Bij mij was het nu niet bruinig. Meer oud roze met een klein beetje rode gloed, maar zeker niet helder rood. Pffff, nog een klein weekje voordat ik duidelijkheid heb. Ben benieuwd of ik na dit alles de testdrang kan weerstaan. Had na mijn veeg bloed trouwens een heftige steek in mijn onderbuik, daarna nog wat kleine steekjes... Soort van ongi gevoel, maar toch anders.
Hoiii meiden gister ochtend terug gekomen van onze vakantie uit turkije... Het was echt heeel.warm pfff wn ik heb eigenlijk de hele vakantie alleen maar gespuugd en misselijk geweest balen!! We hebben voor de rest wwl heel erg genoten dit is natuurlijk onze laatste vakantie samen volgend jaa zijn we met zijn 3tjes hihi
fijn dat je weer terug bent jess, jammer dat je zo beroerd was! Inderdaad de laatste vakantie saampjes..... Voor degenen die mij nog willen zien.....fotoootje... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/455633-show-jezelf-and-show-jezelf-voor-na-gewichtsverlies-and-andere-transformatie-7.html
Welkom terug Jess! Jammer dat je zo misselijk bent geweest op vakantie.. Hopelijk nog wel een beetje kunnen genieten. Vandaag was m'n temp weer omlaag. Als hij morgen niet weer hoog is verwacht ik ook m'n ongi, dan is m'n lf ook weer maar 9 dagen. Ik voel me al 2 dagen niet zo lekker.. Maar heb ook wel wat spanning op m'n werk waar het mee te maken kan hebben. Verwacht wel dat m'n ongi snel doorbreekt. Lastig die kwaaltjes die alle kanten op kunnen.
Wat we rust hier! @ knvs hij staat er nog wel hoor. Even naar beneden afrollen @xeniatje hoe gaat het met de voorbereidingen? Hebben we nog testers dit weekend?
Mooie foto! Ik wil eigenlijk pas zaterdag (op NOD) of zondag, dag na NOD, testen, maar weet niet of ik de testdrang kan weerstaan morgen. Vandaag wel iets langer kunnen slapen gelukkig, maar wederom voor de wekker wakker, heb ik anders nooit. Ik heb de testdrang weten te weerstaan vanmorgen. Ben trots op mezelf... Gisteren een klein beetje beige achtig slijm in mijn onderbroekje, maar sinds maandag geen bloed/bloedveegjes meer. Werd me vanmorgen toch ineens een partij misselijk, stond te kokhalzen boven de wc. En nu weer aan het werk. Ik probeer er niet al te veel aan te denken.
Ja.. Poeh, wat een hitte!! Vanmorgen had ik niet zo goede hoop meer.. Temp iets gezakt en de kwaaltjes die ik had stukken minder. Maar op 2 druppels bruin is de ongi nog niet doorgezet en heb wel heel de dag een zeurend gevoel in onderbuik, onderrug e.d. Dus even aankijken of het vanavond doorzet en hoe m'n temp morgenochtend is. Maar heb er niet zoveel vertrouwen meer in helaas. Hoop dat de clomid 150 voor een wat sneller resultaat zorgt!
hallo meiden, Wat een hitte zeg vandaag! en morgen tropisch warm 17°! phoe wat zullen we zweten. Morgen naar de gyn voor de follekelmeting. spannend. Jammer cupcake dat de ongi toch doorbreekt. kduim voor je mrcd! Hier volop in voorbereidingen voor de trouw. Maar phoe wat een werk en we hebben er nog zoveel! Ondertussen ook nog een beetje verbouwen in huis. De trapgang hebben we de muren afgekapt zodat de stenen zichtbaar zijn en bovenenaan hangt er wel nog muur. Nu de muur nog schilderen en de trap af eten en terug herschilderen. Kverlang al tegen dat het afgewerkt is Tziet er nu al super uit! Zaterdag hebben we onze vrijgezellen. Ben benieuwd. kvind wel spannend
En cupcake? Alles kunnen laten zakken? En mrcd? Al getest??? Veel plezier met je vrijgezellenfeest xenia! Welkom terug jess. Fijne dag allemaal meiden! X
Het besef moet nog steeds komen.. Zal wel als ik kwaaltjes + een knaltest heb! Ben ook heel benieuwd naar MRCD!!