Xenia lieverd hoe was het? Las al het een en ander op fb hihi! Hier alles goed en super leuk weekend gehad met vriendlief. Kom gauw weer meekletsen meiden
hallo meiden hier ben ik terug... als een getrouwde vrouw! het was een hele gelsaggde dag met veel lachmomenten maar ook huil momenten. De viering dat ik gemaakt had was heel emotioneel. daarna heel lang gefeest was 7u30 zondagmorgen tegen dat we in ons bed lagen een foto volgt zeker nog maar momenteel heb nog geen enkele in mijn bezit hier is het ondertussen mijn NOD dag. wat ging dat plots snel zeg. wou vanmorgen testen maar mocht niet van mijn man )) (mag nu man zeggen he) maar nog steeds niet ongi. heb wel wat pijn in mijn buik alsog ik mijn ongi moet krijgen. vanmorgen ook wat misselijk maar dat kan goed zijn van de moeheid en het feesten geweest. als mijn ongi morgen nog niet is doorbroken zal ik toch wel al eens testen hoor
Goed om te horen dat jullie trouwdag geslaagd was! Gek om nu je Man te zeggen he?? Ik moet er na ruim een jaar nog steeds aan wennen Hoop dat je ongi uitblijft en je morgen een mooie test hebt!
Leuke dag gehad dus! En hopelijk heb je morgen idd een test in handen die jullie nog gelukkiger kan maken!
Spannend hoor xenia! Fijn dat je dag top was! Veel plezier met nagenieten ... @ hier, ik zit qua horeca officieel in de ziektewet. Vanavond zaterdag al harde buiken, niet fijn
Oh dat is niet fijn meid.. Rustig aan hoor!! Ik had net weer gesprek op m'n werk (vanwege ontslag) en weet nu zeker dat ik langer mag blijven tot na de zwangerschap! Ze mogen me namelijk niet ontslaan als ik zwanger ben! Dus lekker een half jaar langer salaris en daarna lekker van de kleine genieten en werk zoeken als ik daar aan toe ben..
ja idd we hopen ook dat het morgen positieve test zal zijn. ben wel heel benieuwd hoor dat is goed nieuws cupcake dat je langer mag blijven. komt eigenlijk wel goed op tijd he. oei taillie dat is idd neit leuk die harde buiken. rustig aan doen meid! en hier komt de foto
hehe dank je lilly inderdaad knappe man he en zl is helemaal de papa zal een hartenbrekertje worden alter
Hé, kom hier ook even weer binnenvallen.. Ben inmiddels wel lekker zwanger.. tenminste buikje. Ik voel het echt tegen mijn longen e.d. drukken en heb dus héle lage bloeddruk. Dus lekker dizzy. Véél rust nemen.. tjah.. stuiterd hier wel een 3 jarige rond hé?? Beetje moeilijk, dus ik probeer 's avonds wat te liggen, maar valt me tegen. Zal proberen hier weer bij te blijven. Heeft iemand een lijst, al nieuwe zwangeren erbij? Ik kan aftellen, geen 10 weken meer!
Xenia super mooi bruidspaar! Hier opt wachtbankje.. Slechte nacht gehad Praat en slaapwandel veel in me slaap en vanacht veel aan het dromen geweest..hmm jullie ook weleens gehad dat je droomde over een babyboy? Super mooi maar ik schrok er een beetje van! Fijne dag allemaal
Wat heb je n bescheiden buikje meis. Beweegt de kleine veel? Rustig met je bloeddruk, al zal je niet veel harder kunnen Succes met je laatste loodjes!
xenia inderdaad een mooi bruidspaar!! Ano bescheiden buikje (ik vind het wel mooi) NOG GEEN TIEN WEKEN MEER !!!!! aftellen!!! nou xenia ik ben benieuwd testen!!