Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hier ook alles goed!! wel erg moe vanwege een gebroken nacht door een mug :( misselijkheid is nog goed te doen, voornamelijk nergens trek in. tijdens het eten dan weer nergens last van..

kijk heeeel erg uit naar de echo vrijdag!! daarna ook eindelijk iedereen vertellen!!

2. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf hoor. Is zo fijn als je het eindelijk kan gaan vertellen.

Ik zit nu vol spanning blegh, kat is bij de dierenarts en is net ons kind...
    Hoop snel n telefoontje te krijgen

X

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    en knvs? weet je al iets meer?
    Mooie echo suss! ziet er een hele mooie meid uit ;)
    oooh cupcake wat spannend voor vrijdag :)

hopelijk gaat alles goed met je kat taillie! hier ook zo mijn dieren zijn bijna zoals mijn kind :)

hier een heel weekend de laatdienst gehad dus niet online gekomen. zaterdagmorgen is mijn ongi doorbroken :( kon wel huilen. nu na even drama Queen te zijn heb ik de moed volledig herpakt :) ml heeft zaterdag een spermaonderzoek gehad benieuwd wanneer we de uitslag zullen hebben. Nog eens bellen naar de gyn ook voor een nieuwe afspraak voor de follikelmeting

4. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Xenia.. dikke knuffel voor jou. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen iedereen wil het zo graag..

Hier te horen gekregen dat mijn kindje een positieve rhesusfactor heeft dus ik moet een anti-D injectie morgen.
    Morgen ook een gesprek aanknopen.. zie er héél erg tegenop. Ik voel me héél ongemakkelijk bij een van de verloskundigen en wil dus eigenlijk vragen of het mogelijk is dat die andere twee het dan kunnen opvangen.. vreselijk hé? :$
    Heb zelfs zitten twijfelen om nú nog over te stappen naar een andere praktijk.. pff..
    Kan er niks aan doen, vind het een akelig mens. :)

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @knvs, hou je ons nou nog steeds in spanning?
    @xenia, balen! Maar gelukkig lees ik dat je weer goede moed hebt!
    @ano, op zijn minst ter sprake brengen!! Hopelijk kunnen de andere 2 het opvangen. Nu nog overstappen lijkt mij nou niet erg praktisch meer...

@hier, vandaag weer last van een soort van nesteldrang... Had vanmorgen ineens het idee dat ik wel even wat extra eten kon gaan koken en dat dan in de vriezer te gooien voor na de bevalling. (Hoef ik dan niet altijd te koken, lijkt mij dan af en toe wel heerlijk!)
    Dus ik naar de supermarkt, heb even wat vlees en groente gekocht en nu staan er dus 3 volle bakken af te koelen op het aanrecht, naast de pan die nu nog aan het koken is...

Het probleem is nu dus alleen, dat ik geen zin meer heb om het eten voor vanavond er nog naast te zetten! ;)
    Zo toch maar even doorzetten. Heb mezelf eigenlijk ook wel weer behoorlijk moe gemaakt, ben het niet gewend om zo lang achter het fornuis te staan! En lang staan lukt me toch al niet meer...

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ano als jij je niet goed voelt bij de verloskundige moet je dat zeker aanhalen. Het is belangrijk om je goed te voelen! hopelijk kunnen de andere 2 het opvangen maar normaal moet dit toch wel kunnen. ;)
    ja nmv dat is idd gemakkelijk he als je eten in de vriezer zitten hebt, heb dat hier ook altijd. en kan je niet van de portie eten dat je nu gemaakt hebt?

7. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Jemig, ik schrik ineens van mijn onderschrift.. nog 63 dagen?? Wat? WAAAH!!

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    haha ano idd het gaat vlug nog een kleine 2 maanden en je hou je baby vast :)

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik vind de 9maanden ook erg snel gaan
    Voor je het weer ligt de kleine in de armen
    En sommige kindjes komen iets eerder week 37
    Dan kun je 3weken eraf halen dus ongeveer 21dagen
    Dan blijft er helemaal niet meer over van de dagen....
    Maar kan ook zo zijn dat je 2 weken langer zwanger bent
    Dan mag je er 14 bij optellen!

10. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Nou, héél klein beetje begin ik het al wat zat te worden dus die 37 weken mogen wat mij betreft wel. :)

Ik ben echt normaal gesproken aan het werk en actief met de paarden en kleine.
    Ik verveel me en dan ga ik dus wat doen en krijg ik last.. dus een beetje een vreselijk onhandige wisselwerking.
    Ik wil graag wat doen, maar lukt dan weer niet.. :(

Kleine is op de peuter, vanmorgen half 9 dus. Ik heb mijn paard die nu dus stil staat uit het land geplukt en even gepoetst, alles weer bijgeknipt e.d. en toen even met haar bezig geweest aan de longe (touw aan hoofdstel van paard en dan om je heen laten stappen, draven en galoperen - voor de niet-paarden-mensen onder ons) was gewoon een beetje therapie voor mij, héérlijk!
    Zal nu kleine even ophalen dan dan vanmiddag ga ik in de tuin zitten lezen, want want ik voel mijn buik nu toch wel.
    Om 4 uur moeten we naar de verloskundige.. hoop dat ik de moed heb om het te zeggen.

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik begrijp zeker wat je bedoeld hoor :)
    ik zou het zeker melden :) gelukkig nog even en dan kun je weer lekker op een paard zitten ^^

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Succes Ano! En wel doen hoor! Het kan anders ook nog wat extra stress meebrengen, wat ook niet goed is voor jou en je meisje!

