Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek gevoel he meis.
    Aan de ene kant heel blij, aan de andere heel onwerkelijk.
    Dat duurde bij mij tot de eerste echo haha.

Hoe reageerde manlief?
    En ga je t vertellen tegen familie?

En mrcd, verlos ons ;)

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Die knaltest komt vast snel. ;)

@hier
    Vandaag is mijn NOD... Ongi heeft nog niet doorgezet, gelukkig. Van die zwangersschapstest wordt het er niet duidelijker op. Weer zo'n tuurstreepje, VL zag hem ook. Hier kan ik dus niks mee. Kan een aantal dingen betekenen:
    * Ongi komt nog, maar zet pas later door.
    * Mijn lichaam maakt langzaam Hcg aan.
    * Ik ben wel zwanger, maar er is iets mis.

Fijn die onzekerheid! :$ Nog even afwachten dus. Ik heb geprobeerd het tuurstreepje op de foto te krijgen, maar dat lukt niet goed. Op de foto zie ik het tuurstreepje namelijk niet echt. :)

3. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    En een digitale?
    Ik rende bij een tuurstreepje meteen naar de kv hihi

Ik had ook n tuurstreepje, vl zag m ook.

Heb je (en wij hahaha) welmeteen duidelijkheid ;)

4. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je de foto toch uploaden?
    Vind t altijd leuk om mee te kijken

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dit tuurstreepje is zo licht dat ik eigenlijk denk dat een cb Digital "niet zwanger" aan gaat geven. Ik wil de cb eigenlijk bewaren voor als ik het eventuele streepje wat duidelijker kan zien... Vind het zo zonde, die dingen zijn duur. Ik wacht morgen wel ff af, ongi kan ook later doorbreken en daar ben ik bang voor. :$

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik zal kijken of ik een foto kan uploaden. Probeer het zo wel met een camera, als die niet leeg is... Ben nu op mijn mobiel. ;) En op mijn mobiel is het tuurstreepje niet echt te zien op de foto...

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ohhhh spannend meid! Mijn streepje was ook heeel licht (en vanmorgen nog steeds) maar cb wel positief! Die met indicator zijn heel gevoelig.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    M'n man is ook heel blij! Maar die wil echt eerst een knalstreep zien voor hij het echt gelooft ;) Hij wil al buikfoto's maken en we zijn al aan het bedenken hoe we het gaan vertellen aan onze ouders. Ik ben de 16e jarig dus wil ze dat weekend uitnodigen voor een bakkie koffie o.i.d en het dan vertellen! Dan ben ik bijna 6 wk.

Andere familie wachten we tot na de echo 30aug. Eerst zekerheid of er een hartje te zien is.

Heb het 9mnd dagboek besteld! Eerst maar even op kladje invullen en na de echo 'echt'!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Spannend dames! :)

10. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!
    Knap dat je je kan bedwingen haha, met de cb heb je meteen duidelijkheid.
    Maar mn fingers blijven gecrossed hihi

Leuk hoor cupcake, geniet er van!

X

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Bedankt voor de lieve woorden meiden, maar denk dat het voor mij klaar is deze ronde. :( Tijdens het douchen opeens heftige kramp en daarna een veegje bloed op het wc papier (wel weer bruin). Heb er maar een tampon in gestopt en deze ronde afgesloten. Ik ben er klaar mee. ;) De hoop was toch al vervlogen, desalniettemin baal ik er natuurlijk wel van, maar heb nu wel duidelijkheid. ;) Op naar ronde 7.

Wel nog een vraag: Moet ik nou 2 augustus of 3 augustus als start volgende cyclus rekenen? :( Gisteren een veegje bruin op wc papier en vandaag dus weer (maar nu met de bijbehorende krampen, die nu heftiger zijn dan normaal).

Heb zojuist even flink een half uurtje mogen balen van mezelf en nu gaan we weer vol positieve energie richting ronde 7. :p

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Balen meid :( pas bij rood bloed tel je als dag 1. Dus pas als het doorzet.

Wat goed dat je jezelf zo snel herpakt hebt! Dan hoop ik maar dat het snel doorzet zodat je verder kan..

13. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Vorige ronde heb ik ook geen rood bloed gehad. :$ Alleen twee dagen licht bruinverlies... Heb mijn handtekening alvast aangepast, kan het altijd veranderen als het anders blijkt. :p Zo even lekker de stad in met VL, die ook baalt als een stekker, dat vind ik dan weer lief! :)

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ow, dat is niet veel.. Bouwt je baarmoederslijmvlies dan wel goed op? Hoe waren je vorige menstruaties dan?

Agghh, lief dat je vriend zo meeleeft. Lekker genieten van elkaar nu!

15. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    De rondes daarvoor had ik een gewone ongi! Ongeveer 3 dagen veel bloed en 1 of twee dagen wat minder bloed. Het begint bij mij nooit met een beetje, maar barst eigenlijk altijd in de ochtend los en ik voel het dan ook al bijna altijd de avond ervoor. ;)

16. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    @cupcake, wat heerlijk hè! Hier begon het echte besef pas bij de 20 wekenecho. Hoop dat het bij jou sneller is!

@mrcd, wat vervelend die onzekerheid. Als je deze maand weer geen goede ongi hebt lijkt het mij slim om even de HA te vragen hoe en wat, maar dat is natuurlijk aan jou.

@xeniatje, geniet van je vrijgezellenfeestje!!! Geen gekke dingen doen ;)

Hier net weer thuis. Gisteren bruiloft gehad en daar blijven slapen. Net de hond opgehaald bij de oppas en straks een bbq. Nu eerst met mijn rolladevoeten hoog in de lucht. Kijken of die weer wat vorm gaan krijgen. Owh zal ook even een foto posten van mijn souveniertje van gisteravond. Nee ik ben niet gevallen, zat gewoon stil in een stoel....levensgevaarlijk!

17. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    He gadverdamme meid, dat is balen zeg :(
    Sterkte en shopze!

X

18. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    So Lilly das n flinke blauwe plek.
    Hoe krijg je dat voor elkaar haha.

Hier bestonden mijn dagen uit luieren, klussen en shoppen.
    Bleek geen enkel gewoon shirt meer te passen dus heb m'n garderobe wat uitgebreid hihi.

X

19. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Jeetje! Wat een plek zeg. Hopelijk doet het geen pijn.

Als het nu weer zo'n lichte ongi van twee dagen is (en voornamelijk bruin bloed betreft) bel ik zeker de HA. ;)

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Cupcake, onwijs gefeliciteerd!! net op het moment dat je het niet meer verwacht :). Ik zeg altijd blijven plakken ;)

@mrcd; nee :( kut... Maar 2 dagen bruin bloed is bij mij ook gewoon een start van ongi geweest. Wie weet toch een slechte plakker gehad?

@lilly, au die arm! volgende keer maar bunjee jumpen...

Van de week flink in mijn wijs- en middelvinger gesneden. Dus kon weer naar de huisarts om ze dicht te laten plakken... Als bonus kreeg ik mijn tetanusprik.
    Vrijdag ook de Rio gehaald. Het ding werkt (en is pijnloos)... alleen het resultaat moet je even ongeveer 10 dagen geduld voor hebben... dus ik wacht nog tot volgende week zondag wil ik kunnen zeggen of hij al iets werkt :p
    Ohja en uiteindelijk stelde mijn ongi niet veel voor. 4 dagen sluimerbloedinkje, dat was ook wel eens lekker

Deel Deze Pagina