Zo ja die lijken veel op elkaar joh! Als ik thuis ben zal ik m ook in mn handtekening zetten. Net megalang op t dak van de ikea delft vast gestaan omdat het verkeer beneden richting de snelweg ook vast stond
Jullie wonen dus in omgeving Delft Ik in Delft dus lekker in de buurt! Misschien domme vraag.. Maar wat zijn pendels?
Een pendel is een speciaal sieraad waarmee je een soort waarzeggen doet. Het geeft alleen antwoord op ja en nee-vragen. Ik pendel soms voor mensen, maar alleen voor zij die het weten. #$%^&*..... Ik mis de schroeven die bij mijn kast horen. Nu kan ik weer terug naar de ikea...
Zo, ben ik ook weer! Even bijlees gedaan; Mooie buikfoto Tallie! KNVS, vind mac ook heerlijk. Trouwen leuk, maar voor mij niet. Vandaag wel iets leuks op facebook gelezen, een kennis van me. Op het terrein van haar ouders werd een paardenconcours (wedstrijd) gehouden. Toen werd ze ineens omgeroepen of ze even op het hoofdterrein wilde komen, dus tussen het publiek in. Komt ineens haar vriend op een wit paard aanrijden en die stapt af en vraagt haar ten huwelijk! HOE ROMANTISCH is dat??!!! Majtje!! Jemig wat bizar zeg! Ik heb toen eens een meisje in de klas gehad, toen was daar een windhoos geweest, die had hun caravan dus ook meegesleurd, álles weg! Ik had dat van de baarmoedermond ook nog nooit gehoord.. mammailse1989; Welkom! Hoop dat het snel gaat voor jou. Het kan.. de eerste is door de pil heen gekomen bij mij en de 2e ben ik gestopt met de pil en direct ook 1e keer raak. Gaat hier goed met kleine frummels. Ene kleine meid ligt al lekker op bedje, vandaag lekker van alles gedaan, dus die was lekker moe. Zijn bezig geweest met de slaapkamers en ik ben buiten nog bezig geweest, alles aanvegen en boxen van de paarden schoon. Alles klaar gezet voor een week. Het is zo nat, dus heb ze 's nachts binnen. Vanavond lekker shoarma gegeten, lekker veel knoflooksaus . Sla erbij en als toetje meloen.. Toen opgeruimd en gedouched, nu lekker op de bank en de kleine is lekker aan het schoppen en wroeten. Grappig, hele dag niet gevoeld en ga zitten en ze begint. Mijn meisje heeft en ook gevoeld en de poes lag laatst op mijn buik en die peerde hem, eerst kwam zijn koppie omhoog.. van wat is dat?? en toen nog een keer en weg was ze, hahaha.
@ano dat klinkt echt romantisch! Mijn "normale" ongiklacht -> pijn aan de vagina. Is deze cyclus wel erg vroeg... Normaal heb ik dit alleen de ochtend dat ik ongesteld wordt, en dit zou pas over 5 dagen moeten zijn... Dus voor de zekerheid maar die spulletjes meenemen vandaag. Al moet ik zeggen dat het plassen ook niet geheel pijnloos is... Heeft iemand van jullie wel eens die combinatie? Misschien een beginnende infectie? Het is geen candida want dat voelt anders.
Mischien een blaasontsteking wat aan het opkomen is? Ik twijfel toch wel weer over mn ei haha. Zat met ff te spelen en als bijv morgen mn temp nog iets omhoog zal gaan met 0,1 dan schuift die mn ei op naar cd 18 hmmmzz?! Doe straks toch wel een testje als die negatief is w8 ik het gewoon even af nog een paar dagen...
