Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Scheld maar even flink! :)
    Ik gun het je zo, net als de andere meiden hier!

Houden jullie eigenlijk nog een lijstje bij? Ik kan niet zo goed bijhouden wie hier nog kletst en/of op het wachtbankje zit...

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    en taillie, al shot in de zaak, al even niet meer op fb gezeten.
    ooh knvs wat jammer dat je ongesteld bent geworden dikke knuf
    leuke vooruitzichten cupcake je laatste werkweek :)
    hihi mandy zou wel tof nieuws zijn he met kerst. wat vervelend dat je jou nod niet weet, ik denk 28/12 maar ben het niet zeker. normaal pakte ik duphaston en zo wist ik perfect mijn nod, maar nu is het de eerste ronde zonder duphaston en weet niet juist wanneer mijn nod is.
    hier niets van symptomen maa ris natuurlijk nog vroeg he :) wat kan de tijd traag gaan als je op het wachtbankje zit dagen aftellen (typisch wachtbankje denk ik hihi)
    en nmv hoe is het met je kleine meid?
    heb nog een lijst maar moet serieus ge update worden

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Proberen zwanger te worden

- Mrcd - 25 jaar –1ste kindje – nod 2/09
    - Mandyx – 26 jaar – ronde 5 – 1ste kindje – nod?
    - Lovare – 23 jaar – ronde 2 – nod?
    - Xeniatje – 26 jaar – ronde 11mmm – 2de kindje – nod 25/12
    - Knvs90 – 23 jaar – ronde 13 – 1ste kindje – nod 22 oktober
    Zwanger

- Ano – 33 jaar – 2de kindje – meisje – 28/12
    - Suusd – 24 jaar – 1ste kindje – meisje – 17/11
    - Lilly156 – 28 jaar – 1ste kindje – verrassing – 20/11
    - Taillie26 – 27 jaar – 1ste kindje – jongen – 12/12
    - Majtje – 24 jaar – 1ste kindje – verrassing – 4/03
    - Jess – 23 jaar – 1ste kindje – verrassing – 4/03
    - Cupcake – 25 jaar – 1ste kindje – verrassing – 13/04
    Geboorte

- Nmv – 26 jaar – 1ste kindje – dochter – 11/12/2013
    - Littlewonder – 24 jaar – 2de kindje – dochter – 18/10/2013

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @xenia, bedankt voor de lijst!
    Alleen is mijn dochter 2 maand ouder dan hier staat, ze is van okt en niet van dec... Tikfoutje? ;)

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ladies?? Iemand die weet wat het betekent als je baarmoeder hoog blijft liggen?:)
    Nog een volle week wachten op nod..! Spannend!
    Hier gaat het goed.. Alleen druk druk aan het worden op werk! Iedereen mooi maken voor kerst:)

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hihi ja idd nmv een klein tikfoutje
    geen idee mandy hoe dat dit zit met de baarmoeder, voel zelfs nooit want voel toch geen verschil hihi :)

7. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Knvs echt balen, leef met je mee meid! Met iedereen hier, heb het vaker gezegd! Ken jullie niet maar het is zo fijn om van je af te praten en nog te begrijpen ook!

Ik hou me nod rond de kerst..ben benieuwd denk dat ik last van test drang krijg! Gelukkig genoeg afleiding deze dagen! Ronde 7 alweer.. Ik verwacht mocht het deze ronde niet lukken dat ik wel een zware dip krijg.. Besef hebben van een volgend jaar.. Wel een rede om met kerst een borrel te drinken! Dat doe ik al sinds de zomer niet meer!
    Ik ga slapen.. Was een lange dag!

8. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    He gvd knvs 😞
    Knuffel meis..

