ja heb al getest, maar negatief wel nog steeds gevoelige borsten en pijn in de buik die komt met vlagen. als ik vrijdag nog neit ongi ben dan test ik opnieuw
Sorry voor mijn afwezigheid dames! Kom graag weer meekletsen. Ik wens iedereen een vrolijk kerstfeest. Maak er wat moois van! (Kon het niet laten met die schattige pakjes....)
Lilly wat een knoddige foto heel mooi. Ik heb hier juist getest 2v5 van kkruidvat en ik weet niet wat ik er moet van denken. Er staan 2 streepjes maarr de teststreep is langs buiten en is niet roze van kleur. Ga het straks eens posten de foto maar nu lukt het niet. Kzit met mijn telefoon op internet
Vriendlief moet vandaag voor t eerst werken, gelukkig maar n dag. Vandaag alleen met Aidan.. Spannend hoor ☺️
heb nog eene xtra test liggen maar die wil ik bewaren. ml heeft om een weekindicator clearblue geweest en die zegt negatief spannend taillie zal wel heel gezellig worden
@xenia, wat ga je nu doen? Afwachten of nogmaals testen? Eerste keer is inderdaad spannend! Maar het went snel hoor! Bij mij was halverwege de eerste week al dat ik vanaf 3 uur 's middags zonder kraamhulp zat en dat mijn man moest werken tot een uur of 10. Heb toen mijn ouders gevraagd of die 's avonds wilden komen, vond het anders toch wel erg snel om zo lang alleen te zijn...
raar he, ziet er niet echt positief uit maar normaal is het altijd helemaal wit van mij en nu is het zo, zal wel negatief zijn aangezien die clearblue zegt negatief. dat dan mijn ongi maar vlug komt
Xenia balen.. ik vind de kv testen echt slecht geworden! Tallie veel succes vandaag! Lekker samen met je kleine man. @hier gaat alles goed, zit weer in mn vruchtbare week dus we gaan weer flink oefenen Xx
ja ik begrijp het ook niet echt, ik was altijd heel blij met die testen, het was gewoon duidelijk: ofwel heel wit ofwel streep. ma wat die streep nu wil zeggen en daar nu doet begrijp ik niet echt. benieuwd wanneer mijn ongi nu gaat doorbreken