Voor de meiden die nog niet zwanger zijn: ik heb nog heeeeeel veel ovulatietesten liggen: 34 dipsticks van wondfo, 8 casettes van zw&k en 3 casettes van Ovulady (gekregen bij gyn). Dus wie interesse heeft (voor een kleine vergoeding) mag me een PB sturen! Hoef niet alles in 1x kwijt hoor, dus ander aantal mag ook. Hoop dat ik er nog iemand blij mee kan maken!
Ik ben er terug. Heb de laatste dagen veel verdriet we hadden ook veel hoop. Dde poetsvrouw op het werk is ook zwanger ik ben blij voor haar maar het steekt ook enorm van waarom lukt het niet bij mij, zal ik ooit wel nog zwanger worden? Maarnu terug goeie moed. Sinds gisteren terug clomid en 8 januari terug een fm Sterkte lilly hopelijk lukt het nog altijd zonder die paracetamol voor je kleine meid en moet ze de pijn niet meer ondergaan.
Hey meiden.. Alvast een gezond en gelukkig 2014 toegewenst xxxx Wij gaan naar vrienden toe vanavond. Hoop dat 2014 ons jaar gaat worden! Xenia dikke knuffel!
Gelukkig nieuwjaar!!! Aline is pijnvrij! Wat een opluchting als ze weer een dikke poepluier had geproduceerd Ze is echt weer een vrolijk meisje. Begint te lachen en is erg nieuwsgierig aan het kijken naar van alles om haar heen. Ik wens jullie een heel vruchtbaar 2014!!
Gelukkig lilly.. Hier gaat alles goed volgende week nod maar verder voel ik me niet anders.. Wel erg geschrokken net in ander topic waar ik mee praat is iemand bevallen met 26weken Dat is niet leuk het nieuwe jaar ingaan zeg pfff...
een gelukkige nieuwjaar iedereen. wat goed lilly dat aline pijnvrij. lang leve poepluiers mijn duimen draaien voor jou knvs. wat vroeg zeg 26 weken hopelijk verloopt alles goed voor hun. hier vandaag een vriendin bevallen van een tweede zoon en nog een vriendin die zwanger is...
Allemaal in de eerste plaats de beste wensen voor 2014 en al het geluk! @ Little, wat een leuke profielfoto heb je @ Tallie wat een leuke foto van jou en Aidan (pg 148) Hoe is het nu met m? @ xenia, bij jou wil het ook nog echt niet lukken heh.. @ Lilly wat een superschattig kerstpakje voor je meis . Wel lastig polshoogte nemen bij die kleintjes heh? Maar volgens mij doe je het hartstikke goed hoor! Hoe is t nu met dr? Pff tijd vliegt en ik ben doodop het was de bedoeling dat ik een kerstvakantie had, maar die is als sneeuw voor de zon verdwenen denk ik. Ik heb als pcos tip gekregen om toch meer te gaan sporten, en voorlopig suiker te minderen. Ondanks het feit dat ik geen overgewicht heb of iets dat duid op suikerziekte/insulineresistentie. Het meest positieve is wel dat ik een GO heb gekregen voor ipl in mijn gezicht. Ik was echt schandalig belachelijk gemaakt in een cafe vorige week , door een wildvreemde notabene over mijn gezichtsbeharing...