xenia, bedankt. Ik snap dat je even ruimte nodig hebt na zoiets, maar precies was je dokter zegt zit er ook de positieve kant aan dat je daadwerkelijk zwanger kan raken ! Op naar de volgende ronde en een klevertje.
Meiden kom gauw weer kletsen.. ben alweer dagen zo beroerd om gek van te worden pfff zei net nog tegen mn man dat ik er waarschijnlijk maar 1 wil want dit trek ik echt slecht bahh.. .kan niet eten bijna niet drinken wil alleen maar hele dag slapen! Hopelijk snel weer beter maar mn moeder zei dat ze bij mn zus zichzelf ook zo voelde en dat 8maanden heeft geduurd.. morgen even de ha bellen had me vanmorgen verslapen pff
Heel begrijpelijk xeniatje. Het is ook niet niks! Neem je tijd! Ik duim voor een echte plakkert!! Haha knvs, heel herkenbaar. Je zult het gevoel `nooit meer` nog wel vaker gebben. Het is het allemaal waard! Als de kleine straks geboren is ben je het zo weer vergeten. Hopelijk voel jij je snel beter. Als het echt te gek word moet je gewoon de huisarts bellen. Die kan je nog een middeltje voorschrijven. Misselijk zijn hoort erbij maad wel tot een bepaalde hoogte. Knuffel voor jou! Aline had er gisteravond toch wat last van. Na paracetamol is ze heerlijk in slaap gevallen. Vandaag een en al lachende gezichtjes. Bikkel!!
ja idd daar probeer ik ook aan te denken, hopelijk volgende maand beter, en voor jullie ook he oooh knvs wat vervelend, bij mijn zwangerschap van mijn zoon was ik ook zo beroerd, kon niets van mij heeft het een kleine 4 maand geduurd, ik hoop dat het van jou ook zo uitdraait . ben je er dan niet bijgeraakt omdat je jou overslapen hebt? hopelijk heb je snel een nieuwe afspraak hier enorm veel bloedverlies veel slijmverlies precies ook, heel moe dus vanmiddag een dutje gedaan. moest normaal vandaag werken, maar mocht een dagje thuis blijven van mijn hoofd. ben hier zeer blij mee. morgen komen ze met een nieuwe vriezer, ik verlang al, al zal ik 1 probleem hebben. mijn vriezer momenteel is dubbel zo groot als de nieuwe, dus zal er waarschijnlijk niet alles in krijgen hihi. morgen ook voor de eerste keer naar de bib met Noah, ze leren over boeken in school. en dan nog eens kijken als ik hem kan inschrijven voor watergewenning want hij heeft zo'n schrik van water, al gaat hij graag naar het zwembad
Heb toch nog de huisarts te pakken kunnen krijgen, heb nu zetpillen gekregen.. maar omdat ik ook weinig plas moet ik het in de gaten houden en mocht het niet beter gaan terug komen om een plasje in te leveren.. anders word ik opgenomen en krijg ik een infuus... Xenia beterschap moppie!
@xenia, jammer dat t zo gaat daar. Beterschap. @knvs, jeetje je reageert wel heftig op je hormonen. Ik hoop dat alles snel beter gaat zodat je er echt van kan genieten. Vanaaf komt mijn donor langs, hoop ik
en lovare, heb je al je date gezien? ja ik vind het ook jammer dat het zo loopt, vooral na alles wat we proberen zou je toch denken als het lukt, zal het direct goed zijn en je ziet... morgen terug start clomid
Lovare, ik hoop dat je donor komt opdagen vanavond! Hoe gaat dat dan in zijn werk? Komt hij dan 'gewoon' een potje afleveren? Xenia, hoop dat het snel weer raak is voor jullie!! Knvs, dat je je maar snel weer beter voelt!! Lijkt me heel rot om zo misselijk te zijn Vanmorgen ben ik voor het eerst gaan zwangerschapszwemmen, was heel leuk en gezellig, maar ook nog best zwaar! Ga het wel voelen in m'n armen en benen morgen denk ik haha. Net even naar de kapper geweest, weer een lekker stukje van m'n haar af. Nu lekker bankhangen
@xenia, date? Bedoel je mijn donor? @CC Klinkt goed dat zwangerschapszwemmen! Ik ben een echte waterrat dus mij kan je wel regelmatig in het zwembad vinden. Gisteren was er ook een zwangere dame aan het zwemmen en die ging nog aardig door pffff. Ja ik hoop zeker dat hij vanaaf kom. Slijm is erg rekbaar dus hopelijk zou het eindelijk eens raak zijn. Bij mijn vorige (verdwenen) donor deed ik altijd een potje. Maar met deze donor heb ik er al een potje van gemaakt door een keer met m naar bed toe te gaan... Maarja we zijn weer terug van potentiele relatie naar donorschap. Ik denk alleen dat we wel gaan voor het echte en niet voor het potje. Tenminste dat hebben we besproken. Ik zie het vanavond allemaal wel... *bloosbloos* Een beetje awkward wel om dit online te zetten hihi
Ja als je dat eenmaal al hebt gedaan is het misschien raar om eenmaal met een potje aan te komen bij deze donor.. Lijkt me voor jou ook wel heel dubbel, als je weet dat jullie verder geen relatie o.i.d. hebben.. Maarja, alles voor het goede doel! Hoop dat t raak mag zijn voor je! Zag dat je temp ook wel iets hoger is.. Spannend! Ik hou ook van zwemmen, maar heb nu een paar maanden niet gesport, dus zoveel baantjes zijn dan best pittig maar het was erg leuk, aan het einde ook heerlijke ontspanningsoefening gedaan, soort yoga in het water. Daarna nog gezellig thee gedronken en gekletst met de andere zwangere dames. Ben wel heel de dag gelijk gaar zeg.. Maarja hoef toch niks meer te doen
Ja lovare heb gemist bedoelde donor. Je moet doen waar je goed bij voelt. Alles voor een goed doel en hopelijk vlug raak. Kan geloven dat het leuk was cupcake ik zo dat ook graag doen later. Ik ben ook gestart met fitness achter meer dan 2 jaar niet meer te sporten. Kvoel goed mijn spierrn haha.
