Tallie woow flinke buik al.. Hoop dat de kleine man snel komt. Lilly wat een cutey zeg *SMELT* Wij hebben ons kerstboompje(Kleintje) al staan we hebben een witte boom genomen dit jaar. Heb denk ik mn ei gehad zondagavond, smorgens mn lhpiek gespot met de ovutesten van action dus zeker aan te raden! Nu afwachten en vrijdag onze afspraak bij de gyn..
wat een mooi popje lilly! taillie ho wat een mooie buik, je kan al beginnen aftellen he spannend knvs hopelijk vrijdag positief nieuws Ik heb gehoord dat je maar 6 inseminaties terugbetaald krijgt en nu zitten we aan poging 3. al bij al niet zo erg maar wel vind ik als je weet dat je ml na die inseminatie niet meer verder wilt. pfff voel efkes paniek
Xenia.. Ik weet niet hoe dat zit kwa vergoedingen, maar als ik het goed begrijp wil jou man niet verder dan de iui?! Snap dan wel je paniek
Spannend Mandy! En hopen dat het niet zo ver komt Xenia....! Vandaag weerbij de vk geweest... alles oke en verder wachten
Hallo dames! Ik heb jullie een beetje verwaarloosd de laatste tijd, sorry! Ik ben behoorlijk ziek geweest en ben nu nog herstellende ervan. Door de buikgriep had ik zoveel vocht verloren dat mijn borstvoeding erg snel minder werd, zelfs zo veel minder dat ik mijn meisje niet genoeg kon geven! Mijn voorraadje uit de vriezer is nu ook op, die hebben we als bijvoeding moeten gebruiken... Nu ben ik druk om mijn productie weer omhoog te krijgen. Op sommige momenten moet ik haar elk uur aanleggen, wat nu nog zwaarder is omdat ik nog ziekjes ben. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen, maar als het niet anders kan... Heb nu dus een (klein) pak kunstvoeding in huis. Nu dus 'verplicht' bankhangen met mijn meisje! Dus... Hoe gaat het met jullie? Nog dingen gebeurd die ik moet weten?
Hoi meiden. Bij mij is het voor 95% zeker dat het mis is gegaan. Ik heb gisteren een echo gehad. Was niets meer op te zien, maar dat kan in dit stadium ook komen, omdat het nog niet zo groot is (is bij mij niet het geval). Andere 5% zal worden uitgewezen door de bloedtest van gisteren en de bloedtest over 9 dagen. Voor mezelf is het al klaar. Gevoel zei ook al dat het niet goed zat toen de bloeding begonnen was, dus afgesloten hoofdstuk en vol positieve zin verder. Hopelijk snel zwanger van een plakkert. Ben gisteren flink opgevrolijkt en in de watten gelegd door mijn werkgever + partner en kids (tevens vrienden van ons). We mochten vanmorgen na het slechte nieuws zelf weten of we kwamen werken en moesten vooral onze tijd nemen. We hadden besloten even samen te ontbijten in de stad en daarna te gaan werken. Ze vroegen ons of we Sinterklaas bij hun wilden vieren, vonden we leuk. Hebben ze gewoon nog ff snel mega veel cadeaus voor ons gekocht. Ik was helemaal veebaasd, dat had echt niet gehoeven. Wat een lieverds zijn het. Ben blij met zulke mensen om ons heen, die deze vervelende dag toch leuk weten te maken. En nee, dat zeg ik niet vanwege de cadeaus , maar vanwege de liefde en gezelligheid!
