@xeniatje ik ben 24 en mijn NOD is idd op 11 juli als mijn cyclus nu weer 28 dagen is. Hoe werkt Clomid eigenlijk? En hoe snel schrijven ze dit voor?
clomid schrijven ze alleen voor aan mensen met ovulatieproblemen. Dus bijv. bij pco, als je teveel eitjes hebt of als je eitjes niet goed ontwikkelen. Je zal eerst een onregelmatige cyclus moeten hebben of verkeerde hormoonwaarden of allebei om in aanmerking te komen voor een echo. Daarna volgt een diagnose en eventueel medicatie.
O meiden wat een spannende periode voor n aantal van jullie!! Mn duimen maken overuren!!! Beterschap xenia! En balen van de clomid maar ik hoop dat het snel aanslaat! Fijne dag allemaal X
@ lovare oei ook opereren we kunnen gezellig bij elkaar zitten de 15de juli moet ik geopereerd worden aan mijn andere knie. @ majtje ik duim voor jou! oke mamailse ik zal de gegevens noteren ik moet nu iedere dag, 5 dagen lang, 2 pilletjes nemen op hetzelfde tijdstip. dan op de helft van de cyclus (dag14) moet ik een follikelmeting doen en als mijn eitjes goed ontwikkelen moet ik een prikje hebben (pregnyl ofzo) en die periode ben ik vruchtbaarst. daarna moet ik de rest van mijn cyclus een andere medicatie nemen zo blijft mijn cyclus normaal 28 dagen. Zo snel schrijven ze dat niet voor, het is zoals lovare zegt je moet problemen hebben ivm met je cyclus ovulatie enz en dan kijken ze eerst verder voor ze starten met clomid. daarjuist zl naar school gebracht op krukken (5 min wandelafstand) kvoel het al goed in mijn armen vanmiddag mag ik naar de huisarts om de wonde te verzorgen en voor medicatie voor te schrijven. kom ook daarjuist tot de conclusie dat ik geen brood in huis heb voor vanmiddag voor ik en zl. hmmm weer iemand mogen lastigvallen om achter brood te gaan voor mij (nadeel als je in een klein dorp woont waar er niet veel winkels zijn )
Xenia ben blij dat je meer weet en je kan starten met clomid. Iedereen word zo snel geholpen met onregelmatige cyclus zeg, ik wacht al bijna 2jaar en nu gaan ze eindelijk is kijken plus ik heb pijnklachten hmmz?! Hier vandaag mn temp omhoog geschoten en mn ei op cd 18 gezet! Majtje klopt ik temp nooit echt veel voor mn 10e dag omdat mn ei altijd tussen dg 16&21 zat. Maar ik zit nu of 4dpo of 11 dpo, nja wachten het af! Aankomende testers, duimmmmm heel hard x
@ knvs wat vervelend voor jou en inderdaad als je al zo lang bezig bent word het wel eens tijd dat ze verder onderzoeken doen! Wanneer mag je gaan voor verdere onderzoeken en wat gaan ze doen? bij temperaturen ben ik niet echt mee. dus ik ken er neits van. hopelijk ben je juist met je ei! wat is dpo?
Dpo is days past ovulation. Er staat 8juli een kijkoperatie gepland, ze gaan mn eileiders doorspoelen en kijken of ze endometriose spots kunnen vinden.. dat van mn eileiders wil die doen omdag ik toch al ruim 10maanden een kinderwens heb.. Schijnt dat je dan nog iets vruchtbaarder ben.. Hoop dat ik die natuurlijk mag afzeggen en nu zwanger ben hihi.
Ik leef nog . Ik ga vanmiddag in zoetermeer varen! Wat gaan jullie doen? Kmoet morgen naar de anestesist en vrijdag naar de gyn.... Ik heb geen zin meer in mn operatie dus stiekem hoop ik dat ik zwanger ben en dat het niet hoeft...
goeiemorgen allemaal inderdaad knvs het is hier maar stilletjes @lovare hier in mijn zetel zitten en mij vervelen juist met zo'n mooi weer mss me dan eventjes buiten zetten. ik begrijp dat je het niet echt ziet zitten om te opereren maar even tanden bijten je wordt dan geopereerd en je bent er dan vanaf voor de rest van je leven. je hebt er dan geen last meer van. Vandaag nogal pijn aan mijn knie schouders handen (de krukken) en mijn pijnstillers dat ze voorgeschreven kan ik niet verdragen continue misselijk overgeven. Dan maar even rustig houden
Mijn schoonzus werd ook meteen na het doorspoelen spontaan zwanger, dus het zou maar zo kunnen! Zij heeft wel endometriose, dus er was goed en slecht nieuws na het doorspoelen... Ga je voor 8 juli nog testen? Ben even het overzicht kwijt van de NOD's. @Xeniatje, Succes met stil zitten!
Hier is t weer niet zo mooi meer . Jurkje weer gewisseld voor een broek. Wat vervelend dat je misselijk wordt van je pijnstillers xenia. Is er niet iets anders wat voor je werkt?
@ nmv zal de lijst er opzetten. (heb op mijn pc staan, lekker gemakkelijk om terug te vinden) @ lovare ja er is wss wel iets anders dat werkt maar ik probeer het te redden zonder pijnstilling. Tot nu toe lukt het wel, als het teveel pijn begint te doen dan neem ik wel paracetamol ofzo. Is natuurlijk minder sterk dan die pijnstilling die ik voorgeschreven kreeg.
@xeniatje, ik heb eerlijk gezegd ook niet gekeken waar die lijst was gebleven hoor! Heb vandaag een beetje een luie instelling...
Hoi allemaal, volgens mij heb ik vandaag voor het eerst m'n ei gevoeld.. De hele dag al menstruatie achtige krampen.. Maandagavond en vanmorgen geklust dus gedaan wat ik kon
♥ Proberen zwanger te raken ♥ ♥ ~ Majtje 24 jaar ronde 5 clomid 1ste kindje NOD 26 juni ♥ ~ Knvs90 - ?jaar - Ronde 7 - NOD 27juni ♥ ~Lovare ?jaar - ronde 1 NOD 30 juni ♥ ~mamailse1989 - 24jaar ronde 2 2de kindje NOD 11juli ♥ ~ Cupcake88 - 24 jaar ronde 2 Clomid - 1e kindje - NOD 16Juli ♥ ~Xeniatje 26 jaar - ronde 5 clomid 2de kindje - NOD 18 juli ♥ Zwanger!! ♥ ♥ ~Nmv 26 jaar 1ste kindje verrassing 3 oktober ♥ ~littlewonder23 24 jaar 2de kindje meisje 23 oktober ♥ ~Ano - 33 jaar 2de kindje meisje - 28 oktober ♥ ~Taillie26 - 27 jaar 1ste kindje verrassing 12 december
hihi dat is niet erg hoor nmv ik moet er niet veel voor doen hé als er iets moet aangepast zijn laat maar weten tis niet dat je het niet zelf mag maar ik heb het op een apart bestand staan en dan ik de update bijhouden mamavanilse waw goed hoor hopelijk is het goed gegaan uw klussen en werpt het zijn vruchten af waaaaaa majtje dikke proficiat :d:d:d superblij voor jou en nu heb ik ook een beetje courage dat clomid kan helpen geef je jou gegevens door zo kan ik ze aanpassen