Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Daar zijn we voor tallie, je valt niemand lastig...♡

Oke meiden ga jullie straks even toevoegen!

Hier al de hele ochtend aan het kokhalzen baah erg vervelend en die potten van mvm maken het nog erger hahaa achja we doen het voor een goed doel!

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja die flessen van MvM stinken echt hè.. Bah! Maar zeker voor een goed doel :)

Tallie, hoop dat dat voor je werkt! Heeft hij wel al geleerd uit een flesje te drinken? Waarvoor gebruik je eigenlijk een tepelhoedje? Is dat voor het aanhappen?

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @tallie: Zitten jullie niet tegen een sprongetje aan? De eerste echte sprong is rond de 5 weken... Dan komen de kleintjes vaker om te drinken, zijn hangeriger en huilen wat meer.

Ken je het boek 'Oei, ik groei'? Is ook een app van voor op je telefoon en een internetsite. Daar staan in wanneer de sprongetjes gemiddeld zijn en wat er dan gebeurt. Ik vind het wel fijn om erover te lezen en dan weet ik ook wanneer er ongeveer een 'moeilijke' periode aan zit te komen. En als ik in zo'n periode zit, weet ik dat er weer een eind aan komt, daardoor houd ik het langer vol! ;)

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Tallie misschien moet je opnieuw opbouwen even om de 2 uur geven en dan dat 2dagen daarna proberen om de 2,5 uur 2dagen te doen enz

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nmv hier nog nooit sprongetje gehad...
    Of niets van gemerkt ze is nu 2maand en 4 dagen

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @tallie, daar is dit forum toch voor? Gewoon even ideeen uitwisselen. Maar extra met de fles is wel een goede optie. Ik hoop dat het werkt.

@knvs, nja waarschijnlijk als je nu misselijk bent ben je dat de rest van de trimesters niet ;). Tenminste zo zeggen ze.
    tegen de tijd dat je kleine geboren is ben je dit allemaal min of meer vergeten

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Sommige baby's hebben er meer last van dan de ander... Hier was vooral het sprongetje bij de 12 weken goed te merken! En daarna kon ze ineens weer meer! :)

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden

Hier zo'n rotdag pfff..
    Ben al heel de dag niet lekker bleeehg :(

Wilde vanmiddag de honden uitlaten had daarna een belangrijke afspraak was ik me sleutels aan de binnenkant van de deur vergeten, mn vriend gebeld maar kwamen er niet meer in... dus ik snel kennis gebeld of de hondjes daar 1uurtje heen konden en de slotenmaker gebeld gelukkig heeft die hem weer kunnen openen denet maar schrok me rot voor die 5min waren we 150 euro kwijt pff!

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jeetje, wat rot zeg! Zeker als je je al niet lekker voelt :S
    Wat een geld €150 voor zoiets!!

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja vonden wij ook maar achh we konden er weer in :)

Vandaag een druk dagje en its my bday!
    Morgen geef ik een feestje heb er zin in, hopelijk voel ik me goed want nog niet iedereen weet dat ik zwanger ben hihi :)

Fijn weekend meiden

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja, je kon er gelukkig wel weer in.. daar ben ik ook nog altijd bang voor dat me dat gebeurd..

Nogmaals gefeliciteerd, fijne dagen!

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Gefeliciteerd en fijne dagen knvs!
    Hier lekker wakker worden met Evie naast me
    Ze is nu lekker drinken en vanavond bij mijn mama eten :)

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lijkt me heerlijk zo wakker worden ;)

Ik moet het nog even doen met het getrappel in m'n buik.. Ook niet vervelend hoor :)

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Nu al zwangerschapsalzheimer knvs. Lekker vroeg erbij. Ik weet nog niet of ik morgenaaf kom..

Haha cupcake dat van jou is al dichterbij het baby knuffelen dan dat ik ben..

Tussen mij en de donor loopt t wel goed denk ik zo. Een relatie en mijn wens staan elkaar niet in de weg zo zei hij. Hij vond t zelfs wel leuk al loopt t dan niet zoals hij eerst plande. Vanavond alweer voor de 3e keer met m afgesproken. Hij wilde mij mee uit eten nemen en naar de film. Leuk en lief. Dus tja wie weet dat t miss hierna mn vriend is ipv mn donor. Beetje raar

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lijkt me inderdaad ook even wennen Lovare, maar als hij het los van elkaar kan zien is dat goed, toch? Lijkt me alleen wel lastig, mocht je zwanger raken en jullie relatie gaat uit.. Of is het nu niet de bedoeling dat hij je donor blijft?

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik snap wat je bedoelt cupcake. Maar we blijven het akkoord houden dat het kind van mij is en hij geen rechten heeft. Dus als het uit gaat lopen we alleen met emotionele schade maar voor de rest geen regelingen

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Fijn dat het zo geregeld kan worden!! En als het helemaal meezit zijn jullie misschien straks gewoon een gelukkig gezinnetje :D

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    #1718 Lovare, 25 jan 2014
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
    Ja :).Ik heb woensdag weer met m afgesproken.
    Dus qua zwanger worden zit het nu wel goed :p . Ik heb het er nog eens met hem over gehad, maar dit is allemaal geen probleem. Mooier nog, hij vind het zelfs leuk en spannend.

Het enige wat ik wel een beetje raar vind is dat hij me voor vanaaf al mee wilde nemen naar zijn ouders trouwetentje... Daar voelde ik me lichtelijk ongemakkelijk bij. Gelukkig heb ik vanavond al een afspraak staan dus ik kon er even zonder smoes vanaf. Maar met 3 keer afspreken wil ik echt nog niet heel zijn familie leren kennen.

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Nee, dat lijkt me inderdaad wel een beetje snel.. Gelukkig heb je al plannen :) zou eerst elkaar even goed leren kennen voordat je zn halve familie ontmoet..

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

wat een omslag hier zeg!
    Ik voedde met tepelhoedjes omdat Aidan's zuigkracht en mijn gevoelige tepels al vanaf dag 1 met elkaar in de clinch lagen ;)
    Maar Aidan komt de laatste 48 uur dus 7a8 x per dag (ipv 10 a 12 x per dag en 2 a 3x 's nachts) en maar 1 keer 's nachts!! Echte en verademing! Zit gemiddeld 3 a 5 uur tussen de voedingen, heb wat tijd voor mezelf en hij slaapt meer. Soms sliep hij maar 2 uur overdag, nu na elke voeding. De mazzel is dat hij een van nature tevreden mannetje is want hij huilt echt nooit, hooguit 10 minuten per dag. Maar zo komt iedereen eindelijk in ons ritme :)

Omdat ik er van de week zo door heen zat had mn lief vandaag een grote bos rozen voor me gehaald met een super lieve tekst erop... smelt hihi

Vanochtend de newbornshoot gehad! Zal twee foto's met jullie delen!

Lovare, spannend hoor! Hoop voor je dat het op alle vlakken goed uit pakt!

Cupcake, wil je met mij ook facebookvriendjes worden?
    Chantal Kuipers 16 is geloof ik mijn naam...

Fijn weekend allemaal!

Kus

Bijgevoegde bestanden:

• 002.jpg
      002.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina