Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    mandy dikke proficiat met je verjaardag!
    hoh cupcake alweer 20 weken wat gaat de tijd snel zeg
    knvs oei pijnlijk meid ik heb alle 4 mijn verstandskiezen moeten laten trekken. Ze hadden geen plaats om uit te komen. effe pijnlijk maar achteraf ooo zo blij dat ze weg waren hihi
    hier begint mijn nod dichterbij te komen denk dat het terug niets is want heb weeral ongipijn nu nog even geduld

2. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    He meiden alvast bedankt voor de felicitaties!:D

morgen volle bak!

Ik heb ze ook alle 4 en ze zeggen al jaren dat ze eruit moeten, heb vroeger voor de beugel 5 tanden/ kiezen moeten laten trekken. Dus ruimte zat:)
    Heb er ook geen last van. Maar heb zo'n angst ervoor, heb de laatste keer een oude vulling moeten herstellen die was lek.. Zei toen nog.. Pak de rest ook mee als dat nodig is.. Sarcastisch bedoelt:)
    Dat is nu 1,5 jaar geleden.. Heb nergens last van maar ben alleen zo bang voor
    tandarts.. En waar die angst vandaan komt ?!?!?:)

Hoop houden xenia! Ik ga maandag ovus bestellen, met goede moed er weer tegenaan!
    Fijne avond!

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hier hetzelfde mandy ook beugel gedragen en daarvoor 4 tanden moeten laten trekken :) heb wss een kleine mond hihih
    ja idd hoop houden we zullen zien dat het maar vlug morgen is hihi. je hebt groot gelijk dat je ovu besteld, waar ga je ze bestellen?

4. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Heb er 8 over genomen van cb en wil daarbij van zwangerenkids gaan gebruiken.
    Van cb alleen bij knallers gebruiken ter bevestiging:)

Ik ga me zorgverzekering ook weer naar aanvullen doen, moet nu alle kosten van tandarts zelf betalen, daar gaat het me opzich niet om maar als ik nu naar de kaakchirurg moet dan zijn de rekeningen minder fijn! Dus ik wacht nog een paar weken:)

Ik ga opschieten:) today its my birthday! Fijne zondag allemaal x

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    die vanz wangerenkids zijn wel goed! ik had deze ook en was daar zeer tevreden over :)
    Je hebt gelijk dat je dan nog even wacht zodat je verzekering het dekt hihi
    hele fijne verjaardag! geniet ervan

6. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Gefeliciteerd Mandy!
    Spannend Xenia.... Morge toch? Hoop dat t raak is...
    Goed te horen dat het goed gaat met Aline!
    Gaat het met jou ook weer beter?

Hier een pittig weekje gehad. Nieuwe fase, moest dus gas terug nemen maar had vrijdag een surpriseparty voor Mike z'n 30e verjaardag geregeld dus niet echt goed rust gepakt.
    Maar nu juiste ritme (lees rustig aan doen) weer gevonden en nu voel ik me weer top, zolang ik maar binnen de grenzen blijf ☺️

Nog 2,5 week tot D-Day! Wordt wel spannend nu hoor...
    Heel apart om te weten dat het elk moment kan gebeuren maar ook nog 4,5 week kan duren hihi.
    Maar we genieten nog even, al is ie van harte welkom.

Ik hou jullie op de hoogte.
    Verder alles oké met iedereen?

Sterkte bij de kaakchirurg knvs!!

Kus

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hallo dames! Alles goed met jullie?
    Xenia, lees ik nu dat je morgen kan testen, maar dat je denkt dat het niet is gelukt? Ik zal toch voor je duimen! :)

Hier gaat het z'n gangetje... Helaas zit het nog niet erg mee met de borstvoeding. Op het begin had onze meid geen zuigreflex, nu is het zo groot geworden dat ze een speen nodig geeft om rustig te worden. En nu de krampjes niet meer zo aanwezig zijn, had onze meid ineens spruw! (En dat is ook voor mij geen pretje... Auw! ;)) Heb vanmorgen het laatste beetje van de medicatie gegeven en nu even afwachten of het weg is. Helaas heb ik nu ook een melkblaartje erbij... Dit had ik eerst niet door, omdat ik dacht dat die pijn nog van de spruw kwam. Ik blijf dus een beetje aanklooien... :(
    Maar daarnaast groeit onze meid wel goed! Ze kan dus nog wel genoeg voeding van me krijgen. En sinds anderhalve week lacht ze naar ons, heerlijk!! :D En ze begint nu ook te keuvelen, dus ben regelmatig met haar aan het 'kletsen'. Dat is pas echt genieten! :D

8. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oooh wat leuk nmv als ze kunnen lachen :) oei dat is idd dan wel minder die spruw blij dat je aan de laatste medicatie zit, het is geen pretje he
    hier nog geen ongi te bespeuren. vannacht wakker geworden van immense ongipijn en vandaag op het werk immense onderrugpijn. nu wel misselijk maar ik verwacht elk moment mijn ongi. en puffen dat ik moet doen tis verschrikkelijk genant...

10. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    En nu xenia?:)

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    vannacht is mijn ongi doorbroken...:(

12. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Nee:( balen meid! sterkte!

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ach nee.... Niet weer!!! :(

14. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah 😞

Knuffel!!

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Balen zeg :(

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    :( niet leuk!

17. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het verder dames?

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    gisteren een echo gekregen... Had gebeld om een nieuwe afspraak te maken voor de fm. op dag 12 dus voor mij zaterdag, maar het ging een assistent zijn heb dan toch even de gyn aan de lijn gehad omdat ik wel nog vragen had. Hij heeft me er dan nog vlug tussen genomen. Mijn ongi is anders dan alle andere maanden bijna niets en bijna allemaal bruinverlies. hij had dan toch nog gecontroleerd op een eventuele zw maar zag niets duidelijk. dus dan maar een bloedafname. gisterenavond mogen bellen voor de uitslag. niet zwanger... nu terug aan de clomid en volgens de gyn ben ik maar zondag op mijn dag 12 dus moet ik maandag teruggaan ipv zaterdag. en mijn duphaston moet ik niet meer nemen. superblij want had niets anders dan nevenwerkingen ervan.
    en hoe is het met jullie?

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier gaat het goed, Dit weekend waarschijnlijk mn eisprong dus we gaan er een leuk weekend van maken :)

Xenia wat vreemd van je menstruatie deze cyclus en het is idd mischien maar beter dat je met de duphaston bent gestopt..

Lilly en nmv hoe is het met jullie en de meisjes?
    Viel me op dat er tot nu toe alleen nog maar meisjes zijn geboren hihi..

Liefs xx

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Tallie voor jullie gaat het ook al aardig opschieten hea! :D

Deel Deze Pagina