Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    CC GEFELICITEERD!!! heb je nog wat leuks gedaan vrijdag

Xeniatje wat vervelend :( hoop dat de krampen snel over gaan hoor!

Tallie benieuwd naar fotos!!!

Heb je een foto van je kleine lilly ik mag vrijdag coor de pret echo!
    Denk je dat jij op de uitgerekende datum zal bevallen of vroeger of later? ben benieuwd!

Ano ben ook echt benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn zwangerschaps buikje weg is :)

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    succes met alles in elkaar zetten Tallie! ben benieuwd naar je foto's!!

heb een hele leuke verjaardag gehad, hebben onze ouders verteld vd zwangerschap.. Super leuk was dat!! ze zijn nu al trotse opa's en oma's!!

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    CC leuk!!!! hebben jullie het nog op een speciale manier gebracht?

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hier een foto van onze kleine. Heb hem gelijk ingelijst :D
    Ik denk dat ik wel ga overlopen suus. Zelf gevoel de 40-weken wel voorbij te gaan. Mijn moeder was bij de eerste ook 42 weken..

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Prachtig Lilly die zou ik ook meteen inlijsten!!!
    ik heb juist het gevoel dat het eerder komt maar hoop niet te vroeg denk doordat ik veel last heb van vocht vasthouden en mijn gewicht dat ze misschien eerder komt :)

waar heb je de echo laten doen?

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Het enige wat je kunt doen is zorgen dat je op tijd alles klaar hebt staan, maar dat is bij jou wel zo toch?
    Luister goed naar je lijf en neem rust indien nodig. Veeeeel water drinken om je vocht wat kwijt te raken. Meer kun je niet doen.

Ik ben naar kiekeboe geweest in langelo (Drenthe). Had mijn ouders meegenomen en natuurlijk ml. Was erg leuk :)

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ja alles is wel klaar gelukkig alleen nog details in de babykamer :D
    leuk hoor ik ga naar kindje kijken in huizen :D ben erg benieuwd of de kleine er zin in heeft

8. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden allemaal spannende verhalen!
    Ik ben 30 mei gestopt met de pil en ben nu in ronde 3!we klussen wat af en we hebben beide een grote kinderwens!heb even wat teruggebladerd en ik zag een mooie trouwfoto's heel gaaf..ik ben ook pas getrouwd en daarvoor had ik al een kinderwens maar me pil moest op van me manlief haha...
    Dus nu gaan we er echt voor en tot op heden nog geen positieve test maar we wachten weer af..hele leuke maar spannende tijd!
    Groetjes romilda

9. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    welkom romilda!
    ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jou.. half april gestopt en nu in ronde 4 opt wachtbankje! inmiddels al wel ruim 2 jr getrouwd!

ben nu trouwens bezig met nog steeds een foto aan de muur te krijgen, hoop gezeik gehad toendertijd met fotograaf.. (in dec was meneer neergeschoten omdat hij een inbraak betrapte in zijn loods waar opslag van data ligt, een week voordat we trouwde bleek dat ie opgepakt was want meneer had zichzelf blijkbaar neergeschoten!!! om verzekeringsgeld op te strijken.. hoezo gevalletje ik spoor niet! afijn de dag voordat we trouwde kwam hij vrij, foto's super de super! alleen krijg het niet voormekaar dat ik alle foto's digitaal in de originele resolutie krijg.. gewoon voor de "heb", niet om daar goedkoper mee af te drukken. om weer terug te komen op die foto aan de muur :) heb dr 1 uitgezocht en zijn vervangende winkel( meneer is opgehoepeld naar engeland) heeft nu 1 foto in 4 stijlen gemaild in orginele resolutie dus super scherp :D nu snel beslissing nemen en dan lekker groot af laten drukken.. maar dan weer dat gezeur welke lijst.. of wel canvas of echt de foto.. pff lastig!:)

Mooi lijstje en mooie foto lilly!

cupcake nog gefeliciteerd!!:) ik zit ook al te bedenken hoe je alles gaat vertellen mocht het raak zijn! en vooral ook wanneer..

Xenia hoop dat je snel meer duidelijkheid heb.. misschien test nu wel positief of ist nu wel doorgekomen?

ano: mijn moeder vertelde wel eens dat haar buik van mij ook pas met 7 mnd te zien was.. ben benieuwd hoe dat bij mij zal zijn! wel frustrerend dat mensen jou als "beginnend zwanger" zien!

hier... wachten! van de week hoop gerommel en ongi krampen gevoel.. we zullen het zien! elke maand is weer anders qua gevoel dus i don't know! :) vanaf nu tot eind september elke weekend feestjes dus ben benieuwd hoe ik me daar uit ga lullen! haha

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oei mandy wat een hoop mezerie. wij hebben daar geluk in. wij hadden geen fotograaf :) vrienden en familie speelden voor fotograaf hopelijk zijn er hele goede foto's bij. heb ook wegwerpcamera's op de tafel gezet dus hopelijk komt er daar iets bruikbaars uit!
    pfff vanmorgen maar nog een test gedaan, kon terug niet wachten tot vrijdag. natuurlijk terug omowit. kvind nogal erg eindelijk. kbegon er hoop in te krijgen en ook omdat de gyn zei met die hormonen dat ik normaal niet overtijd ging gaan. niet dus al de tweede maand dat ik overtijd ga. er speelt nu in mijn hoofd van verdorie waarom heeft er zoveel tijd tussen gezeten, hadden we eerder aan een tweede kunnen beginnen was het misschien niet zo moeilijk en lastig :( al weet ik dan wel dat ik niet zo mag denken maar toch die gedchten duikt toch op. sorry meiden effe depri.

11. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!

Nou de meubeltjes staan!
    Nu nog inrichten...
    Als t redelijk staat zal ik wat foto's meesturen!

Verder rustig dagje vandaag.
    Bladerdeeghapjes gebakken met m'n oppaskindjes als lunch en nu opsmikkelen tijdens film kijken, is toch rotweer
    En krijgt m'n buik wat rust, lijkt wel een circus van binnen haha

Vanavond krijg ik een ontspanningsmassage van de fysio!
    Echt zin in en wordt vergoed omdat het als fysio behandeling genoteerd wordt.

Alles goed verder met jullie?

X

12. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    pfff ik ben lang niet geweest!! i'm alive again!
    Heb flinke opstartproblemen gehad. Heel moe en misselijk. Gelukkig ben ik nu niet meer misselijk en kan ik me goed redden met een klein dutje extra per dag.

Inmiddels ben ik 13weken zwanger en hebben we ons prulleke pas geleden kunnen bewonderen. Hij was helemaal compleet en lekker actief aan het rondzwemmen. Afgelopen maandag ook controle gehad bij de vk. Hartje klonk weer super.

Ik ben helemaal verliefd en het echte genieten is nu wel begonnen voor mij moet ik zeggen.

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Super meid!! lekker genieten!!

de clomid heeft voor mij ook z'n werk gedaan, helemaal happy!! nu nog een goede echo :)

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    blij voor jou majtje. leuk e die echo. super dat je niet meer zo misselijk bent en nu hard genieten zou ik zeggen :)
    verlang al achter de foto's taillie.
    phoe zie nu juist dat mijn rondes weg zijn uit mijn handtekening. weet dat ik nu aan ronde 8 zit maar weet niet meer elke ronde hoe lang ze duurde. weet iemand als je ze kunt terugvinden?

15. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    CC, nog gefeliciteerd!

Ben ook benieuwd Tallie, hier babykamer eigenlijk wel klaar, we móeten een peuterkamer maken, onze kleine meid komt daar dan en beeb weer in dear kamertje. Alleen, het dak lekt daar, dus vriendlief moet aan de slag. Mijn vader zou helpen, maar is al een hele tijd ziek.
    Babykamer ligt nl altijd in de schaduw en voor de middagslaapjes in de zomer is het wel fijn als het wat koel is.

Majtje fijn dat het goed gaat.

Hier niet getrouwd, maar gaan het wel doen, alleen een flitshuwelijk. Vriendin en peettante is mijn getuige en vriendlief zijn beste vriend. Ik neem mijn vriends achternaam ná mijne aan, als dat kan. Vind toch wel mooi om dezelfde achternaam dan mijn kids te hebben.
    Normaal ook nooit getrouwd, maar dit is toch wat anders. Ook met zaken ed regelen.

16. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hier ook zo'n vroege vogel :)
    Wakker, maar nog geen zin uit bed te gaan.

Gisteren ruim 11 uur onderweg geweest voor mijn werk. Trein in, trein uit, behoorlijk eind sjouwen. Ik was kapot!

Welcome back majtje! Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat!

Xeniatje, helaas geen idee. Heb je het al bij een admin gevraagd? Kan toch niet zomaar weg zijn!

Volgens mij kan je het met naam zo doen als je zelf wilt. Ml kan ook jouw naam aannemen. :D

Vandaag de babykamer behangen :D jeej!!

Hoe is het met de rest? Knvs? Mrcd?

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je kan kiezen voor 3 opties bij de achternaam:
    + meisjesnaam houden
    + getrouwde naam-meisjesnaam
    + meisjesnaam-getrouwde naam
    Je moet ook een papier ondertekenen welke naam samenstelling je wilt na het trouwen, gebeurt allemaal met de ondertrouw. Je kunt alleen nooit meer van je meisjesnaam af komen! ;)

En wat Lilly ook zegt, ook je man heeft deze keuzes! Hij kan ook jouw naam aannemen, maar dat gebeurt zo goed als nooit.

En een flitshuwelijk kan ook heel bijzonder zijn! Gaan jullie het ook nog vieren met jullie ouders/getuigen?

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Even snel hoor

Mijn pret echo dag is aangebroken vanavond 19:30 is het zo ver!!!! MIJN KLEINE MEID ZIEN zo'n zin in !!!

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam

veeeel plezier meid!!!!

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    veel plezier suus geniet ervan.
    ik denk dat ik de naam van mijn man heb aangenomen. kvind ook wel leuk, dat ik dezelfde naam draag zoals mijn man en zoon.
    hier vanmorgen van 2 vriendinnen te horen gekregen dat ze zwanger zijn pfff. was toch effe een krop doorslikken. was toch wel gefrustreerd. heb dan heel mijn huis gepoetst om die gevoelens kwijt te geraken.
    ik denk ook dat een flitshuwelijk leuk kan zijn! en veel minder voorbereidingen hihi dat is wel leuk.
    hier nog steeds niet ongi ben dan een hele week thuis dat het dan niet erg is voor mijn ongi te krijgen kon dan in de zetel kruipen. morgen moet ik terug gaan werken en dan ga ik mijn ongi krijgen hoor en pijn en ziek zijn pfff

Deel Deze Pagina