Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wat is het hier stilletjes!

Ik heb de lijst even aangepast. :)

@knvs
    Hoe gaat het met je?

@Xeniatje
    Ik hoop op een mooie positieve test voor je. ;)

@hier
    Nu even pauze op werk. Kwam er vanmorgen achter dat ik vorige week nog een aantal lompe dingen heb gedaan. Haha, weet echt niet waar dat vandaan kwam. Heb er erg hard om moeten lachen. :) Verder heb ik last van hoofdpijn (zeurderige pijn die er is vanaf het opstaan en aanhoudt tot ik slaap). :( Gisterenavond had ik nog wat beige/bruine afscheiding (vooral slijm), maar de ongi is dus echt bij 1,5 dag gebleven. En dat terwijl ik wel een ongi gevoel heb in mijn buik. ;) Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ben blij dat ik niet meer in de "ik maak mezelf lekker gek" modus zit. Ik zie wel waar het vandaan komt en wat er is. Zoals de HA zegt knal ik er in het weekend voor alle zekerheid nog een testje tegenaan en ik hou mijn cyclus in de gaten met ovu testen en tempen. Temp was vanmorgen weer iets omhoog. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Ik heb daar zo geen verstand van. ;):) Misschien valt er nog niets over te zeggen, omdat dit de eerste ronde is dat ik volledig ga tempen en ik dus niet weet wat mijn gewone basistemp is.

My Ovulation Chart

2. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Ik lees wel mee maar schrijf niet actief.
    Kleine kruimel heeft n groeispurt en trekt me qua energie helemaal leeg.

Dit jn combinatie met alle kids in mn werkgezin thuis geeft me weinig puf.
    Zal snel opknappen hoor.

X

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lieve meiden.

Sorry voor het echoberichtje!

Ik wilde even zeggen dat ik voorlopig even een maandje een break neem van ZP :(
    Hier thuis loopt het totaal niet lekker, ik word totaal niet begrepen en gesteund en hij doet zo negatief en dat breekt me op. Ik probeer zo hard mn best te doen maar wat als het van 1 kant lijkt te komen?
    Heb zoveel dubbele gevoelens want heb dit totaal niet zien aankomen.
    Ik heb hem afgelopen week weggestuurd met de reden dat die maar goed moest nadenken wat hij wilt.
    Hij ziet nu ineens wel in dat het niet zo gaat maar ik vind het moeilijk waarom hij het pas inziet wanneer ik hem wegstuur ik heb al 1000x een gesprek proberen te voeren..

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wat balen meid! Bah, mannen en hun lompe gedrag soms ook. :( Ik snap dat je even afstand doet en ik hoop dat jullie er samen uit komen. :) Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Dankje MRCD die knuffel kan ik heel goed gebruiken :)

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Rustig aan knvs! Heel logisch dat dit wringt, is ook niet niks. Neem even de tijd voor jullie en zet de neuzen weer dezelfde kant op... Zorg goed voor elkaar.
    Knuffel en tot snel!

7. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    H mmmm donderdag het laatste berichtje!
    Allemaal een druk weekend?

Nog leuke nieuwtjes?

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Nou het is inderdaad rustig hier!!

Ik heb lekker een relaxdagje vandaag.. Net film gekeken met een vriendin en lekker gekletst over de zwangerschap!

Hoe is het met jullie?

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Poeh het is inderdaad stil hier....

Hier alles druk druk zo druk dat mn baas me op mn vrije dag belde of ik alsje alsje alsjeblieft snel kon komen. Pfff dus als een speer naar de winkel gegaan en daar was het dus retedruk. Maar ben nog nooit zo vaak de hemel in geprezen :p.
    Beetje lui geworden wat muziek betreft... Eigenlijk sinds de operatie niet vaak gespeeld omdat het heel raar voelt.
    Nu staat ook mn wens weer op zomer-hold, dus daar valt niet over te praten :(.
    Cupcake hoe bevalt je zwangerschap tot nu toe?

Oh btw ik heb zelf een laptophoes gemaakt. Ik kon via de winkels maar niet slagen, dus ben zelf achter de naaimachine gaan zitten. Hij is echt leuk geworden. En ik vind t best knap van mezelf, want dit was mijn 2e keer achter een naaimachine.

Ok, ik ga weer languit liggen voor de tv ;)

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lovare, wat goed dat je zo flexibel bent.. Dat is wel een complimentje waard, toch?? Jammer dat je nog last hebt van je operatie en je wens even op een laag pitje staat..

Ik ben heel erg aan het genieten en fantaseren van de zwangerschap! Het is nog steeds onwerkelijk, maar begin vanaf nu wat meer te 'voelen'. Vind het nog wel spannend tot de eerste echo, maar zolang ik geen redenen heb om te denken dat het niet goed zit geniet ik volop!

Vrijdag, op m'n verjaardag, gaan we het onze ouders vertellen, echt super veel zin in! 2 vriendinnen weten het al.. Toch fijn dat ik er met hen over kan praten, zij wisten ook van de MMM af. Na de eerste (goede) echo mag iedereen het weten, ookal ben ik dan pas 8 weken.