@cc, ja hopelijk stijgt hij morgen helemaal, maarja bij mij weet je echt nooit Haha we zijn een stel sportieve dames hier. Goede voornemen van 2014 . Yoga in het water lijkt me wel interessant. maar ik kan me best voorstellen dat t weer zwaar is om het op te pakken. Ik ben zelf eigenlijk nooit een fanatieke sporter geweest, maar ik weet dat t voor mijn cyclus beter is als ik meer beweeg dus dat doe ik nu dan ook.
Ik sportte voor mn zwangerschap altijd 2x per week, BBB. Dat was heel intensief.. En af en toe ging ik zelf hardlopen in de zomer. Ik ben helemaal geen sport fanaat, maar moest t echt doen om een beetje 'in vorm' te blijven. Ik ben zelf best klein (1.58) dus elke 2kg erbij was al te zien.. Ik ben nu in de zwangerschap nog maar 7kg aangekomen, dus best tevreden over! Behalve m'n buikje heb ik alleen iets vollere heupen gekregen, maar verder niet gelukkig. Maar nu hou ik nog geen vocht vast dus misschien roep ik over een paar weken wel iets anders
@knvs, spannend! Morgen is je 1e echo @CC. 2 keer in de week is voor mij al fanatiek. Maar ik snap t wel. Ik ben zelf best lang en heb nog geen aanleg om dik te worden. Ik fietste voorheen wel veel, maar mijn fiets is gesneuveld en ik heb nog geen goede nieuwe gevonden. 7 kg valt nog reuze mee , komt allemaal vast wel goed. Pas na je zwangerschap moet je kijken wat echt teveel is. Vraagje aan jullie, mijn buurman loopt al weken te zeiken over leefgeluiden. Zoals dat ik loop door het huis, snachts naar het toilet ga, als ik praat, etc. Het enige waar hij nog geen bezwaar tegen mij maakt is over mijn muziekuren. Ik ben het echt zat, continu op mijn passen te letten. Ik ben altijd al heel zachtjes geweest en heb nooit problemen gehad hiermee en nu dit... Wat zouden jullie doen? Ik heb nu echt even de behoefte om al mijn woede te uiten tegen hem. Ik heb zelfs al zn telefoonnummer geblokkeerd omdat hij snachts ook nog wel eens via de sms wilde klagen. Ik ben het echt zo beu, maar ik wil nog niet verhuizen... Wat ik begreep van de verhuurder is dat hij de vorige bewoonster ook min of meer weg getreiterd heeft. Moet ik nu zn gezeur gaan negeren of er een keer echt op in gaan? We hebben het wel al een aantal keren besproken..
Wat een rot situatie zeg.. Snap dat je je woede wilt uitten, maar misschien gaat hij dan alleen maar meer zeuren..? En je hebt het al besproken, helaas maakt dat dus geen verschil. Hoor je van hem ook leefgeluiden of alleen hij van jou? Ik vind t lastig wat ik zou doen.. Je wilt t niet negeren, maar ruzie maken schiet ook niet echt op denk ik. Succes ermee.. Jaa knvs, spannend morgen!! Succes, hoop dat jullie een mooi kloppend hartje zullen zien.. Dan weet je ook waar je je zo beroerd door voelt en is het t allemaal nog meer waard Slaap lekker meiden! Mijn mannetje wordt nu pas actief, dus ben benieuwd wanneer ik 'mag' slapen
Haha geniet ervan CC Ja ik hoor hem ook, maar ik ben echt te relaxt daarvoor. Ik hoor zijn tv,hem praten, snachts kuchen en niesen... Ik vind dat iedereen gewoon in zijn/haar huis moet kunnen leven. En ik heb echt een hekel aan ruzie, maar momenteel is hij dat echt aan het zoeken en dat vind ik heel irritant... Slaap lekker all
Ok even de zotheid... Vandaag geeft mijn fertilityfriend aan dat mijn eisprong 3 dagen geleden was... Daar ga je toch scheel van kijken? De afgelopen 2 dagen was mijn temp nog ruimschoot in het lage gedeelte, hij is er nu net over en ineens is mijn eisprong ene paar dagen geleden. Precies 1 dag voor de nieuwe donatie en 4 dagen na de vorige donatie...