Wat een gave foto's Tallie! Wat fijn dat jullie een lekker ritme krijgen Ja gezellig, ik zal je toevoegen op FB!
Oh jeej, ben echt veel te lang niet op zp geweest. @knvs, nog gefeliciteerd! Heb je een leuk feestje gehad? @tallie, mooie fotos! Heb je toegevoegd op facebook. @lovare, het klinkt alsof het geluk eindelijk aan jouw kant is. Hoop het zo meid! Morgen naar het zh met aline. Eens kijken wat ze gaan doen. Pffff mama is zenuwachtig!
Spannend Lilly.. Sterkte morgen! Knvs, hoe was je verjaardag? Kon je het nog een beetje volhouden? Leuk weekend genad allemaal? Ik een rustig weekend, gisteren verjaardag en vandaag even met m'n mannetje naar de bios geweest.
Hey meiden. Heb me redelijk staande gehouden gisteren, ben ook erg verwend veel leuke babypakjes gehad van mn zus en moeder! Ook wat minder leuke dingen, had mn mvm flessen verstopt voor mn vriend zn familie.. had ze achter het gordijn gezet bij de achterdeur.. maar totdat mn schoonzus het gordijn wegtrok?? Snap niet zo goed waarom want ze kon gwn naar buiten kijken dus ze heeft ze duidelijk gezien pff ze heeft niks gezegd maar vond het zooo niet leuk Voelde me gelijk ongemakkelijk! We wilden na de echo as week het nieuws aan die kant van de familie vertellen, hopelijk heeft ze wel der mond gehouden tegen derest want anders word ik denk ik wel pissig.. nja we zien wel hoe dat zal lopen... (sorry maar schoonzus is redelijk apart kwa veel dingen) ze had ook der zoontje thuis gelaten omdat wij nu vienna hebben (grotere hond) terwijl het een schat van een beest is ze verwachtte dat we vienna hele tijd in de bench zouden houden nou dat doen we dus niet, waren meerdere kindjes en dat is gwn super gegaan... Tallie mooie fotos! Veel succes morgen lilly! Xx
Wat jammer dat dat dan moest gebeuren knvs.. @lilly spannend. Maar komt vast goed Hier lijkt geluk toch niet aan mn zijde. Ik begrijp mannen echt niet meer... Meneer wist ineens niet meer of hij me wel of niet leuk vind. Dat hoeft toch helemaal niet als donor... Zucht. Ik ben lichtelijk gefrustreerd want mn eisprong moet ook een deze dagen zijn. Stiekem hoop ik door t dipje van vanmorgen dat die eisprong vandaag is. Maar geluk hoort gewoon niet bij mij blijkt maar weer. Ik weet even niet meer wat ik moet. Ik denk dat ik zo maar in een hoekje ga huilen
Pffff lovare, daar krijg je toch een staart van! Knuffel meid! Kan me voorstellen dat je er van baalt knvs! Hopelijk heeft ze haar mond gehouden. Betreft hond herkenbaar. Wij kregen kraambezoek met de vraag of lilly ook thuis zou zijn. Euhhhh... ja waar zou ze anders moeten zijn. Heb haar maar in de gang gedaan maar doe dat nooit weer. De hond buiten sluiten omdat er iemand bang is. Dan komt ze maar niet weer. Was dochter van collega die alsnog de hele tijd heeft zitten miepen. Bijna echo knvs! Tijd gaat snel he!
Ahh.. Lovare, wat een sukkel zeg! Grrr! Ja je zou zeggen dat hij dan alsnog gewoon je donor kan zijn toch? Hoop dat hij nog bijtrekt.. Knvs, wat balen van je schoonzus.. Zal je net zien dat ze precies die flessen ontdekt hoop idd dat ze haar mond houdt.. Zou wel zo netjes zijn! En ik zou m'n huisdier ook niet zomaar buiten sluiten hoor! Die hoort gewoon bij je gezin! Ik ben trouwens naar The Hobbit 2 geweest. Ik had hem al een keer gezien, maar manlief nog niet. En aangezien ik toch een Pathé Unlimited pas heb, vond ik t niet erg om nog een keer te gaan.
