Haha, knvs, wacht gewoon lekker. Die vanmorgen was hartstikke duidelijk aanwezig. Als je zo nieuwsgierig bent doe je het morgen nog een keer. Maar ik denk dat je nu gewoon lekker op je nod kan wachten . Damn ik ben moe (mag ik vast niet zeggen van alle kersverse moeders)... Zoveel te doen, zo weinig tijd.. Hier helaas nog geen testnieuws omdat ik denk dat t deze maand niet gelukt is. Mijn nod is de 13e geloof ik, maar afgelopen maand had ik een zeer korte cyclus van 23 dagen met dpo van maar 9 dagen O_O...
Dat mag je gerust zeggen lovare! Hier eindelijk weer een nacht geslapen. Onze baby wil niet in bed snachts. Wil überhaupt niets. Niet vastgehouden worden, niet in bed liggen, niet slapen.... heeeeeelemaal niets. Gisteravond was ik weer alleen thuis. Mijn man had nachtdienst. Haar buik was vol, bed was warm en ze was hartstikke moe (op advies cb wat extra wakker gehouden overdag). Leg haar neer... 5 minuten later weer krijsen! Ik had het niet meer... schoot er helemaal van in de stress. Kon alleen maar huilen. Mijn mama gebeld en die is direct gekomen om 23:00 uur! Aline lag inmiddels op mijn schouder te slapen. Oma pakt haar vast, legt haar in bed..... geen kik! Geslapen van half 11 tot kwart voor 6 vanmorgen! Hopelijk vanavond meer geluk als we het zelf doen... anders is oma weer de klos
Ik kon me echt niet meer bedwingen hoor hahahahaha.. Ennn tadaa het resultaat.... Bekijk bijlage 369815
Ahhh arme aline, gelukkig kwam je moeder langs en sliep ze daarna.. Jij ook weer een beetje kunnen uitrusten Zal met de tijd wel beter gaan denk ik.. xxx
Knvs wat fijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Eindelijk!!!! Zeg al die onderzoeken maar af, want deze moet van mij blijven plakken ! @lilly, en als je man haar in bed legt? Is ze dan ook rustig? Echt heel vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat zoiets je echt kan breken. Succes vanavond!
Wil ik net gaan typen.... Testen.... Heb je t al gedaan 😄 super meis nogmaals van harte! En nu lekker genieten ☺️ Wat vervelend voor Aline en jou... Hopelijk voelt ze zich weer wat beter en slaapt ze lekker vannacht! Mag je zeggen hoor lovare, ik ben ook moe haha en heb een voorbeeldige baby dus mag zogenaam ook niet klagen 😉, ik vind t prima 😉
@tallie: zelfs als je manneke voorbeeldig is, dan is hij toch nog veel werk om te verzorgen . Daar mag je ook best moe van zijn. Pfff... Nu niet alleen moe, maar gewoon een rotdag. Alles zit me tegen. De politie zou vandaag nog contact met mij opnemen over een dief die ik in de kraag gevat heb, maar natuurlijk bellen ze niet. Af en toe vraag ik me af waarom die mensen nog salaris krijgen? Ik kreeg contact met een potentiële donor die zich (zo zag ik gister) al een keer eerder aangeboden had. Die heb ik de 1e keer afgewezen niet omdat hij niet knap was maar er klopte gewoon iets niet. Nu bleek zijn verhaal ook niet aan te sluiten op zijn vorige verhaal. Ik heb zo'n pesthekel aan leugenaars. Ik had me aangeboden als regieassistente bij een soort musical, wordt heel mijn aanbod niet eens bekeken. Zeggen ze: ja, hij heeft niks te doen dus we laten hem het doen... Terwijl ik zelf ook niks te doen heb en mezelf notabene aangeboden heb. Sta je daar weer voor Jan met de korte achternaam... Echt de tranen staan me vandaag naderbij dan het lachen. En dan zit ik nu met een muziekstuk voor mijn neus die ik morgen met een koor moet doen, maar ik heb geen idee wat ik ermee aan moet. Goed dit was mijn dag. Wie weet word ik morgen al ongesteld ofzo. Ik ga wel in een hoekje zitten tot het bedtijd is. Hoe is het voor de rest met de dames hier?
Pff jeetje lag om 5uur klaar wakker en de eerste misselijkheid speelt op. Ben nog steeds in shock maar ook super blij! Straks even een afspraak bij de ha maken spannend
Hihi.. Fijn hoor die eerste misselijkheid. Hopelijk niet teveel last van de komende periode. Aline slaapt nog! Werd van schrik wakker. Vreselijke stuwing dat ik hoop dat ze snel wakker wordt... Het is ook nooit goed he
Ja het in bed leggen ging in 1x goed! Was zo trots. Het is kwart voor zeven geworden. Nu lekker wassen en naar beneden. @ misselijkheid, nu heeft je vriend wat te doen ontbijt op bed maken... Niet dat de mijne dat ooit gedaan heeft
Goedemorgen! fijn dat het beter ging met aline! ik heb een buurjongen van bijna2 en slaapt nog steeds niet door, dus dat gevoel dat je niet meer weet hoe of wat..dat hoor ik heel vaak! knvs ben zo blij voor jullie!!!!geniet van die roze wolk!! ik ga opschieten..tjop tjop zo aan het werk! Half dagje heerlijk!