Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    ikke24 leuk dat je wat laat horen, gefeliciteerd met jullie zoon!

@Hier telefoontje van de gyn gehad en ze heeft even overlegd en krijg met 7weken een medische echo om te kijken of echt alles goed is! Spannend..

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Ikke gefeliciteerd met je zoontje!

@knvs, superfijn dat ze je zo willen steunen :). 7 wekenecho is echt spannend, maar het zal vast wel goed zijn.

Hier weer mijn 1e dag van mijn ongi in aankomst.

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    @ikke: gefeliciteerd! Veel geluk met jullie kleine man!

@ knvs: wat fijn! en dat is ook al heel snel! Komt vast goed. Hoe voel jij je?

@ lovare, zo balen die ongi altijd. Sorry heb het niet goed meegekregen, maar ben je nog bezig of heb je een pauze ingelast?

Hier gisteravond voor het eerst weer op stap als man en vrouw. Mijn ouders hebben opgepast en dat ging hartstikke goed. Vanmorgen werd ze om half 7 wakker, maar goed ook! Anders was papa nooit op zijn werk gekomen... hij moest om half 7 beginnen. Oeps! gelukkig konden ze er op zijn werk wel om lachen.

Verder gaat het hier weer de goede kant op. Er zit weer wat ritme in de dag en onze kleine meid heeft geen pijn meer! Donderdag de eerste vaccinatie, vind het wel wat spannend :)

Morgen gaan we onze kleine meid showen bij onze dansles, en afspraken maken zodat we zelf weer kunnen beginnen. Zin in!
    Ik voel me weer goed, dus word weer tijd. 1 genant probleem heb ik nog wel... heb een aambei. Iemand tips? Kom er niet vanaf!

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lilly, heerlijk even een vrij avondje :). Het verslapen zal wel door de moeheid zijn gekomen, niet?
    Nog nooit aambeien gehad, misschien werkt iets van deze lijst?: Oma weet raad

Nja ik was soort van bezig, maar het is best lastig met dat pcos.. Mijn cycli lijken weer wat korter te worden, alleen was de vorige 2 rondes mijn LF heel kort met maar 9 dagen... Die was gelukkig nu weer 13 dagen. Ik wou dat ik wist waardoor dat allemaal kwam..

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @ikke, gefeliciteerd!!

@lilly, ik had na de bevalling ook een lastige aambei. Mijn kraamhulp gaf als tip om neusspray (simpele zoutoplossing) erop te spuiten. Ik was er toen vrij snel vanaf! Alleen lastig dat ik het zelf niet kon, mocht namelijk niet bij mn hechtingen/wond komen, want dat prikt dan heel erg... Gelukkig had mijn man dat wel voor me over! :)

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik voel me vandaag niet zo lekker, slaap heel slecht want zweet me rot en dan weer koud...
    Nu wat last van misselijkheid en lichte krampjes, lig lekker op bed nu!

Lilly wat leuk dat jullie er even samen uit zn gegaan, haha gelukkig voor je vriend...

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    griepje te pakken knvs?

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Nee geen griep denk mn hormonen ofzo

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hmm, t klinkt meer als een griepdingetje. Daar ben je nu veel gevoeliger voor. Ik heb nooit last gehad van een wisselende lichaamstemp. Kwas wel heel gevoelig voor mijn omgevingstemp

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mijn moeder heeft het ook gehad, mn temp is gwn hetzelfde...

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Veel zwangere vrouwen hebben het warmer dan wanneer ze niet zwanger zijn. De oorzaak ligt in de doorbloeding van de zweetklieren en de verhoogde uitscheiding van de zweetklieren. Vooral ’s nachts wordt het zweten als hinderlijk ervaren. Draag zo veel mogelijk katoenen kleding.

Geen griep dus, door het zweten kan je het ook koud hebben omdat je nattig of klam bent...

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Eventueel kan je via de verloskundige praktijk Curanal krijgen. Dit is een medicijnkuur van tabletten en zalf. Voor de aambeien!

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @knvs, toen ik zwanger was, had ik het ook gauw koud, maar zweette ik wel veel! Vooral 's nachts...

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Knvs, die kou is inderdaad normaal. Ik had het ook. Later in de zwangerschap alleen maar warm. Liep eind okt nog in t-shirt in huis.

@aambeien, ga de neusspray eens proberen.

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lekker relaxen knvs :)
    Ik heb het nog steeds niet sneller warm.. Was het maar zo hahaha.

Ik ben vanmiddag verrast met een babyshower!! Echt super leuk!!

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Cc Zooo leuk van de verrassing, heb je leuke dingen gekregen?

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja, heel erg verwend! We hebben allemaal een persoonlijke romper gemaakt, dus heb er 12 bij in verschillende maten met leuke tekening of grappige tekst erop. Ze hadden als gezamelijk cadeau party&co, maar dan helemaal zelf omgebouwd tot baby&co dus met vragen en opdrachten m.b.t. Zwangerschap/baby.. Dat gingen we toen ook spelen in teams. Heel hilarisch! Verder nog wat kleine cadeautjes gehad zoals boekjes, speeltjes, blabben, kleding e.d.

Straks komt m'n nicht met de foto's dus ben benieuwd :) wil m'n hoofd wel eens zien toen ik hun zag staan hahah.

Onze meubeltjes staan nu in de babykamer dus ga vandaag even alle spullen en kleertjes sorteren, kaartjes eraf knippen en beginnen met wassen. Leuk :D

Fijne dag allemaal! Jullie nog leuke plannen?

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat een verwennerij cupcake!
    Waren de foto's mooi geworden?

Hier niets bijzonders. Sinds vrijdag een super tevreden meisje. Zo fijn!
    Straks met mijn moeder naar het reisbureau. We gaan in april naar gran canaria :)

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lily, de foto's zijn heel leuk geworden!

Kijk, dat is nou eens een goed vooruitzicht! Heerlijk!

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lilly lekker hoor grancanaria..
    Cc leuk alvast de voorbereidingen voor de babykamer!

Vanavond komt moeders voor moeders spannend!

Deel Deze Pagina