Ik droom nu ook steeds als ik slaap over hoe het zal zijn straks met een kleine erbij. Alleen het gezichtje e.d. kijk op een of andere manier niet naar. Appart hé? Ja, ik moet wel zeggen dat ik maar een klein buikje heb en iedereen dus joh.. valt allemaal wel mee. Maar hetzelfde zit er in en voor mij is dit wel een behoorlijk buikje hoor.. Ik heb het geboortekaartje kláár.. pff, wat vond ik het móeilijk en ik heb dus boeken opgehaald.. zomaar klaar. Waren aan het twijfelen tussen twee, maar hebben eentje! Ja, Suus AFTELLEN!!! Mag om mij ook best wel wat eerder komen hoor Geen problemen mee, haha.. Xenia moet vandaag testen?? Spannend!! Ik duim voor je!
Xeniatje houdt ons wel in spanning hè! Pff.... Mooi buikje hoor ano. Size doesn't matter Als het kindje maar gezond is.
amai ano wat een mooi buikje voor 30 weken! oei mandy hopelijk slaap je vanacht beter! sorry dat ik jullie zo lang liet wachten had vanmorgen een vriendje van zl die vlug kwam omdat ze een hele dag weg zijn met het speelplein, dan vlug naar het containerpark, dan nu een afspraak om onze lening te herzien en nu eindelijk thuis jammergenoeg wachten jullie vol ongeduld voor niets mijn test is omowit dus nu wachten tot mijn ongi doorbreekt had nochtans wel ergens hoop maar helaas
@Ano, heel bescheiden buikje inderdaad! Maar ik hoor om mij heen dat de mijne ook niet zo groot is, al is die wel groter dan de jouwe hoor! Vanmorgen in de supermarkt vroeg de cassiere nog hoelang ik nog moet, dus ik zeg 'ongeveer 6 weekjes'... Zie je haar bedenkelijk kijken en nogmaals naar mijn buik kijken: 'Je bent er dus al bijna? Dat had ik niet verwacht!' Vind ik wel grappige reacties! Haha! @Xenia, jammer! We hadden allemaal zoveel hoop!
Mooi bescheiden buikje ano! De mijne is nu volgens mij nog groter van al die opgezette darmen hahaha Xenia, jammer hoor, van je test
ja idd balen en haat die periode van wachten tot die ongi komt zo continue op je ongemak en continue gaan controleren... je snapt het wel wel lief van jullie dat je zo meeleefd heb er wel deugd van
Hier ook, ben je bij de verloskundige, stagiaire. Hoe ver ben je? (Toen nog dus) Ik moet nog 12 weken. Zie je haar kijken.. euh, je bént 12 weken zeker?? Nee hoor, ik bén 28 weken Haha Ach, vorige keer was het ook zo. Collega was zo'n 3-4 maanden zwanger, ik toen zo'n 7 maanden.. Waren we op zo'n bijeenkomst, werd meteen een stoel voor haar geregeld en ik stond erbij en keek er naar.. hmm.. Balen Xeniatje.. Gun het je zo.
♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD ? ♥ ~Muppet83 30 jaar ronde 1 2de kindje NOD 8 juli ♥ ~ Eetje - ? jaar ronde? 2DE ronde NOD 13 juli ♥ ~ Knvs90 23 jaar - Ronde 8 (1ste na laparoscopie) - NOD ? ♥ ~ nibble ?jaar - ronde 1 - ?kindje NOD 29/30 juli ♥ ~Linda89 24 jaar ronde 1 1ste kindje NOD? ♥ ~ Mandyx 26 jaar ronde 3 1ste kindje 3 augustus ♥ ~mamailse1989 - 24jaar ronde 2 2de kindje NOD 12 augustus ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 7 clomid 2de kindje - NOD 18 augustus ♥ ~ MRCD 25 jaar ronde 7 1ste kindje - NOD 2 september ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv 26 jaar 1ste kindje verrassing 3 oktober ♥ ~littlewonder23 24 jaar 2de kindje meisje 23 oktober ♥ ~Ano - 33 jaar 2de kindje meisje - 28 oktober ♥ ~SuusD - 23 jaar 1ste kindje Meisje -17november ♥ ~Lilly156 28 jaar 1ste kindje verrassing 20 november ♥ ~Taillie26 - 27 jaar 1ste kindje Jongen 12 december ♥ ~ Majtje 24 jaar 1ste kindje verrassing 24 februari ♥ ~Jess 23 jaar 1ste kindje verrassing 4 maart ♥ ~ Cupcake 24 jaar 1ste kindje verrassing 13 april hier nog even de lijst
er staan al redelijk wat namen op dat we al lang neit meer gehoord hebben he amai ano komt dat eens tegen van ik was het omgekeerde met mijn zw geweest ik was 6 maand ver en ze zeiden tga niet lang meer duren zeker? En ik stond daar met mond vol tanden haha
Vriendin van mij had dat.. die was bevallen en die had echt een behoorlijke buik nog. Ze had toen alleen haar andere dochter even mee naar de apotheek, baby dus thuis. Komt haar medicijnen ophalen, zegt die meid. Oh, je bent wel zwanger, zal kijken of dit dan wel mag .
♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD ? ♥ ~Muppet83 30 jaar ronde 1 2de kindje NOD 8 juli ♥ ~ Eetje - ? jaar ronde? 2DE ronde NOD 13 juli ♥ ~ Knvs90 23 jaar - Ronde 8 (1ste na laparoscopie) - NOD ? ♥ ~ nibble ?jaar - ronde 1 - ?kindje NOD 29/30 juli ♥ ~Linda89 24 jaar ronde 1 1ste kindje NOD? ♥ ~ Mandyx 26 jaar ronde 3 1ste kindje 3 augustus ♥ ~mamailse1989 - 24jaar ronde 2 2de kindje NOD 12 augustus ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 7 clomid 2de kindje - NOD 18 augustus ♥ ~ MRCD 25 jaar ronde 7 1ste kindje - NOD 2 september ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv 26 jaar 1ste kindje verrassing 3 oktober ♥ ~littlewonder23 24 jaar 2de kindje meisje 23 oktober ♥ ~Ano - 33 jaar 2de kindje meisje - 28 oktober ♥ ~SuusD - 23 jaar 1ste kindje Meisje -17november ♥ ~Lilly156 28 jaar 1ste kindje verrassing 20 november ♥ ~Taillie26 - 27 jaar 1ste kindje Jongen 12 december ♥ ~ Majtje 24 jaar 1ste kindje verrassing 24 februari ♥ ~Jess 23 jaar 1ste kindje verrassing 4 maart ♥ ~ Cupcake 25 jaar 1ste kindje verrassing 13 april M'n leeftijd even aangepast
ja hier w<as dat ook zo van amai tis net alsof er nog een kindje in je buik zit vond dit wel neit echt aangenaam en durfde hierdoor minder buiten te komen. hoop dat het de volgende keer neit zo zal zijn. aah cupcake verjaart?
Gefeliciteerd nog! Ik ga vandaag hard aan t werk! Kinderwagen, box en babykamer is binnen Dus alles in elkaar zetten! Als t af is zal ik foto's posten
dikke proficiat cupcake! leuk taillie verlang al om de foto's te zien hier wat een nacht gehad! wakker geworden om 2 uur omdat onze hond steeds zat de blaffen. Uiteindelijk is mijn man anar beneden geweest zodat hij ging stoppen met blaffen. Eenmaal terug in ons bed kom ik niet meer bij van de pijn in mijn onderrug. hoe ik me ook legde het deed steeds pijn, kreeg dan ongikrampen erbij maar die stopten al even vlug zoals ze kwamen. Dus vanmorgen opgestaan met het idee nu heb ik mijn ongi, niet dus. pfff dat wachten kom er zot van! Nu geen ongikrampen meer, en de pijn in mijn onderrug is er nog maar draagzamer
Gefeliciteerd cupcake! Heb je een leuke dag gehad?? Xeniatje, wat vervelend dat je zo'n last had. Wel raar gevoel dat ongi er dan toch niet is hè! Tallie, leuke klus vandaag! Ben benieuwd naar de foto's. Dat in elkaar zetten laat ik toch echt aan manlief over Gisteren een pretecho gehad. Wat is dat ontzettend leuk zeg! Ano, fijn om te horen dat het goed met je gaat!