Hoihoi!! Hier nog steeds veilig in mijn buik. Je hebt een flinke buik tallie! Het is voor een goed doel. Leuk he cupcake als andere mensen het ook gaan zien. Onze babykamer is sinds vandaag helemaal af. Jeeeeej!! Hier begint het inmiddels wel wat te rommelen. We zullen zien!
idd nmv zo'n draagdoek is best wel handig hopelijk lossen de krampjes vlug op. bij zl hielp venkel wel heel goed. leuk he cupcake dat je geen klachten hebt! puur genieten ja lilly het kort in he voor jou nog 3 weekjes spannend he
Heeeel erg genieten! Net nog wat leuke kleertjes gekocht en zaterdag gaan we het kamertje en de wagen bestellen!
Hey meiden. Wij hebben vandaag onze afspraak in het erasmus gehad voor vriendlief. Smorgens heeft hij een echo, zaadonderzoek en bloedonderzoek gehad, Vanmiddag de uitslag gehad en tot onze verbazing blijkt alles super te zijn bij vriendlief.. We waren zeker opgelucht maar toen kwam de vraag waarom lukt het dan niet? De arts vond het zelf ook wel vreemd van de vorige uitslagen en grapte nog hebben ze het niet perongeluk verwisseld in dat lab... Voel me toch wel erg verdrietig nu want na de uitslag van vorige keer dachten we te weten waarom het niet lukte en dat blijkt nu dus niet zo te zijn. De arts gaf aan dat er bij mij zsm onderzoeken gedaan moeten worden ook ivm met medicatie die ik hoor te slikken voor mn autoimuum en die mag ik nu niet slikken en op het moment verergt het, gelukkig kan ik morgen al terecht! Fingers crossed...
Heftig knvs, en wat een verwarrend nieuws! Dikke knuffel voor nu en ik hoop dat de onderzoeken bij jou iets bruikbaars of eigenlijk liever niets opleverd... Ik duim voor jullie!
Spannende dag vandaag knvs! toi toi toi! Wat vervelend dat zo'n k**uitslag ook gewoon weer teruggedraaid kan worden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar een heel raar gevoel bij krijgt. Wel fijn dat het in ieder geval niet daaraan ligt, maar waar dan wel aan? Hopelijk heb je snel een antwoord meid! Dikke knuffel voor jou!!
He meiden net terug van de gyn.. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan en kon zien dat ik mn eisprong heb gehad wat klopt, eergisteren wat ik dus zag aan mn tempkaart. Verder zag ze niks geks.. Volgende week dinsdag staat er een bloedonderzoek gepland en 6december de vervolgafspraak over wat de kansen precies zijn?!
Pffff knvs, daar kun je dus niets mee! Had zo gehoop dat je nu een antwoord zou hebben. Misschien is het deur x wel raak, als je zeker weet een eisprong hebt gehad. Hier nog een foto van mijn buik van vandaag. Realiseer me dat dat al lang geleden is. Als jullie het vervelend vinden moet je zeggen he!! Nogsteeds straie vrij! Zo fijn!
Mooie buik lilly! Vanmorgen het nieuws gekregen dat me beste vriendin zwanger is, na de eerste ronde meteen raak.. Dat hakt er dan wel weer even in.. Wil graag een antwoord, probeer zo positief mogelijk te blijven maar dat blijft lastig na zoveel rondes en geen nieuws alleen maar verwarring... Ben benieuwd wat deze ronde brengt
Pfff dat is wel even heftig knvs. Je gunt het een ander, maar wilt zelf niet langer met lege handen staan. Dikke knuffel meid
ken dit gevoel knvs op mijn werk is er ook een collega zwanger en ben zeer blij voor haar maar toch knaagt het! Ik hoop dat het vlug mag raak zijn als er niets verkeerd is. lilly mooie buik en mooi van vorm, is niet te groot.en idd in een week tijd kan je straie krijgen. ksta er vol mee grrrmmbbblll. blij van nog eens een foto van je buik te zien Vandaag naar de gyn geweest en heb terug 2 eitjes klaarzitten kinks 25mm op 17mm en rechts 25mm op 29mm dus supergroot. hopelijk spreekt het in mijn voordeel. normaal was het zaterdag iui maar het labo heeft geen plaats dus is het morgen al. vlug mijn pregnyl gekregen. natuurlijk gisteren nog betrekking gehad en sperma is op zijn best als het 3 dagen oud is maar nu op 1 dag zal het wel niet komen zeker?
Spannend Xenia!! Duim voor je meid, mooie grote eitjes!! Knvs, oh wat lastig om dan te horen van je vriendin als jullie al zo lang wachten snap dat je blij voor haar bent maar het is heel dubbel. Voor de geïnteresseerden, heb een nieuwe buikfoto in album geplaatst na m'n groeispurt. Ga nu even lekker uit eten!
Spannend xeniatje! Ik hoop zo voor je dat het lukt deze keer!! Hoe is het verder? Ben je helemaal gewend als getrouwde vrouw? Ga zo even loeren naar je foto cupcake. Langs niets gelezen van ano trouwens. Of heb ik er overheen gekeken. Hoe is het met haar? Iemand een idee?
Hele mooie buik cupcake!juist even.gespiekt ja ik hoop ook dat het deze maandmag lukken. Nuja vandaag iui en binnen 2weken weten we het. Hier anders prima. Het getrouwdr leven.bevalt me prima idd ik.heb ook niets meer.gehoord van ano hopelijk is.alles.goed
Mooie buik cupcake. Hier gisteren een nachtje hotel gepakt met vriendlief en vandaag heerlijk gegeten! Lilly Nee heb ano al even niet gezien en majtje ook niet??
Hoe is het gegaan gisteren xeniatje? Klinkt gezellig knvs! Fijn dat jullie weer wat dichter bij elkaar staan! Hier vermoeid op de bank. Waarvan? Geen idee Vandaag onze doomoo seat opgehaald. De hond gaat er heerlijk naast liggen. Nog geen gesleep enzo. Proberen haar rustig te laten wennen aan alles. Valt me reuze mee tot nu toe! Verder weinig beleefd Jullie nog leuke dingen??
Hier ook alles rustig aan vandaag. Gister dagje voetbal as usual en savonds naar het 11e vh 11e bal geweest... 2 uur en was op. Vandaag het gevoel dat ik door een vrachtwagen overreden ben... had ik net zo goed wijn kunnen drinken haha Balen dit maar ja... eigenwijs he... Alles nog rustig downthere lilly? Spannend Xenia... fingers crossed... Lekker hoor knvs, altijd fijn, er even tussenuit. Ik ga zo spieken naar je buik cupcake! Fijne zondag allemaal X
Hier is de inseminatie goed gelukt hoor ondertussen nog een beetje zwemmertjes bijgevoegd Ik denk dat gisteren voormiddag mijn eisprong gehad heb. Nu terug op het wachtbankje Vandaag naar de Sint-Maarten stoet en dan komt de sint al bij zl nonkel en tante en vanavond komt hij naar hier. Dit vind ik altijd super om alles klaar te zetten. verlang er al naar fijne zondag iedereen