Ik kom weer ff spieken hier... Hoe is het met jullie dames? Hier gaat het goed! Alleen de krampjes blijven, maar gelukkig helpt de infacol wel voor een deel. @Xeniatje, hopelijk is het gelukt!!
Hey meiden. Hier gaat alles goed en met jullie? Hier gisteren bloed laten prikken op progesteron. Kan vanaf donderdag mn nod hebben voel me niet anders als anders dus verwacht denk ik wel mijn ongie.. Nmv vervelend die buikkrampen, alles goed met de kleine meid??
dank u knvs ik duim mee met jou juist naar de dokter geweest zit nu met een maag slokdarminfectie.pfff mijn hoofd barst open en toe niet zo fijn ik denk dat de pijn in mijn hoofd afkomstig is van de duphaston. zal toch vragen aan de gyn om volgende maand iets anders voor te schrijven
Knvs, en en en.....?? Xeniatje, volgende ronde komt er hopelijk niet meid. Mag nu weleens raak zijn! Hier even een korte update. Gaat niet zo goed. Bloeddruk loopt al een tijdje langzaam omhoog. Dinsdag in ziekenhuis onderzoek gehad van zwangerschapsvergiftigjng, maar gelukkig is mijn bloed en urine goed. Vandaag was mijn bloeddruk 140/92. Veel te hoog! Morgenvroeg moet ik weer naar het ziekenhuis. Kan zijn dat ze dan besluiten om me in te leiden. Aan de ene kant goed, want veiligheid voor alles. Aan de andere kant wil ik niets liever dan thuis bevallen. Tranendal is weer een beetje opgedroogd. Knopje moet om dat het waarschijnlijk ziekenhuis wordt. Duimen jullie voor me??
Jeetje, dat is wel wel vervelend meid hoop dat je bloeddruk weer snel lager wordt en je lekker thuis kunt bevallen. Maar gelukkig houden ze je goed in de gaten.. Het bekangrijkst is dat je kindje veilig geboren kan worden! Sterkte en hou ons op de hoogte!
oei dat is idd niet goed goed lilly een hoge bloeddruk. Idd goed dat ze het zo opvolgen maar ik kan geloven dat het een tranendal was als je zo hoopte op een thuisbevalling en dat het wss ziekenhuis wordt veel sterkte meid en hopelijk is tegen morgen je bloeddruk gezakt... rustig houden je niet opjagen zijn goede hulpmiddeltjes om je bloeddruk te doen dalen joepi morgen ga ik naar mechelen libelle winterfair beurs!!! jammergenoeg heeft mijn vriendin op het laatste afgezegd maar ml gaat mee superlief van hem want dit is echt iets vrouwelijks. mechelen is redelijk ver en ik ben geen held in de auto dus ml vergezeld me zoooo lief
Lilly lieverd Dikke knuffel voor jou! Hoop voor je op een thuisbevalling maar jou gezondheid is ook belangrijk.. Xenia vervelend zeg, Ben benieuwd of het van die Duphaston kan komen.. Lief van je man dat die met je meegaat veel plezier! @Hier d8 ik gister of vandaag ongie teworden aangezien me temp flink gedaald was maar vandaag weer omhoog..
Klinkt gezellig xeniatje! Lief van je man dat hij mee gaat. Je houdt ons nog even in spanning dus knvs! Duim voor je! Mijn kans op een thuisbevalling is definitief verkeken. Ik word morgen om acht uur ingeleid. Gaan een ballonnetje plaatsen om insluiting te creëeren en dan maar hopen dat de weeën op gang gaan komen.
Ow balen Lilly, dat je bevalling niet gaat zoals je gehoopt had. Hopelijk kan je de kleine heeeeeeeel snel in je armen sluiten! X
wat jammer lilly dat de bevalling niet thuis kan gebeuren ik hoop dat de bevalling vlot verloopt! veel succes morgen! Libelle winterfair was supergezellig the time of my life ja he heb een lieve man he meegaan er waren niet veel mannen die daar rondliepen
Jammer Lily, maar ik wens je alsnog een spoedige bevalling toe waar je positief op terug kunt kijken! Hoop snel wat te horen
ja ik denk niet dat veel mannen dat zouden doen hihi benieuwd wanneer we iets gaan horen van lilly en als de bevalling vlot verloopt... gewoon wat nieuwsgierig hihi
@xenia, gaat het alweer wat beter met de duphaston? @lilly, dat is inderdaad een hele domper als je je had ingezet op een thuisbevalling. Ik wens je veel succes toe. Het belangrijkste is dat jij en de kleine allebei gezond de bevalling kunnen doormaken. Hoe is het voor de rest met de dames hier? Momenteel nog steeds heel druk en ook ongi. Megakoppijn nu dus ik ga weer van de pc af.
Hier gaat het goed! Volgende week maandag alweer de 20 weken echo! Vind de tijd nu zó voorbij vliegen.. nog 5 weken werken en dan zit het erop voor mij. We gaan nu een beetje beginnen de logeerkamer leeg te halen.. Dan verven enn een nieuwe vloer erin. Begin januari komen de meubels en dan kunnen we gaan inrichten goede besteding van vrije maanden. Ik wil graag zelf dingen freubelen voor de inrichting. Vandaag feestje voor m'n vader die 60 wordt! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! We zijn gisteren trotse ouders geworden van een mooi meisje. Ze is om 20:28 geboren, 50 cm en weegt 3735 gram. Ze doet het super! Morgenvroeg mogen we als het goed is naar huis. Krijg vandaag nog wat controles ivm hoge bloeddruk.