hallo iedereen, hier al eventjes niet geweest.wou even afstand pakken met alles dat met zwangerschap te maken had. knvs een hele dikke proficiat! ikke24 jij ook een hele dikke proficiat al zo mooie foto's die hier gepasseerd hebben. ik wou afstand nemen van alles dat te maken had met zwangerschap en dat ging me voor de eerste keer redelijk goed af. tot deze week... maandag bij de gyn geweest om te kijken als ik een eisprong gehad heb (donderdag inseminatie gehad) en dat bleek positief dan de dag erop toch een bloedafname laten doen voor extra zekerheid. dan ook mijn schildklier nog eens alten controleren. wanneer gisteren mijn huisarts terug belde liet hij me weten dat mijns childklier nu goed werkt door mijn medicijnen maar mijn lichaam maakt wel antistoffen aan tegen mijn schildklier dus wilt hij dat ik een afspraak maak bij de endocrinoloog. ook liet hij me weten dat ik een hcg had van 12. dat zou willen zeggen dat ik een hele prille zwangerschap heb. als ik het uitreken zo'n 2.5 weken. hij maakte mij wel duidelijk dat ik nog niet vooruit mag lopen want dit kan nog allemaal mislopen en hij zei dat ik voor verdere uitleg moet bellen naar mijn gyn. maar die is momenteel niet bereikbaar dus zit hier vol spanning te wachten op resultaat. ik denk wel dat ik zowiezo maandag een nieuwe bloedcontrole ga laten doen om te kijken als mijn hcgwaarde stijgt.
Owh xeniatje heel begrijpelijk dat je even afstand wilde nemen. Maar wat een ontzettend goed nieuws!! Mijn duimen draaien voor jou!! De eerste prikjes overleefd, maar ze is wel hangerig en huilerig. Wil vastgehouden e geknuffeld worden...gelukkig vinden papa en mama dat helemaal niet erg! Hoe voel jij je knvs?
Ik zie weer hele mooie foto's Proficiat dames. Xenia, wauw spannend. Een prille zwangerschap geeft zeker alweer wat hoop. Ik gun je een klein plakkertje Arme A. met haar vaccinaties. Gelukkig komt ze hier met jullie wel doorheen. Pff ik ben echt helemaal kapot nu. Ik heb bij een gezin thuis schoon gemaakt. 4,5 uur bezig geweest en toen ik thuis kwam moest ik iig mijn eigen toiletruimte schoonmaken, waar ook de kattenbak staat. Mijn aanrecht laat ik wel even voor wat het is want ik moet ook nog wassen en repeteren. pffffffffffffffffffff Lovare over en uit
Xenia we hadden elkaar al via fb gesproken maar owwh wat duim ik hard voor je lieverd! Neem lekker je tijd en je weet het je mag me altijd berichten!u Lovare pfff drukke dag voor jou zeg, rust lkkr uit meid! @Hier gaat het goed hoor, vanmiddag even een klein dipje van niet lekker voelen maar ging snel weer over Slaap alleen nog zo slecht dus ben behoorlijk gesloopt, duik me bedje zo alvast in.... xx
Slaap lekker knvs! Lovare dat klinkt als een drukke dag! Ook lekker op tijd in bed. Hier man hond en kind languit op de bank. Blijft er alleen nog een stoel over voor mama... Ik weet mijn plek weer
Spannend Xenia!!!! Fingers crossed! Klinkt herkenbaar knvs 😉 Slaap lekker Lovare... Have fun op de stoel Lilly haha... Hier een off Day... Toch wel moe van degebroken nachten... Ach komt ook wel weer goed Slaap lekker!
@mandy, strijken vind ik leuk en ontspannend dus kom maar op @lilly. haha man en hond op de bank. Ik zie het gewoon helemaal voor me hoe dat erbij ligt en jij daar in je stoel zit. @tallie vandaag weer een nieuwe dag voor ons allen Vandaag weer lekker rustig. Wat repetities en een arrangeercursus. 's avonds heb ik geloof ik helemaal niks wat ook wel lekker is.
Alsof de kleine het gelezen heeft... Viel om 12u in slaap en kwam om half 5 pas weer 😄... Daarna half 8 en van 9 tot half 11 op m'n borst samen dutje gedaan... I love sleep haha
dank u allemaal! zal ik zeker doen knvs maar jij mag me ook altijd berichten, voor wat je maar wil oooh lilly lekker plezant de stoel slaap lekker lovare begrijpelijk dat je uitgeput bent taillie rust goe en probeer maar wat slaap in te halen wanneer de kleine slaapt! hier vandaag eindelijk de gyn kunnen bereiken en was voorzichtig positief. Mijn hcg zou tussen de 0 en de 5 moeten liggen maar ligt hoger (12) maandag moet ik opnieuw een bleodcontrole laten uitvoeren om te kijken als het goed stijgt en als dit goed stijgt mag ik positief zijn. In verband met mijn schildklier zei hij dat ik zo snel mogelijk naar de endocrinoloog moet gaan voor die antistoffen. daar maakte hij me wat bang in vooral omdat hij zegt dat het zo vlug mogelijk moet nu zal nu eerst bellen voor een afspraak, ben ik dan ook terug van af straks gaan nieuwjaren naar mijn man zijn petekind en mijn zoon zijn meter wordt weer lekker gezellig