Wilde toch even laten weten hoe het met mij gaat Mijn bevallingsverhaal: Op 17november ben ik gestript toen had ik weeen om de 10min die 1-1,5min aanhielden we hebben toen afgewacht. 18nov bleef het hetzelfde ze waren al echt pijnlijk. Toen hebben we de vk gebeld omdat dit zo lang aanhield en er geen verandering in kwam. Ze kwam toen langs en zei toen: ik kan je nog een keer strippen om een setje te geven nou dat was goed om 12:30 opnieuw gestript dit was nog op 18nov. op een gegeven moment kwamen de weeen om de 5min dit was op 19nov om 15:15 ongeveer. dus wij de vk bellen was ze niet te bereiken hij ging niet over dus wij in paniek... Uiteindelijk na 45 min weeen om de 5a3 min kregen we haar aan de lijn toen ze kwam bleek ik 4cm te hebben ze bleef en na 2uur bleek ik 5cm te hebben toen weer 2 uur gewacht en weeen opgevangen die echt heftiger waren geworden. na die 2 uur bleek ik maar 0,5 cm verder en dit was wel heel erg weinig voor de heftigheid van de weeen. Ik lag al in het bad. Toen kregen wij de optie naar het ziekenhuis en weeen opwekken of vliezen breken of wachten met het resultaat dat ik waarschijnlijk wel naar het ziekenhuis zou moeten. ik vroeg als ik de vliezen laat breken hoe lang duurt het dan nog ze zei gemiddeld 6uur jullie begrijpen dat er voor ons maar 1 optie goed was omdat wij een badbevalling wilde hebben. Het werd uit bad en vliezen breken vond het een beetje pijnlijk maar het viel mee ik moest daarna naar de wc mijn vriend ging mee om me in de gaten te houden en eventueel daar een wee op te vangen toen ik op de wc zat brak hell los ik had pers drang en de weeen waren onverdragelijk ik kon ze niet meer opvangen en ze kwamen om de seconde (weeenstorm) wat een beetje mijn angst was ik heb het echt uitgeschreeuwd mijn vriend en vk hielpen me snel in bad en mijn moeder deed snel een warme handoek op mijn rug op dat moment kon ik echt geen houding meer vinden en riep ik moet persen ik moet persen nu!!! In paniek. De vk toucheerde mij en had ik 10 cm ontsluiting dus binnen 2-3 minuten heb ik 4,5 cm erbij gekregen en persdrang ik schrok want er werd mij verteld +-6uur nog. Op dat moment was de pijn zo groot en was ik echt aan het spartelen en bewegen en draaien en houdingen zoeken het werkte niet vl trok snel zijn kleding uit en in zijn zwembroek is hij achter mij gaan zitten ik ben op zijn schoot gaan zitten en hij hielp me met mijn benen en met zijn voeten maakte hij steunen zodat ik kon afzetten want in een beval bad en afzetten nou dat werkt dus niet he... Nou ik persen en persen en persen maar ze kwam maar niet het hoofdje was een beetje te zien en schoot weer terug en nog een keer en schoot weer terug inmiddels heb ik vl zijn handen kapot geknepen.. voor mijn gevoel was het lang persen en zeggen ik kan niet meer en scheeuwen help me puffen want het ging zo snel dat ik het zelf niet goed deed toen eindelijk kwam het hoofdje eruit het heeft nooit gestaan!! Opluchting want dan zou bij de volgende pers de rest van haar lichaam eruit moeten komen ik persen nou vergeet het maar.... (Het hoofdje was blauw) het hoofdje hing tussen mijn benen ik merkte een paniek bij de vk en bij mijn moeder. Mijn moeder schreeuwde suus persen denk aan je kindje nu persen nu en nog een keer en nog een keer en nog een keer en dat hoorde ik erg vaak ik kreeg de schouders er niet uit op dat moment besefte ik dit duurt te lang dus ik persen voor mijn leven en Vl die lieve woorden tegen me zei je kan het ik ben bij je maar ik kon niet ze wilde er maar niet uit dus nog steeds een bengelend paars hoofdje tussen mijn benen op dat moment zegt de vk je moet uit bad ik probeerde omhoog te komen maar ging niet want had alweer een wee en ja een hoofdje tussen mijn benen... De vk duwde trouwens nog keihard op mijn buik maar ik ging dus weer zitten op vl. Ik zei ik kan niet meer op dat moment roept de VK SUUS JE MOET NU! Achteraf hoorde ik dat haar hartslag steeg naar 216 en opeens zakte naar 80 door de paniek dacht ik ze gaat dood en zo keek mijn moeder ook dus ik riep help me! Op dat moment roept de vk nu op handen en voeten ik gooide mezelf naar voren en ik kon 1knie en 2handen op de grond zetten de andere been gestrekt de vk heeft toen haar hele hand bij de baby gestopt en haar eruit gehaald Ik moest mijn been over de baby heen doen en zo kon ik haar aanpakken maar..... Ze bewoog niet..en hing als een lappenpop in mijn handen snel de baby op mijn buik maar ze kon maar net op