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    En? Heb je het aangedurfd om erover te praten?

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Meiden ik heb zon last van mijn bekken hebben jullie tips?

15. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Suus ik heb een heel foldertje meegekregen voor/over bekkenpijn. Voornamelijk houdingen afwisselen en niet te veel tillen. Regelmatig half uurtjes rust. Goed zittende stoel (niet te laag, niet te hoog).

en Knvs.....spannend hoor!

Heb je het aangedurft Knvs?

Ik heb via mp een doppler gekocht..Ik merk aan mezelf dat ik heel onzeker ben met tijden of het wel goed gaat..Hoop dat die doppler mij dan wat rust kan geven.

16. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    #836 Ano123, 28 aug 2013
    Laatst bewerkt: 28 aug 2013
    Majtje, heb ik in het begin ook aan gedacht, was ook zo onzeker! Ben benieuwd of het werkt!

Ik heb ook last van mijn bekken, weet je de tuinstoel met die hoge achterkant, even een kussentje van zo'n kuipstoel kunnen nog achter je hoofd (ik heb hem met die touwtjes aan de stoel vastgeknoopt en grote kussen er overheen.
    Daar zit ik het fijnste in, mooi beetje achterover en boek lezen. Of tijdschriften als je dat leuker vind. Ik heb altijd hele dikke boeken, heerlijk. Ook omdat ik 's nachts dus vaak niet kan slapen.

YES.. ik heb het gezegd én nu.. kreeg ik van het ziekenhuis te horen dat ze me daar willen zien. Dus krijg alleen een van hun bij de start van de bevalling en bij de na controle.. maar ben compleet van dat mens af!! woehoe!

Heb een beetje van alles nog wat nu. Lage bloeddruk 90/50 steeds, die rhesus dus, mijn hart, toch wel wat klein buikje.. hmm.
    Ze willen me gewoon dus even nog een paar keer zien en dan waar ik eventueel moet zijn. We gaan er vanuit dat we niet weer met de ambu heen moeten nl ;)

17. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    wat goed ano dat je van die ene persoon af bent. doe maar rustig aan met die lage bloeddruk. Ik kan er wel inkomen dat je het een beetje moe aan het worden bent. Ik had dit ook wel :)
    Majtje ik had ook zo'n dopller omdat ik ook steeds ongerust was en ik moet wel zeggend at dit me rust bood want dan kon ik wanneer ik maar wilde luisteren naar zijn hartje.
    odd zoals majtje zeg suus verschillende houding rechte goede houdingen en rustpauzes. de kwaaltjes beginnen te komen :)

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ♥ Proberen zwanger te raken ♥

♥ ~Lovare – ?jaar - ronde 1 – NOD ?
    ♥ ~Muppet83 – 30 jaar – ronde 1 – 2de kindje – NOD 8 juli
    ♥ ~ Eetje - ? jaar – ronde? – 2DE ronde – NOD 13 juli
    ♥ ~ Knvs90 – 23 jaar - Ronde 8 (1ste na laparoscopie) - NOD ?
    ♥ ~ nibble – ?jaar - ronde 1 - ?kindje – NOD 29/30 juli
    ♥ ~Linda89 – 24 jaar – ronde 1 – 1ste kindje – NOD?
    ♥ ~ Mandyx – 26 jaar – ronde 3 – 1ste kindje – 3 augustus
    ♥ ~mamailse1989 - 24jaar – ronde 2 – 2de kindje – NOD 12 augustus
    ♥ ~ MRCD – 25 jaar – ronde 7 – 1ste kindje - NOD 2 september
    ♥ ~Xeniatje – 26 jaar - ronde 8 clomid – 2de kindje - NOD 21 september

♥ Zwanger!! ♥

♥ ~Nmv – 26 jaar – 1ste kindje –verrassing– 3 oktober
    ♥ ~littlewonder23 – 24 jaar – 2de kindje – meisje – 23 oktober
    ♥ ~Ano - 33 jaar – 2de kindje – meisje - 28 oktober
    ♥ ~SuusD - 23 jaar – 1ste kindje – Meisje -17november
    ♥ ~Lilly156 – 28 jaar – 1ste kindje – verrassing – 20 november
    ♥ ~Taillie26 - 27 jaar – 1ste kindje – Jongen – 12 december
    ♥ ~ Majtje – 24 jaar – 1ste kindje – verrassing – 24 februari
    ♥ ~Jess – 23 jaar – 1ste kindje – verrassing – 4 maart
    ♥ ~ Cupcake – 25 jaar – 1ste kindje – verrassing – 13 april

nog even de lijst. zijn al wel verschillende personen dat we hier neit meer horen. Laat ik ze nog even staan of verwijder ik ze van de lijst om er een beter overzicht van te hebben?

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik denk dat we ze het beste even kunnen verwijderen en dan als ze zich weer aanmelden hun er weer bij zetten :D
    is dat een plan?

bedankt voor de tips trouwens ik ben nu erg goed aan het opletten op mijn houding en ipv een stoel zit ik nu op een skippy bal :D

om 16:20 controlle bij de vk (ik ben erg duizelig de laatste tijd en ik denk dat ik even ga vragen of ik bloed mag laten prikken)

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    succes bij de vk vanmiddag Suus.. duizeligheid is heel vervelend!

morgen eerste echo, spannend!!!!

Deel Deze Pagina