Ohh spannend Tallie!! Veel succes, hoop dat je een mooie bevalling hebt! Xenia, ik heb ook niks gevoeld toen ik zwanger bleek.. Pas bij 10/12 dpo wat opgezette borsten en daarna pas zeurend gevoel. Ik duim nog voor je! Mandy, voor jou ook spannend!! Gun het jullie ook zo!
Hee meiden! Gister zakten de weeen weg bah bah... Rond 10u de oma's geappt dat ze rustig konden gaan slapen. Je raadt het al... Om 22.30 dacht ik: hee dat lijkt op meer regelmaat... Om 23u Vk gebeld om te vertellen en toen kwamen E elke 4/5 minuten en duurden 1 minuut, goed te doen! Toen ik ophing kwamen ze al elke 2/3 minuten. Om 12u had ik 3/4 cm ontsluiting... Thuis nog wat weeen opgevangen, die werden wel pittig... Om 02.00u naar kraamhotel gereden en in bad gedoken. Tot 04.00 weeen opgevangen die super zwaar waren en elke 1/2 minuten kwamen. Dacht op dat moment, als ik niet ver ben in m'n ontsluiting ga ik voor pijnbestrijding. Moest ook al 20 minuten poepen dacht ik haha. Maar je raad het al... Ik mocht gaan persen... Half uur geperst en daar was onze prachtige mooie knappe Aidan! Vond het heel pittig, zowel weeen als persen maar binnen 6uur... 2kleine scheurtjes in m'n schaamlippen (niet in perineum) en alles gaat goed met ons... Super heftig maar heel trots op mezelf, m'n lief en onze kanjer. Nu ga ik proberen te slapen haha, erg moeilijk hihi. X
Wauw!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een mooie naam en een mooi mannetje! Ga lekke slapen meid! Je hebt hard gewerkt om dit pracht ventje op de wereld te zetten! Geniet ervan!
proficiat taillie, mooie baby en mooie naam! je hebt dit super gedaan. En in 6 uur amai dat is vlot gegaan.
@Hier. Mijn menstruatie heeft maar 3dagen ipv 7/8dagen geduurt verder nergens last van gehad ook weinig bloedverlies, ging het maar elke ronde zo Vandaag gaan we ons nieuwste gezinslid ophalen een cypers kitten katertje *SMELT*
Gefeliciteerd Tallie! Klinkt als een mooie bevalling! Lekker genieten van jullie mannetje.. Knvs, zooo leuk een kitten! Veel plezier, daar krijg je ook lekker je handen vol aan
@tallie, gefeliciteerd!!! In 6 uur is snel hoor! En ik had ook een scheurtje in mijn schaamlip waar 2 hechtingen in kwamen. Maar helaas had ik ook nog meer hechtingen nodig... Kun je al 'gewoon' zitten? Ga nu maar genieten! Je hebt iig hard moeten werken...
Kleine update 😄 Aidan doet het echt super. Zit al aan zijn geboortegewicht doordat ik vanaf dag 1 al genoeg melk had voor het hele dorp haha. Hij slaapt van voeding tot voeding, komt ongeveer elke 2 uur. Daartussen hoor je m eigenlijk nooit huilen. Wij kunnen snachts tussendoor slapen dus dat gaat ook goed, al zijn we natuurlijk wel wat moe maar het is heel goed te doen 😄 Ik herstel ook goed, behalve de standaard vermoeidheid en beursheid down there 😉 was ik al vlot op de been. Probeer wel lekker veel rust te pakken want zitten is bijvoorbeeld nog niet echt lekker haha maar ja wat wil je 😉. Bevalling duurde maar 6u en 2u daarvan waren zwaar, weeenstorm en 30 min persen. Die 2u waren zeer heftig maar gingen heeeel goed en ben in bad bevallen zoals ik graag wilde 😄. Achteraf super trots. Mike doet het ook echt geweldig dus zit op een heerlijke roze wolk haha 😍 Hier alles oké? X
Wat fijn dat jullie zo kunnen genieten tallie! En ik beloof je dat het nog leuker wordt! Wacht maar tot je het eerste lachje ziet... En geniet overal van! Het is cliché, maar waar: de tijd gaat zo snel!!
oooh zalig taillie idd volop genieten want de tijd gaat echt wel snel! het is een heel mooi ventje. hier morgen testen vind het deze keer superspannend. het is wel wat vroeg maar soit voor 1 keer vind ik het niet erg mijn pijn in mijn borsten is al afgezwakt en heb wel al meer pijn in mijn buik we zullen zien