Duimen draaien xenia Lovare gefeliciteerd met de geboorte xx Hier onderweg naar de chirurg! Ik word 8.15 geopereerd
Knvs spannend! Heel veel succes! Hoe sta je er zelf in? Op van de zenuwen of kun je jezelf beheersen? hoop dat het allemaal voor je meevalt! slaap lekker straks
Mandy ik ben helemaal relaxed gelukkig hihi.. Kan niet wachten op.het resultaat! Ben in belgie nu xxx
Lovare nog van harte met je verjaardag ! Succes knvs Ik mag naar de tandarts zometeen... Heb de hele nacht wakker gelegen met kiespijn 😞
Succes knvs!! Nog van harte met je verjaardag lovare! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Fijn om te lezen dat je wat afstand hebt kunnen nemen en je weer wat rust hebt. Hopelijk heb jij ook snel goed nieuws te vertellen. Sterkte straks tallie! Hier opeens een crime betreft meisjesnamen! Ben toch niet meer zo blij met onze eerste keuze. Jongensnaam weten we wel, pffff stress (Nee hoor dat valt wel mee)
succes knvs is aangepast op de lijst hoor brr taillie veel succes bij de tandarts. oei nhopelijk vind je vlug nog een meisjes naam dat je heel graag hoort. Pfff mijn gevoelige borsten nemen serieus af... zal dan ook weer niets zijn
Ohhh succes knvs!! Je hebt er lang naar uitgekeken hé! Beterschap voor straks! Lovare, nog gefeliciteerd! Altijd leuk weer een ukkie in de familie, hoop dat jij de volgende mag zijn! Lily, ohh lastig zeg! Zag iets van je voorbij komen in het babynamen gedeelte.. Hoop dat jullie er snel uit zijn! Hier valt nog niet echt over namen te praten.. Ml is nog niet echt serieus aan het nadenken daarover haha. Net bij de vk weer helemaal goedgekeurd! En zaterdag geslachtsbepaling!! Hoop zoooo dat het te zien is! Kan niet wachten
dikke proficiat voor je vriendin taillie!!! ja cupcake mijn man was ook zo, zo ging ik op zoek naar namen en stelde die dan voor oooh spannend zaterdag geslachtsbepaling juist naar een vriendin geweest met een boeleke van dagen, *smelt* zl was er ook heel lief voor dan verlang de toch dubbel zo dik he
Bijna testen xenia!! Spannend hoor... Nog meer dames binnenkort? Ik heb morgen een echo voor de placenta lokalisatie. Bij de 20 weken echo lag tie nog over de uitgang maar meestal trekt dit wel bij. Zou wel n tegenvaller zijn als het niet zo is want dan wordt het een keizersnede. Maar aan de andere kant.... Heel veel uren weeën terwijl hij er toch niet uit kan is ook niet fijn hihi Spannend cupcake, zaterdag! Ik heb het gevoel dat je de blauwe kant gaat versterken 😉 Heel veel plezier in ieder geval, als je het niet meteen verteld voelt het echt als een mega geheim, voor ons dan 😄 Hoe gaat het verder dames? X
Haha we hoeven gelukkig maar 3 uurtjes onze mond te houden, dan komen ouders broer en zus langs! Lijkt me heel moeilijk om het voor je te moeten houden! Ben heel benieuwd welke kleur ik ga versterken Succes met je echo Tallie, hoop dat je placenta nu goed ligt!
Dat is goed nieuws tallie! Hier ook een 7 ponder Veel plezier cupcake! Heb je een voorgevoel? Knvs, hoe is het met je? Hier straks met een collega high tea-en. Tot die tijd met de beentjes omhoog op de bank. Ben moe, slaap slecht laatste nachten. Hoort er allemaal bij mij hoor je niet klagen.
Xenia? Nieuws? Goed nieuws tallie! Die voorspellingen zeggen niet heel veel hoor, ze dachten dat onze meid klein zou zijn, maar was toch 3620 gram bij geboorte! Dus vrij gemiddeld...
Nee xenia! Waarom nou?? Had zo goede hoop! High tea was heerlijk! Lekker aan het genieten van mijn verlof. Mis werken totaaaal niet. En zo mooi weer erbij. Allemaal leuke cadeaus gekocht voor manlief. Die wordt zaterdag 30, maar hij denkt dat hij niets krijgt