Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hallo allemaal
    Wst is het hier rustig...
    Vandaag was het eeb drukke dag... Eerst naar de endocrinoloog. Die was blij met de hoeveelheid van mijn medicatie. Nu moet ik wel een grotere hoeveelheid nemen omdat een baby geen schildklier heeft en dus van mij neemt.
    Morgenavond mag ik bellen naar mijn huisarts ivm mijn hcg. Als die goed gestegen is, gaat het normaal goed komen. Al denk ik niet dat het goed zal zijn. Heb vandaag getest en het was negatief. En de huisarts zegt dat mijn hcg zeker rond de 100 moet zijn. Dus als het goed was, ging mijn test vanmorgen positief zijn...
    Dat we maar vlug morgenavond zijn...
    Hoe is het met jullie?

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Xenia, lastig dat je test nog niet positief is. Ik ga heel hard duimen dat je morgen toch positief nieuws krijgt. Wel fijn van het goede nieuws bij de endocrinoloog.
    Het is inderdaad heel stil hier, maar dat is het wel vaker in het weekend

Hier is het drukdruk, waarbij ik me soms afvraag wat ik eerst moet doen. Ik kan nu gewoon niet alles tegelijk doen. Dus het gaat ergens mis in de planning of ik heb echt teveel... Ik denk dat ik nu gewoon ga snijden en wat dingen laat vallen om andere dingen goed te doen. Ik hoop dat mensen dat gaan respecteren...
    Ohja, een kleine update van mijn social life. Ik heb al een tijdje niks gehoord van mijn vorige donor.. Iig geen direct reactie meer op mijn berichten. Omdat hij mij toch al niet helemaal beviel (met het vaak niet kunnen komen), was ik eind december alweer op zoek gegaan naar een nieuwe donor. Deze heb ik dan ook gevonden. Dit maal een jonge man die net een half jaar ouder is dan ik.
    Vorige week heb ik al kennis met deze man gemaakt, in een café, wat echt heel gezellig was. Achteraf heeft hij weer contact opgenomen met mij of ik misschien interesse had in een date, omdat hij mij eigenlijk gewoon heel erg leuk vind. Hierbij ga ik dus daten met wat eerst mijn donor zou zijn. Een beetje rare situatie.
    Ergens hoop ik dat dit leuk uitpakt en dat ik dan misschien ook een vader heb voor mijn kindje. Helaas heb ik al een hele lange tijd behoorlijke pech en durf ik niet teveel te hopen. Hij staat er in ieder geval heel positief in en hij zoekt ook op een positieve manier regelmatig contact op.
    Maarja als hij straks mijn partner is wil ik niet dat dit dan ook gelijk een uitstel moet gaan vormen voor mijn wens... En ik ben zo bang dat hij dat dan misschien zo ziet, van eerste kijken voor ons samen en daarna het kindjes. Ik heb m niet gevraagd voor ons samen, maar wel voor t kindje.
    Ik vind het allemaal heel lastig in te schatten..

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia ben benieuwd naar je uitslagen.. niet getreurd 4dagen voor nod testen ik ook nog negatief..

Lovare wij hadden het er al over gehad 'je date' :) hoop dat je wens mag uitkomen meis!

Ik kan niet slapen pfff, moet er morgen vroeg uit heel fijn !

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hoh hier op van de zenuwen voor de uitslag vanaf 18u30 mag ik bellen. Terug iemand op het werk die zwanger is...
    Ik duim voor je date lovare. Hopelijk is het heel positief.
    Knvs ja die moeheid is wel latig. Rusten wanneer je kan

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hoop het zo xenia! hoop dat de zenuwen niet voor niks zijn! nog een paar uurtjes!

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja nog een paar uurtjes... ik denk bijna dat het negatief zal zijn maar toch hoop ik ergens...

7. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Spannend xeniatje!
    Lovare ik duim voor je meid!

Ik doe later even een update van hier. Gebeurt momenteel nogal wat.

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Duim voor je xenia!

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Xenia, ik wacht in spanning mee!

Thanks all :)

10. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ooooook!

Hopelijk niks ernstigs Lilly?

Ik hoop voor je dat je date goed uitpakt lovare. Snap wel je issues en dilemma hoor! Klinkt behoorlijk ingewikkeld ☺️

Hier wat borstvoedings issues.. Maar komt vast wel weer goed haha

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bijna Xenia!
    @lilly, gebeuren er veel goede of slechte dingen?
    @tallie, wat voor bv issues? Misschien dat ik nog wat tips voor je heb?

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lilly, ik hoop dat er niks ergs is?

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hier negatief nieuws... Mijn hcg stijgt niet gped. Zal uitdraaien op een miskraam

14. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    O bah Xenia 😞
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen dus ik geef je maar een heeeeeele dikke knuffel

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier dezelfde gedachte... Heel veel sterkte Xenia!

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Xenia ik vind dat geen leuk nieuws! Ik had het zo gehoopt voor je :(. Een hele dikke knuffel van mij!

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Xenia, wat rot voor jullie zeg :( sterkte!

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Xeniatje wat naar! Dat had ik niet verwacht. Red je het een beetje?
    Hele dikke knuffel meid!

Sorry meiden, wilde jullie niet ongerust maken!
    Ik heb nog steeds een hele onrustige baby. Afgelopen woensdag de lactatie kundige gebeld. Stond op het punt te stoppen met borstvoeding. Ik dacht dat ik niet voldoende melk aan maakte. Aline wil vaam kleine beetjes drinken en drinkt erg onrustig. Ze kan mijn tepel vaak niet vinden of vastpakken en heeft veel last van krampjes.
    Lactatie kundige constateerde een verkort tongriempje en strak lipbandje. Ondanks dat het tongriempje al geklieft is, is het niet goed genoeg.
    Vandaag bij de huisarts geweest en ik heb een doorverwijzingen gekregen voor de kno arts.
    Maandag moeten we heen. Als zij ook verkorting constateren, gaan ze het direct knippen. Pffff vind het zo zielig!!!

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ohh Lily dat is vervelend zeg :( lijkt me heel rot als je baby een ingreep moet ondergaan.. Maarja dat ze zo onrustig is, is ook niet prettig voor haar en jullie.. Beetje dubbel gevoel zeker?
    Het zou fijn zijn als dit de oplossing zou zijn en je nog even kan genieten van borstvoeding geven. Sterkte!

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia neee wat een rotnieuws.. heel veel sterkte en een dikke knuffel! ♡♡

Lilly was ook een beetje bezorgd na je berichtje.
    Wat naar dat het niet helemaal lukt met de kleine meid.. zou het ook wel naar vinden zo'n ingreep maar hopelijk gaat het daarna stukken beter met A.

Deel Deze Pagina