Ik ben al een beetje aan net orienteren watvoor leuke dingen ik allemaal kan maken voor de babykamer, beetje inspiratie voor namen opdoen en het 9mnd dagboek bijhouden. Erg leuk allemaal!

Hoop dat de nog niet zwangeren dat ook heel snel mogen meemaken! Gun het iedereen!

11. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Groeispurt weer voorbij geloof ik.
    Vl kan de kleine nu echt voelen met zijn hand en ik zie vanaf woensdag mijn buik bewegen, echt zo gaaf!

Verder gaat alles goed, op een paar rotdagen na.
    Zit op +4 kilo dus dat valt ook og mee.
    Mn buik wordt wel groot, merk dat alles wat zwaarder wordt en mn schoenen kan ik niet meer bukkend aandoen haha

Hoe gaat het hier? Xenia, wanneer trouw je ook al weer?
    En zijn er nog belangrijke dagen in aantocht?

Fijne dag allemaal

X

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    MRCD zag je knuffel voorbij komen! Wat lief, dikke knuff terug....

@hier :( :(
    De dag is net begonnen en mag voor mij alweer voorbij zijn pfff..Hier een weekend vol ruzies, hoopte dat we weer naar elkaar zouden toegroeien maar het lijkt wel of we steeds verder van elkaar dwalen.
    Ik heb het zo moeilijk met het feit dat hij me niet vertrouwd sinds hij niet meer hier woont, nu heeft iemand een verhaal de wereld in gebracht en hij gelooft dat gelijk, terwijl het echt niet zo is...
    De manier hoe alles is gegaan dit weekend weet ik niet meer of wij wel bij elkaar horen, zo moeilijk is dit kan alleen maar janken

13. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    he gadverdamme meis.
    Hoop je dat de afstand wat positiefs brengt, brengt het alleen kwaad :(

Nogmaals sterkte hoor en lucht je hart maar af en toe als het helpt!

kus

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Knvs sterkte meid vervelend allemaal ik hoop dat jullie eruit komen!

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Tallie wat gaaf het datje vriend het nu ook kan voelen!!
    Hier al flink aangekomen hoor 9,5 kilo :O maar ik houd ook veel vocht vast helaas :(
    Volgende week pret echo kan ik het gezichtje zien van de kleine zin in!!!
    Hoe is het met de andere dames?

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    wat leuk taillie dat je de kleine al kan voelen zien! en wat goed van je nog maar 4 kilo bijgekomen.
    wat leuk om naar uit te kijken suusd die pretecho. had dit ook gedaan bij zl en het was de moeite waard.
    Ik trouw 17/8 zaterdag :) donderdag eerst nog schieting. Het begint echt dichterbij te komen :) ml gisteren naar de feestzaal geweest om alles te bevestigen. Nu nog de laatste puntjes voor de viering en de naamkaartjes voor aan tafel schrijven en we zijn er pfoe wat een werk.
    ooh knvs dat is geen leuk nieuws. wat jammer dat er al direct een verhaal rondgaat wanneer je wat afstand neemt. hopelijk kunnen jullie veel praten zodat alles opgelost geraakt.

hier een heel zwaar weekend gehad maar wel heel plezant :) had het hele weekend laatdienst en recht voor onze deur was het 60 uren van klerken. Dat is een feest die 60 uren duurt non stop. :) overdag allerlei activiteiten en savonds was het dan fuif.
    zaterdag was het 6 uur als we in ons bed lagen haha dat was lang geleden :) hier anders stil op het wachtbankje ook niets van kwaaltjes ofzo. nog een weekje voor we weten of het deze maand prijs is of niet

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    vind het zo spannend voor je xeniatje!! ben ook wel erg benieuwd naar de jurk als je bent getrouwd mogen wij er een glimpje van zien?

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Ik zal een foto plaatsen als ik getrouwd ben want nu momenteel heb ik daar nog geen foto van. Ik heb mijn trouwkleed ook nog niet :) morgen mag ik er normaal om. Ja vind het ook best wel spannend. Maar heb er niet zoveel tijd voor om er bij stil te staan omdat ik nog zoveel moet doen. en maar best ook zie dat ik nerveus wordt hihi en hierdoor neem ik nu ook wel een beetje afstand van zwanger worden. al dat ik er toch wel mee bezig blijf

19. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dat is flink balen zeg! :( Volg je gevoel (en verstand), hoe moeilijk dat soms ook is. Niet leuk dat hij zo raar doet over een "verzonnen" verhaal. Hij hoort jou ten aller tijden te geloven en steunen, mits hij redenen (bewijzen) heeft om dat niet te doen. Zonder harde bewijzen hoort een man achter zijn vrouw te staan en andersom.

Ik vind het echt heel naar voor je. Ik hoop dat jullie er nog samen uit kunnen komen, als je dat nog wilt tenminste.

Een nog dikkere knuffel! Liefs.

20. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@knvs :( hoop dat het goed komt met jullie dikke knuffel.

Deel Deze Pagina