jess: proficiat dat afstand nemen heeft je echt goed gedaan! Ik noteer je bij de lijst geefj edan je gegevens door? mamavanilse inderdaad we worden jong mama Ik was 21 van mijn eerste zoon en ik vind het fantastisch om zo jong mama te zijn @knvs ik blijf dan duimen voor je tot 3 juli en heb je klachten? @ ano fijn dat je een buikje krijgt het maakt het inderdaad werkelijker hé krijgen we een fototje? hihi kben zoooo nieuwsgierig hihi wat leuk dat je het al voelt @ hier: amai het lijkt wel een zwembad in mijn slipje een echte watervloed. Iemand enig idee wat dit wil zeggen het is nogal vroeg voor mijn ei hé En we willen beginnen starten aan het kluswerk maar lukt dus nog niet met mijn knie
Xeniatje wat moet ik er allemaal bij zetten? Bedankt iedereen hihi Ik.voel me goed af en toe misselijke vlagen blehh
Xeniatje wacht het idd nog wel af.. Heb geen buikpijn meer gehad sinds vannacht maar denk achteraf toch mn darmen want kan moeilijk naar de wc.. Daardoor en na die daling dacht ik dat ik ong zou worden
Dames bedankt voor de felicitatie! Jess: GEFELICITEERD! Wat fijn dat je na je miskraam toch een mooi klein maanzaadje in je hebt ronddobberen Ik voel niet zo veel. Behalve voortdurend harde tepels (zeer charming!) en boeren/ opgeblazen gevoel. Vind het nog onwerkelijk allemaal. Had niet verwacht na 1 ronde clomid dat ik dan gelijk zwanger kan zijn. Ben wel héél blij dat het bestaat! Heb waarschijnlijk 18juli de intake bij de vk. En volgens de berekeningen op internet ben ik 24 februari uitgerekend. SuusD: Daar ben je weer! gezellig! Jij bent al flink gegroeid waarschijnlijk, of niet? Mooie echofoto hoor. En je hebt je zwangerschap alweer doormidden gehakt! Xeniaatje: Hé balen dat juist nu je knie niet mee werkt. Ga je ovutesten gebruiken of wacht je de fm af in het ziekenhuis. Moet zeggen dat de ovutesten mij héél erg hebben geholpen! hoef je je ook niet af te vragen of je hem niet mist of wel. (daar was ik heel bang voor). Wel super dat ze bij jou zo snel handelen, 100clomid, pragnyl. Dan zie je wel gelijk het verschil tussen de belse en de nederlandse ziekenhuizen.
é jess kheb nog je leeftijd hoeveelste kindje en uitgerekende datum nodig @ majtje hopelijk blijft het zo dat je niet teveel last krijgt van kwaaltjes. Ik zou ovutesten gebruiken maar weet nu niet echt vanaf wanneer ik er moet mee beginnen. Mss dit weekend. Vandaag wel watervloed gehad weet niet van waar dit komt. Ze handelen zo snel omdat zl wss een gelukskindje was en na 7maanden proberen. Is het vlugger of dan bij jullie? Heb daar niet echt een oog op kdacht dat het beetje hetzelfde was
WOWWW NMV zie dat jij alweer 26 weken bent Jij was een van de eerste zwangere van het topic toch? Hoe is het met je buikje en wondertje? Pff gaat de tijd vlug!!
Echt zo leuk voor alle zwangeren! Zwanger zijn is een fantastisch gevoel!! Ik zit nu op het wachtbankje tot m'n NOD op 11 juli, weer heel spannend!
heb juist een ovu test gedaan. Kvind het toch zo raar die waterval en normaal is dat een teken van de eisprong. Nu die ovu test gedaan en hij kleurde een streep maar hij was niet zo donker of de controlestreep. Dat mijn tester maar vlug toekomen dat ik kan beginnen testen. Zo bang om mijn ei te missen. veel kletsgenot met onze eitjes een zaadjes suus hihi
@xeniatje ben 23 is mijn 1e kindje en het is na mijn mk de 4e ronde geweest en volgens de computer is de uitgerekende datum 4maart 2014
Ik vind het juist héérlijk om wat later kinderen te krijgen, zat notabene met 23 nog op school! Ik was excact 9 jaar bij mijn vriend toen mijn 1e is geboren! Bizar eigenlijk wel. zij is van 5-5-10 in onze ringen staat 5-5-01 Alleen de laatste cijfers even omdraaien.. Een vriendin van mij was ook grappig, die was vorig jaar 29 oktober uitgerekend, 1 dag verschil gewoon!
Xenia als je om de dag klust zit je altijd goed hihi.. Ano zo zeker bizar die datums hihi. Suus ja klets jij ze maar wakker @hier. Nog geen ongie of tekenen.. @Hoe is het met jullie meiden?
Ano zeker raar al die datums maar wel leuk! Ik heb juist gekozen voor jong moederschap merk dat ik daardoor ook een goede band heb met mijn moeder Xenia knvs heeft gelijk Knvs wat super fijn en nu ook even geen rode monsters toelaten he Hier gaat het goed alleen moet ik zo een uitstrijkje laten maken omdat ik last heb van mijn baarmoeder als ik heb geplast heb een hekel aan uitstrijkjes vooral nu tijdens de zwangerschap