Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    I know tallie. Je had toen nog wel gemaild van jippie ik ben zwanger en toen had ik gereageerd Het is pas echt feest als het ook nog een knul blijkt te zijn

En mijn nod is weer verschoven naar 12 februari. Ik had dus toch gelijk :p en nu was mijn eisprong de dag na de donatie. Nu voel ik me nog niet zwanger, maar wel ziek :p

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Straks de 2e echo.. heb er zin in 😀

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Mooi kamertje cc! Daar gast de kleine heerlijk slapen!

Nmv, heftig hoor zo met de bv. Hier ook steeds problemen gehad door verkort lipbandje en tongriempje. Nu sinds een week gaat het goed.
    Tallie vraag je lk ook even te controleren hoe dat bij aidan is....

Knvs, lekker darmenbuikje. Mag je trots op zijn. Heb jd het al wereldkundig gemaakt??

Duimduim lovare!!

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Het zal misschien wel weer fantoomiets zijn, maar ik heb behoorlijk wat steekjes onder + wat zeurderig gevoel... Ook al gister en eergister, maar die kon ik nog negeren als toeval. Dit is helaas allemaal veel te vlot na mijn eisprong, dus het zal wel niks zijn.

Leuk Knvs. Ik ben benieuwd en post snel een foto :D

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    wat een supermooie kamer cupcake.
    heel mooi beginnend buikje knvs ;) voeg je mij nog terug even toe op fb: xenia derieuw
    ik hoop voor jou lovare dat die steekjes positief is, heb je nog iets gehoord van je donor?
    hoh fijn dat je pendelen juist was, doe je dit nog?
    hier terug een afspraak gemaakt met de gyn voor vrijdag een fm. normaal is dag 12 de zaterdag maar ik moet dan werken. natuurlijk is de gyn er niet en zal het de assistent zijn :( vind dit wel best jammer.

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja we hebben het al bekend gemaakt hihi..

Hier onze ukk..
    Screenshot_2014-02-03-18-48-03.jpg

Alles zag er goed uit.. ben de 17 september uitgerekend dus 7+5 klopt prima.. helemaal gelukkig ♡

Xenia zal je toevoegen straks xx

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Mooie echo knvs :) en wat een goed nieuws.

@xenia, ja ik hoop het ook... Maar nog steeds heb ik er een hard hoofd in. Ik wil mezelf niks wijs maken.
    Ja ik heb nog steeds contact met de donor. Gewoon geen relatie, hij is nu puur mijn donor en ik vind het wel prima zo.
    Ja ik pendel nog steeds :)

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Mooie echo knvs!!

Xeniatje ik heb jou ook toegevoegd. Verzoek van ingrid... ben ik

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ahh wat een mooie echo knvs!!

Xenia, succes weer vrijdag.. Hoop op een mooi groeiend eitje!

Lovare, je houd het lekker spannend :) ik duim voor je! Gelukkig wil hij nog wel je donor zijn..

Lilly, gelukkig gaat het weer goed met drinken! Is vast een opluchting :)

Ik heb eigenlijk niet zoveel bijzonders te vertellen.. Heb m'n 30 weken buikfoto weer toegevoegd in m'n album, maar heb inmiddels de meeste meiden ook op FB dus zullen hem al gezien hebben :)
    Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Meneer ligt nu ook mooi met zn hoofd naar beneden, maar dat idee had ik zelf ook al omdat z'n billen tegen m'n ribben aanzitten ;) nu hopen dat hij zo blijft liggen!

