Wat lief dat je eraan denkt tallie! Hier net een schoonheidsslaapje gedaan... Van 1 uur! VAnavond feest. Had het echt even nodig. En cupcake?? Ik ben benieuwd!
en cupcake? ben superbenieuwd hier vanmiddag ongi geworden pfff gisteren een hele dag zitten wenen voel me supermottig, wil in mijn zetel zitten en niets doen, maar ja we moeten gaan eten naar vrienden heb er echt geen zin in
Kan me je gevoel heel goed voorstellen xeniatje! Beetje afleiding helpt misschien wel. Dikke knuffel meid! Gefeliciteerd cupcake! Nu kun je blauw shoppen
Wat een leuke dag had moeten zijn, eindigde voor mij met een flinke domper. We waren alles aan het klaar zetten, hond was ook buiten. Opeens was ze helemaal dizzy en slikte de hele tijd... 5 tandjes afgebroken! Ben dus direct met haar naar de dierenarts gegaan. Hij kon er niets meer aan doen. Morgenvroeg worden haar vijf stompjes boventandjes getrokken. Owh wat heb ik een zielig hoopje hond in huis! Ze heeft morfine en een sterke pijnstiller gekregen. Pfff... Moest zo huilen! En nu nog soms. Stom misschien maar deze hond is mijn eerste hond en echt mijn alles. Ze moest rust hebben dus ze heeft de hele avond op ons bed gelegen. Om vier uur eindelijk zelf in bed. Manlief heeft op de bank geslapen, we hebben nu geruild. Hondje en ik op de bank, hij in bed. Ben kapot van het feestje. Ben verdrietig om mijn hondje. Mijn huis stinkt volledig naar bier! Pffff... Zit er even helemaal door.
Jeetje meid, wat vreselijk zielig zeg Ik snap heel goed dat je zo verdrietig bent, ik zou dat ook hebben met mijn kat.. Hopelijk kan hij na vandaag weer opknappen. Veel sterkte!!
Huh? Hoe kan dat ineens dan! Ik snap het wel hoor! Onze katten zijn ook net onze kindjes... Hoop dat ie snel opknapt! Balen dat het zo'n rotavond was 😞 Beterschap voor je hondje! X
oooh snap je wel hoor mijn beestjes zijn ook mijn alles. Veel sterkte hopelijk is uw hondje vlug van de pijn verlost. dikke proficiat cupcake een zoontje! Pfff idd hier balen, ml begint er ook tegenop te zien om nog door te doen en hij heeft gezegd dat de inseminatie de laatste stap is, hij wil niet verder gaan hopelijk wordt ikz wanger met die inseminatie hoor
Lilly hoe gaat het met je hondje? Dat is niet niks Xenia 😞 Hopelijk is het gauw raak!! Knuffel
Pff xeniatje, vervelend dat je man er zo instaat. Ik hoop voor je dat het deze keer lukt. Soms gaat het ook opeens spontaan, als de druk eraf is. Houd moed meid!! Hier hondje net weggebracht. Mocht erbij blijven tot ze sliep. Krijg telefoontje als ze haar wakker spuiten. Ben er dan binnen vijf minuten. Dan heeft ze me niet gemist.
Ach GOS... Weten ze waarom de tandjes uitvielen Lilly? Rot hoor 😢 sterkte er mee en hopelijk heeft ie straks geen pijn!
Nou hondje is weer bij kennis. Was nog erg dronken van de narcose maar inmiddels alweer een beetje gegeten. Mag lekker op de bank Dierenarts had gehoopt volledige wortels te kunnen trekken, maar alles was versplinterd. Hij heeft alles tot op de kaak moeten uitvrezen. Ze heeft nu vier behoorlijke gaten maar ze zal er uiteindelijk geen last van hebben. Deze week nog hele sterke pijnstillers en vrijdag weer op controle. Was wel erg fijn dat ik er bij mocht zijn terwijl ze aan het ontwaken was van de narcose. Het is zo'n bikkel! Ze is zaterdag met spelen waarschijnlijk met haar bek op een tegel geklapt. Toen zijn de tandjes afgeknapt. Ze piepte niet, helemaal niets. Behalve dat ze dizzy op de grond ging liggen. Anders haden we het nieteens gemerkt!
Hoi meiden, Hebben jullie de storm allemaal doorstaan? Het is hier wel erg stil hoor! Jammer. Hier vanmiddag naar de vk voor controle. Vanaf morgen mag de kleine komen