mijn buik liggen de navelstreng was echt 30cm.... Zo kort... Ze was helemaal paars blauw ik dacht ze is dood... De vk was haar flink aan het wrijven enz na 1minuut ongeveer kuchte ze en begon ze te huilen was een opluchting maar bleek 2 vervelende scheurtjes daar beneden te hebben en die deden zon pijn dat ik slecht kon genieten plus dacht dat ze dood was Nou dan nog de placenta die kwam er niet uit dus snel de navelstreng doorgeknipt en de baby moest naar mijn moeder ik ben met de placenta waarvan aan de navelstreng inmiddels 2 scharen hingen uit bad gestapt lukte niet dus hebben een verdieping van het bad leeg laten lopen toen lukte het! Toen snel naar bed toen ik daar op lag snel de baby op mijn buik en de vk duwde keihard op mijn buik en moest persen en toen kwam hij eruit daarna dus gehecht en toen mocht ik douchen daarna aangekleed en toen ja dat weet ik slecht nog wat erna gebeurde het was allemaal zo heftig eng en snel ik huil veel en heb echt het bengelende lichaampje op mijn netvlies staan... Niet een super bevalling dus en moet dus veel verwerken geef haar liever niet aan iemand voelt niet goed ben nog steeds bang haar te verliezen En borstvoeding ging ook niet goed bloede uit mijn tepels nu aan tepelhoedje en dat gaat super goed! En nu dan verhoging beginnende borstontsteking maar is nu gelukkig weg omdat ik evie bleef aanleggen. Dat was eigenlijk mijn verhaal ik lig veel met evie en het begint te dagen dat ze echt niet meer weg gaat Evie is geboren op 19november om 21:50 en weegt 4000gram 21:50 is trouwens een gok omdat we bezig waren met de gezondheid van Evie Vl is een super papa weet wat hij doet en doet alles graag is ook lief voor mij en helpt me met alles! Ben blij dat hij zon goede vader/vriend is Mijn schoonmoeder hebben we contact verbod opgelegd omdat ik helemaal gek/ziek van haar werd ze belde elke dag om te vragen of ze langs mocht komen terwijl wij eerst met zijn 3e willen genieten maar zo was/ is ook erg aan het pushen om evie vast te kunnen houden terwijl ik daar nog niet aan toe ben... Als jullie tips hebben zijn die welkom!
@mrcd: wat een vreselijk nieuws! Sterkte! @suus: ten eerste gefeliciteerd met je dochter! Wat een superheftige bevalling! Zal nog wel even duren voor je dat een plekje hebt kunnen geven... Het enige wat ik nog tegen je wil zeggen: blijf erover praten! Dat haalt de 'scherpe randen' er het snelst af.
Suus, gefeliciteerd met evie, blij dat alles goed met jullie gaat! @Hier. IN SHOCK, we zijn denet bij de gyn geweest voor de bloeduitslagen, progesteron was in orde alleen ze hebben chlamydia anti stoffen gevonden?! Snap niet hoe ik daar aan ben gekomen?! Gelijk stress pfff, ze vroeg ook aan mij of ze voor de laparoscopie geen test hadden gedaan via het bloed en naar mijn weten alleen een kweekje genomen uit mijn vagina en daar kwam niks uit en vorig jaar en dat jaar ervoor ook niet Ze vertelde ook gelijk dat het niet hoeft te betekenen dat ik het NU heb maar in het verleden heb gehad?! Maar dan nog hoe heb ik het ooit gekregen en waarom is dat nooit gezien in een kweekje en nu wel het bloed??! Ze heeft nu voor de zekerheid nog een kweekje genomen uit mn vagina en als daar niks uitkomt dan worden wij voorlopig weer naar huis gestuurd en mogen wij ongeveer over 4-6 maanden terug komen voor eventuele verder behandelingen, want volgens het boekje kunnen wij normaal zwanger worden!! *Mocht het wel aanwezig zijn (vraag me niet hoe?!) dan een nieuwe laparoscopie!
MRCD wat jammer een dikke knuffel meis! @nmv wat leuk dat alles goed gaat met jou en de baby @suss wat een heftig bevallingsverhaal! was nogal verbaasd aan het lezen amai ik kan geloven dat je veel moet verwerken! ik denk ook wel dat het zijn tijd zal nodig hebben en idd er veel over praten. gelukkig is alles goed met evie e, wat ben jij een doorbijter zeg chapeau met die borstvoeding zo blijven volhouden en je ziet de aanhouder wint @knvs oei dat is raar he. en dat ze dat nu nog maar vinden. hopelijk is het niets jullie zijn toch ook al een eindje bezig he raar he dat het dan niet lukt terwijl ej dan wel 'gewoon' kan zwanger worden. hopelijk lukt eht snel meid en weet je snel de uitslag. @hier. alles op het gemakjes verder. iemand op mijn werk is de eerste maand gestart met clomid en ze is wss zwanger. blij voor haar maar pfff... wnr kom ik aan de beurt? Zij 1 maand met clomid en al prijs ik maand 3 iui en tlukt niet begin soms wel wat mijn hoop te verliezen...
