wat goed nieuws knvs, geniet nu maar volop. magnifiek he om dat hartje te zien kloppen. dat is best nog goed toch lovare wanneer dat je eisprong was. hopelijk is het raak. oei dat is inderdaad vervelend met je buurman, en kan je jou verhuurder niet wat onder druk zetten dat hij eens een woordje gaat gaan praten met je buurman of acties onderneemt. Want uiteindelijk is het ook slecht voor hem als iedere keer zijn huurders worden weggejaagd.
Ik duim voor je lovare, hopelijk het goede moment! Hoe gaat het met de misselijkheid knvs? Cupcake 7 kilo is keurig! Ik was er 19,5 aangekomen hihi... Zo dik was ik gelukkig niet eens maar het klonk vreselijk haha Xenia gaat t weer een beetje met je? Hier gaat alles lekker.. Komt steeds meer tijd tussen de voedingen maar minimaal 3 uur... Wat een verschil zeg! Borstvoeding zelf doet nog erg pijn, na 1 dag aanleggen alweer op kolven over gegaan... Maandag zalfje halen tegen spruw, om dat uit te sluiten. Woensdag naar de lactatiekundige. Als dat allemaal niet helpt blijf ik kolfvoeden tot 12 weken en daarna over op flesvoeding, maar hopelijk komt er wat uit. Nou slaap lekker! X
@tallie, fijn dat er wat meer ritme komt! Hopelijk komt de pijn can de spruw, ook al is dat ook geen pretje. Hier 2x gehad... En anders kan de lk je vast wel helpen! Bij mij gaat het ook niet altijd vanzelf, kijk maar eens bij het topic dat ik gisteren heb gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/494145-houd-vol.html @knvs, was het voor jou ook een hele opluchting toen je dat hartje zag? Hier wel, werd het ook meteen een stuk echter van! Voor de rest heb ik niet alles uitgebreid gelezen of ik heb het niet onthouden... Sorry dames! Ben druk met andere dingen momenteel!
@tallie en xenia, thanks! Ik wacht af. Ik heb de gewone steekjes links en rechts in meer en mindere mate, maar die zijn voor mij niet onbekend in een gewone cyclus. Voor de rest nog niks behalve een ontsteking in mijn luchtwegen... @tallie, fijn dat er eindelijk een positieve beweging is in het voeden. Alleen jammer dat het nu pijn doet. Ik hoop dat je snel een oplossing vind, want om zo snel al afscheid te nemen van die intieme momenten zou zonde zijn. @nvm, Het is maar goed dat jij verder kijkt dan je neus lang is. Scheelt veel voor je meisiej en jou.
Hey meiden... De misselijkheid is stukke minder dankzij de medicatie.. Na het hartje gezien te hebben word het idd allemaal zo echt! Morgen naar de vk spannend.. morgen word ook mn vriend geopereerd aan zn knie dus dat worden zware weken, ik zal alles even zelf moeten doen hopelijk blijf ik me redelijk ok voelen.. Lovare heb over jou gedroomd Dat ik op zp keek en je zwanger was! Tallie hopelijk zal het beter gaan kwa voeden.. Nmv zal straks even een kijkje nemen in het topic Xxx
Knvs, fijn zeg dat je je wat beter voelt!! Hoop dat alles goed gaat met de operatie van je vriend en dat jij je zo blijft voelen Lovare, spannend!! Beterschap met je luchtwegen dat is dan weer minder. Nmv, ik heb je topic gelezen, wat een doorzettingsvermogen heb jij zeg!! Veel respect. Tallie, ik lees inderdaad overal dat borstvoeding geen pijn zou moeten doen en dat er dan waarschijnlijk iets aan gedaan kan worden. Hoop dat de lactatiekundige je kan helpen zodat je nog zelf kunt blijven voeden ipv kolven. Wel goed van je dat je toch tot 12 weken borstvoeding wil blijven geven. Hier: vandaag alweer 30 weken! Wow, wat vliegt de tijd! We hebben eigenlijk alles nu gekocht en klaar. Alleen nog een babyfoon en in de babykamer wat decoratie aan de muur enzo. Net even lekker een stukje gewandeld, heerlijk dat zonnetje!! Van mij mag de lente gewoon beginnen
Helemaal met je eens CupCake, laat de lente maar komen! Gelukkig is het vandaag zonnig en warmer. Lekker heh, je knuffeldagen komen in zicht. Mooi dat de babykamer af is. Wil je een foto delen? :3
Mooi topic nmv! Heb ook meteen mijn hart even gelucht ☺️ Fijn knvs! Misselijkheid is geen pretje. Succes met de operatie en de tijd erna! Mooie kamer CupCake! Vind de boom ook er mooi 😄
Mooie kamer CC, het aftellen kan beginnen Hier te vroeg gejuicht haha was weer zo niet lkkr vandaag, nu iets beter maar ben lekker op de bank gaan liggen!
Mooi buikje knvs! Ik had ook al snel een buikje, maar waren echt m'n darmen.. Op een gegeven moment kun je echt voelen waar je baarmoeder zit!
Ik droeg vanaf 7 weken zwangerschapsbroeken omdat t knelde. Lekker van genieten hoor knvs 😄 Ik droeg ook al snel buikbanden... Ik had ook Zo'n super platte buik dus je zag al snel een bolling. Lekker showen, is nu nog heeeeel fijn haha
Hey Tallie was het je al opgevallen dat ik helemaal gelijk had met het pendelen? Toen ik zei dat je zwanger zou zijn en dat het een knul zou zijn? Ik was net bezig met mijn oude mailtjes te verwijderen
I know want de kleine is nu nog maar zo klein als een bosbes, zullen uiteraard ook mn darmen zn maar mn zus leek met 3/4maanden al zeker 9maanden hahahaa