Geen idee of t een blaasontsteking is. De kramp is aan de zijkant ver uit de buurt van mijn blaas... Ik denk niet dat je eisprong verplaatst, je grootste sprong was op dag 11.
en en en knvs..nog een test gedaan?? Ik moet me ook echt inhouden om niet te testen..Ben wederom bang voor het negatieve dus durf het ook niet echt..dom hé..terwijl het misschien wel iets heel leuks is...En ik zou dan weten waar ik aan toe ben..maar ja..domme mutsige ik durft het niet. Zit me wel suf te boeren vandaag..Lijk net een bouwvakker..Vooral als ik in de auto zit..en dat doen we de laatste dagen nogal (lekker touren door de bergen)..maarja we zullen zien.. Voel me niet anders ofzo..maar ja dat kan ik dan ook weer redeneren: ' de buurvrouw voelde pas met 26wkn dat ze zwanger was' ' ja maar die zei dat ze gelijk aan haar borsten voelde dat ze zwanger was'... zucht mijn gedachten....ratel de ratel de ratel..
denk dat ff dat doet omdat je niet elke dag hebt getempt..dan gaat ff twijfelen..Daarom heb jij ook een stippeltjes rode lijn..Gewoon op je gevoel af gaan.
De test is negatief.. helaaas Wil nog niks zeggen natuurlijk omdat ik idd niet veel heb getempt voor mn 10e dag en mn ei toch later is geweest. Kijk deze week even aan of mn ongie komt anders test ik nog eens
@maj, anders test je toch gewoon lekker als je weer thuis bent. Geniet je gewoon ff lekker van het onwetende?
Majtje, wat knap dat je nog niet hebt getest.. Zou ik niet kunnen hoor! weet je wanneer je ei precies is geweest? Spannend!! En je hoeft idd geen kwaaltjes te hebben voor zover ik hier wel eens lees Ik zeg: testen!! Ik ben nieuwsgierig!
majtje bedankt voor de uitleg zal dat zeker eens proberen te voelen. welkom mamailse ik heb je alvast al bij de lijst genoteerd hopelijk ben je vlug zwanger @ hier: vandaag geopereerd geweest aan mijn knie. hoh wat ben ik blij dat ik toch maar 1 knie heb laten doen in plaats van 2. Kan nu maar half weg. Maar alles is goed verlopen en zit al thuis tot 19 juli. Vandaag ook naar de gyn geweest. Hij heeft mijn eierstokken en eitjes bekeken. En ik heb er voldoende maar ze zitten niet goed ofzo en daardoor komt het dat ik onregelmatig ben en dat ik soms geen ei heb. Ons noah was een gelukskindje zei hij. Nu ben ik gestart met clomid van 100 en donderdag moet ik terug voor de follikelmeting. Blij dat dit ook achter de rug is.
♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~ Majtje 24 jaar ronde 5 clomid 1ste kindje NOD 26 juni ♥ ~ Knvs90 - ?jaar - Ronde 7 - NOD 27juni ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD 30 juni ♥ ~ Cupcake88 - 24 jaar ronde 2 Clomid - 1e kindje - NOD 16Juli ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 5 clomid 2de kindje - NOD 18 juli ♥ ~mamailse1989 - ?jaar ronde 2 2de kindje NOD 11juli? ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv 26 jaar 1ste kindje verassing 3 oktober ♥ ~littlewonder23 24 jaar 2de kindje meisje 23 oktober ♥ ~Ano - 33 jaar 2de kindje meisje - 28 oktober ♥ ~Taillie26 - 27 jaar 1ste kindje verassing 12 december
@xenia, welkom in de kneusjesclub van clomid ... Gelukkig heb je nu een uitsluitsel en word je verder geholpen.
xeniaatje gelukkig dat ze je gaan helpen! Beterschap met je knie.. Mijn vakantie duurt nog 2 weken..zo lang kan ik niet wachten met testen..Nog 2 nachtjes slapen..haha
haha, succes met die twee nachtjes dan maj. Ohja en beterschap beterschap met je knie xenia! Ik ben inmiddels aan het aftellen als ik 1 juli niet zwanger ben (waar ik vanuit ga) dan moet ik geopereerd worden aan mijn amandelen... Na 23 jaar (on)trouwe dienst mogen ze lekker gaan rusten.