Zo is het lang rustig en zo zijn er een paar heftige verhalen! Mrcd, wat vreselijk meis 😞 ik weet niet hoe je je voelt maar wat een vreselijke teleurstelling. Fijndat je zo de ruimte krijgt van je baas en zo goed door ze wordt opgevangen. Ik hoop voor je dat de scherpe kantjes er snel af zullen gaan. Sterkte meis! Jeetje Suus wat een heftig verhaal! Wat bizar dat je in zo'n korte tijd zoveel ontsluiting er bij hebt! Maar vreselijk hoe je kleine Evie eruit hebt Zien komen. Hopelijk veranderd dat beeld op je netvlies snel in het mooie poppetje wat ik op de foto's gezien heb. Het zal zeker zijn tijd nodig hebben, is een behoorlijk traumatische ervaring voor je geweest als ik het zo lees. Vervelend dat je schoonmoeder zo blijft aandringen, heb helaas geen tIps voor je maar blijf idd goed je grenzen bewaken. Ik hoop dat er snel beter gaat! Knvs wat een raar verhaal? Wel fijn dat ze denken dat het natuurlijk kan maar dan ben je al zo lang bezig en is er telkens iets anders wat ze tegen komen... Hier nog alles rustig. Voel me wat beter, bekken gaan beter dus ik wacht geduldig af 😇 Fijn weekend allemaal
@Suus Wat heftig zeg! Gelukkig is alles goed gekomen. Ik kan me goed voorstellen dat he moeite hebt om haar af te geven aan iemand anders. Doe het pas wanneer jij er klaar voor bent. En nu proberen te genieten. @xeniatje Hou hoop! Ooit is het onze tijd. Ieder lichaam is anders. Soms heeft het gewoon wat langer nodig. Het komt wel goed! Hier gaat alles goed. Veel leuke dingen gedaan! Volgens mij heb ik het hoofdstuk van de vroege miskraam wel redelijk afgesloten... Heb dinsdag avond en woensdag ochtend even een potje gehuild en daarna was het klaar. Ik heb me vastgehouden aan de gedachte dat de aanleg al niet goed was en het daarom denk ik maar beter is dat mijn lijf het heeft afgestoten. Gisteren met een vriendin ff een drankje gedaan (ik cola, zij wijn. Ik was de BOB). Er was heel toevallig karaoke, vind ik altijd super leuk! Iedereen die meedeed kon ook wel zingen (op een man in een glitterpak na, maar die vond zichzelf dan weer geweldig...). En toen hadden wij besloten ook ff mee te doen... Nou, ik kan je zeggen... Ik kan niet zo goed zingen (ok, op de xbox haal ik hoge scores met lips, maar daar meten ze enkel de toonhoogte). Die vriendin van mij zong 1 refrein mee... De rest wist ze niet... Stond ik daar.. Haha! Hoorde ik achteraf dat er altijd beeldmateriaal wordt gemaakt en het op Youtube komt, damn! Maar het was leuk. Er zei zelfs iemand (die zelf wel kon zingen) dat sommige stukken echt goed waren. Are you kidding me!? No way. Haha. We gaan het beleven op Youtube! Ik denk nog even na of ik jullie het plezier gun om er naar te kijken... Luisteren zal namelijk geen pretje zijn
Hahaha MRCD nu ben ik wel benieuwd naar dat filmpje Suus, wat een heftig verhaal zeg! Nu lekker genieten van je meisje! Tallie, ik ben benieuwd wanneer jij met babynieuws zal komen Hier nog steeds alles goed.. Nog maar 2 weekjes werken!
Mrcd j moet ons dat gewoon gunnen hihi ben nu al superbenieuwd. Hier in de wachtzaal van de gyn. Als alles goed gaat, woensdqg terug insiminatie denk ik. Even horen wat d gyn te zeggen heeft.
Ik wil ook dat filmpje zien 😄 Spannend xenia, ik duim voor je!!! Hier alles rustig al zakt m'n buik behoorlijk. Wordt n beetje ongeduldig hihi