Ksnap niet dat mensen moeite hebben met jullie honden knvs en lilly. Zeker bij lilly snap ik t niet. Jullie hebben een baby en jullie hond valt die toch ook niet aan. Ik doe mijn huisdieren ook niet opzij. Alleen bij logerende mensen zorg ik wel dat mijn katten niet bij ze in bed kruipen.. @ lilly, ja dat kan je wel zeggen ja... Zit je eindelijk weer in t traject word je er zo weer uitgeknikkerd.. @CC ik heb gevraagd of hij nog wel gewoon mn donor kon zijn maar daar moet hij nog even over nadenken. Dat maakt het dus extra frustrerend. Nou had hij vrijdagnacht nog een donatie gedaan -hihi staat best grappig- en ik had voor woensdag afgesproken... Geen idee of hij woensdag dus nog gaat komen.. Ksnap t gewoon niet. Eerst wilt hij me meenemen naar zijn familie-etentje en nu ineens wilt hij er klaar mee zijn. Is de hobbit 2 beter dan 1? Dus dames ik duim dat mn temp morgen hoog is want dan maak ik deze ronde nog kans. Zo niet weet ik nog niet of er voorlopig nog een kans komt. Ik begin me namelijk inmiddels een soort hoer te voelen....
Kan me je gevoel heel goed voorstellen lovare. Hopelijk komt dit goed. Welke manier dan ook.. als donateur of vriend The hobbit 1 vond ik slaapverwekkend. .deel 2 in 3d gezien. Was super gaaf. Welterusten meiden!
Hallo dames! Hoe gaat het hier? Heb nog niet echt bijgelezen... Ik moest net aan dit topic denken, want precies een jaar geleden (op de 27e!) had ik een positieve test in mijn handen. Vanaf dat moment ging er een totaal andere wereld voor me open, een wereld die ik jullie ook nog steeds gun!
@lilly als donor @nvm lieve foto Zucht nog geen duidelijk antwoord gekregen van die knul. Wat moet ik hier toch in vredenaam mee aan. Ook heb ik geen tempstijging, dus het zal wel weer een waardeloze cyclus zijn..
Haha lovare, weet dat het donor is. Dacht doe even mee met je woordspeling Mooie foto nmv Aline haar lipbandje en tongriempje zijn geknipt vanmiddag. Zo zielig. Huilen!!! Pfff... maar ze lijkt er nu geen last van te hebben. Drinkt goed en slaapt nu lekker in eigen bed.
@lilly. Ah ok, ik was even in de war.. maar was ook aan het multitasten. Arme kleine A. Gelukkig komt ze er wel overheen. Mijn lipbandje was gescheurd door het vallen toen ik ouder was en ik weet t alleen van mn moeders verhalen. Ik vind het super om te horen dat ze goed gedronken heeft. Ik hoop dat dit dan een mooi omslagpunt is voor haar. Ik heb zojuist weer met mijn donor gesproken en hij heeft ervoor gekozen om te blijven doneren. Nu komt hij woensdag weer. Tenminste dat hoop ik. *duimduimduim*
Ik duim mee voor je Lovare!! Dan hoop ik dat je temp stijging nog even een dagje wacht Ahh Lilly, wat zielig voor je meisje zeg hopelijk herstelt het snel!
hier even niet gereageerd, effe mijn miskraam een plats moeten geven, vandaag is alles doorgekomen. ik heb gebeld met de gyn en hij is positief omdat ik nu zel zwanger was, dus teken dat dit wel lukt en nu gaat hij iets bijgeven om de eventuele zwangerschap te ondertsteunen maa rik weet nog niet wat. lovare wat goed dat hij wil blijven doneren, maar neits meer? ik duim mee voor jou dat hij woensdag komt wat een mooie fototjes zijn er hier al gepasseerd!!! oooh lilly dikke zoen en je lieverd! wat flink van haar dat ze al flink gegeten heeft wat een sterke meid