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Voor de meiden die me nog niet op fb hebben en willen toevoegen? Kellnathalie jordaans

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Lilly en.knvs ik heb jullie verzoek geaccepteert cupcake ik denk niet dat ik jou al staan he. Op fb. Hier niet veel te melden

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Nee idd Xenia, ik zal je ook even toevoegen! (Mar Sim)

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Gezellig iedereen vriendjes op fb :p

Ok, kheb nu een oorontsteking te pakken... Dan ben ik gelijk compleet voor dit lesjaar.
    Ik ben in oktober al verkouden geweest. En oplopend van afgelopen dinsdag tot vandaag: Keelontsteking, luchtpijpontsteking/bronchitis en nu dan de oorontsteking.
    Zo laat het maar gauw lente worden :p
    Voor de rest zijn de steekjes blijvend, maar niet onbekend. Dus ik ga lekker wachten tot mijn nod. Ik voelde me gisteren gek genoeg wel heel vrolijk zweverig. Wat helemaal nergens op sloeg omdat ik al heel de dag alleen thuis zat ;)

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    heb je verzoek ook aanvaard cupcake, vind dit ook wel tof maak de afstand ook wat 'kleiner' toch voor mij :) Wie mij nog wil toevoegen , je mag hoor :)
    lovare zou je het eens zien zitten om te pendelen voor mij? Oei nog een oorontsteking erbij pfff vervelend, hopelijk is het even snel weg als het opkwam. ik duim voor je dat die steekjes positief zijn. ben benieuwd naar vrijdag, normaal moeten mijn eitjes nog juist iets te klein zijn om pregnyl te krijgen dus normaal maandag of dinsdag zal het inseminatie zijn. Na al die tijd begin je het al van buiten te kennen wat er wanneer gebeurd :)

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @xenia, je hebt een prive-bericht :). Ja ik hoop zeker dat de oorontsteking snel weg is.

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lovare, beterschap meid.. Het zit je niet echt mee hè :( hoop ook dat de steekjes een goed teken zijn! Nog even afwachten..

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Thanks CC. Mijn hoofd doet vandaag al iets minder pijn :)
    Ja ik moet nog lang afwachten, nod is pas 12 feb. Daarom vind ik het zo vroeg voor symptomen. Misschien zit ik mezelf wel helemaal voor de gek te houden...
    Mijn kaart springt ook alle kanten uit. Had iemand anders dit ook?

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat fijn dat de nieuwe inseminatie zo snel is deniatje! Nou ben ik het even helemaal kwijt meid. Is er nu wel een medische oorzaak bekend dat het zelf niet lukt?

Lovare, hopelijk snel weer beter! Je kaart ziet er bijzonder uit :)
    De maand dat ik zwanger werd had ik net alles aan de kant gegooit. Weet dus niet hoe de mijne eruit zag. Temperatuur is zo wisselend. Ik duim voor je meid.

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lovare beterschap.. mijn temp was juist heel anders als normaal geen pieken en dalen maar vrij stabiel!

Lilly heb jou ook op fb, dacht al dat jij het was ;)
    Xenia duim voor je lieverd, hoelang mag je nog clomid gebruiken of is dat onbeperkt?

@hier gaat het wel goed.. de medicijnen doen redelijk hun werk maar heb het nog wel vaak zuur..
    Sinds ik zwanger ben heb ik echt de raarste dromen en onthoud ze ook nog na elke nacht haha..
    Wat minder is dat mn eczeem heel erg is geworden nu ik zwanger ben, zelf een plekje in mn gezicht en op mn ellebogen gekregen en dan nog is mn handen die echt helemaal kapot zijn op het moment hmmz..

Verder weinig te melden...

Liefs

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    fijn dat het al wat beter gaat lovare.
    Ja lilly het probleem is dat ik zelf niet altijd eitjes aanmaak en dat ze ook niet altijd springen. Zelfs als mijn eitjes supergroot zijn hebben ze nog pregnyl nodig om te springen. Ook problemen met mijn schildklier. Die werkte bijna niet en is beschadigt maar nu dankzij medicatie werkt ze goed. Mijn clomid zou ik onbeperkt mogen gebruiken maar ik hoop dat het niet te lang meer moet duren want heb soms serieuze last van nevenwerkingen.
    Wat goed dat de medicijnen hun werk doen knvs. wat vervelend van die eczeem. Ik had vroeger geen eczeem en sinds ik zwanger ben geworden heb ik eczeem aan mijn voeten grrr vervelende plek

Deel Deze Pagina