Hier nog steeds niks, niet eens beweging.
    Gelukkig amper lichamelijke klachten, bekken gaannook weer goed.
    Maar mentaal is het pittig.
    Morgen naar de verloskundige en dan gaat ze kijken hoe het er voor staat down there en wellicht meteen strippen... Ben benieuwd.
    Hou jullie op de hoogte
    X

9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    taillie het mag echt wel beginnen komen he voor jou, is vervelend he dat wavhten ken het gevoel zelf ook overtijd gegaan hihi
    hier hoop ik dat ook mandy dat ik die testdrang kan doen inkrimpen, al denk ik zelf dat het deze ronde terug niets is, heb dan ook niets van kwaaltjes dat we maar vlug een weekje verder zijn

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    pfff ik voel hier niets van kwaaltjes. ik zit nu op 6dpo. nu zou ik toch al iets moeten voelen zeker als het zo positief nieuws zou zijn, of is het echt nog te vroeg? pfff denk ook dat het hier niet meer voor dit jaar zal zijn.:(:(:( juist gehoord van mijn vriendin dat ze terug zwanger is, een accidentje. ze heeft 2 kinderen waarvan de jongste nog maar 6 maanden is en ze wou maar 2 kinderen. begrijp met neit verkeerd hoor ik ben superblij voor haar maar ergens heb ik iets van alli waarom lukt het dan niet bij mij?

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @xenia, je hoeft niet altijd wat te voelen...
    En ik kan me voorstellen dat dat nieuws wat moeilijk te verwerken is, jammer dat ze het zwanger zijn niet makkelijk door kan schuiven naar jou!

12. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al gun je het iedereen, kan me voorstellen dat het moeilijk blijft als iemand (per ongeluk) zwanger raakt terwijl het zelf niet meteen lukt :(
    Sterkte xenia..

Heb vanmiddag mn slijmprop verloren, ben benieuwd of dat iets in gang zet...

X

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik hoop het voor je tallie! Ik weet hoe vervelend het is om te wachten en te wachten en te wachten... Ik zie dat je nu 5 dagen overtijd bent, dan mag het ook wel een keertje he? (Bij mij begon het helaas pas toen ik op dag 8 zat...)

14. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen wordt ik gestript als m'n baarmoedermond al wat rijp is... Ben benieuwd.

Slaap lekker

15. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag tallie! Dat je maar gauw jullie kleine mogen vast houden !

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @tallie, succes! Hopelijk zet het daarna ook meteen door! Bij mij hielp de 1e keer niet, bij de 2e keer begon het bij mij 's nachts...

17. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Veel succes taillie!

18. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meiden! Hou jullie op de hoogte..

19. sil14

sil14 Lid

18 dec 2013
    7
    0
    0
    kraamverzorgster
    Hoi dames,

Ik ben nog niet over tijd (as zondag als goed is) maar heb van veel dingen last. Wil er eigenlijk helemaal niet veel mee bezig zijn maar ben ik toch. Heb vanaf mijn 12de de pil geslikt ivm heftige menstruatie klachten. Sinds afgelopen mei een spiraal gezet en 22 nov er uitgehaald omdat we graag zwanger willen worden. De 24ste meteen 6dagen ongesteld geworden. (ik voelde met de spiraal altijd wel dat ik ingesteld moest worden altijd 28 dagen). We hebben toen netjes om de dag geklust hihi. Ik heb mijn eisprong goed gevoelt tenminste dat denk ik want had 1,5dag buikkrampen/steken. Heb sinds deze week veel last van mijn rug en hoofdpijn en sinds 2 dagen een brok in mijn keel. Liefst steek ik mijn vinger in mijn keel zodat die brok er uit is. Hij komt steeds om hoog en dan slik ik en voel ik hem weer weg zakken :s. En dit gaat nu ook sinds gister samen met beetje misselijkheid en veel vlinders in mijn buik. Iemand hier ervaring mee? Verder kan ik het vele plassen en gevoelige borsten en tepels niet als symptomen beschouwen want heb ik altijd last van. Liefs wou ik dat het zondag was dat ik of ongesteld word zodat ik weet dat mijn cyclus goed is of gewoon positief test. Heb gister al een overgevoeligheidstest gedaan maar is mssn nog te vroeg? Hoor graag van jullie of iemand dit herkent? Liefs

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben net gestript... Dat was dus echt vreselijk pijnlijk.
    Vk heeft me extra aangepakt omdat ik al twee cm ontsluiting bleek te hebben.
    Nu constante harde buiken en pijnlijke krampen.
    Hopen dat het doorzet!!

Kus

Deel Deze Pagina