@lilly, dat is lastiger oordelen dan . @knvs, mijn kaart is normaal behoorlijk stabiel met altijd een dal bij de innestelingsperiode. Fijn dat het al wat beter met je gaat. Vervelend wel dat je huidreacties een beetje uit de hand lopen. @xenia, gelukkig bestaat er medicatie voor jou . Ik hoop dat je nu snel een plakker hebt. Wel raar dat je eitjes niet uit zichzelf springen... Wat voor neveneffecten van de medicatie moet ik me eigenlijk inbeelden? @hier, ik dacht vanmorgen dat het beter ging met mijn oorontsteking.. Het tegendeel was waar, ik heb nu echt behoorlijke pijn en een paracetamol houd het niet tegen ... Misschien morgenochtend nog even bellen met de huisarts. Maar ik kan geen afspraak maken omdat ik zelf in Alpen moet zijn en dat kan ik niet afzeggen.
Hier net gebeld door het erasmus mc afdeling verloskundige gynaecologie... Er is toch nader onderzoek nodig voor mijn autoimuumziekte CDLE wat mn dermatoloog eerst niet nodig vond heeft zij wel iets gevonden in het medische bestand, heb daar 24e de intake en ze gaan alles grondig onderzoeken ook op antistoffen ze zij dat het waarschijnlijk zal zijn dat ik daar zal blijven voor derest van de zwangerschap.. Mocht ze toch niks vinden mag ik terug naar mn eigen vk! Wel vreemd die onverschilligheid tussen de dermatoloog en gyn.. Maar beter nader onderzoeken dan dat het niet word gedaan
oei idd tis ook dan wel niet zo tof voor jou knvs. Maar het is zoals je zegt het is beter dit nader te onderzoeken. Kan je ziekte problemen geven bij je kindje mss? lovare klachten dat je moet inbeelden is moeheid, misselijkheid emoties die heen en weer vliegen en hoofdpijn. Die hoofdpijn is het lastigste, omdat ik zowiezo alle dagen pijn heb aan mijn hoofd (hersenbloeding) is het extra lastig maar ik mag niet klagen hoor, er zijn er veel die veel meer last hebben van nevenwerkingen. hier juist naar de gyn geweest. er zitten 3 eitjes maar alle 3 te klein. ze is bijna zeker van 1 die wel zal doorgroeien maar van de andere 2 kan ze het niet zeggen omdat ze te klein zijn. zondag mag ik terug en wss maandag mijn inseminatie. duimen maar!
Hier even een linkje wat er zou kunnen gebeuren bij zowel mij als de baby! Lupus erythematosus (LED) [gezondheid.be]
Pfffffffff....... na onze zeer onrustige maanden hebben we nu een heerlijke dochter. We zouden het dus lekked gezellig maken samen....moment supreme..telefoon! Alsof dat nog geen dooddoener is.. aline wakker. Uur later slaapt ze weer. De zin is ver te zoeken. Heb maar een ijsje gepakt, misschien doet dat nog wat goeds voor mijn humeur.
goedemorgen! al naar de gyn geweest xeniatje? hoe voel jij je lovare? Is je oorontsteking alweer beter? en hoe is het met de kwaaltjes? Wat een petweer zeg! regen regen regen. Vanmiddag op visite bij vrienden. Zijn er dol op onze meid dus dat wordt vast leuk. Jullie nog plannen voor vandaag? Morgen gaat mijn laatste verlofweek in. Wat gaat dat snel zeg! Heb ook geen bal zin om weer te gaan werken.
Gezellig knvs! Ik ga 24 uur werken. Heb 1 dag ouderschapsverlof. Ik werk twee dagen op kantoor en een dag thuis. Papa werkt onregelmatig dus gebruiken maar 32 uur opvang in de maand.
Min zwangerschapsshoot gaat helaas niet door vandaag.. Dochtertje van fotograaf is ziek dus ze vroeg of ik ook volgend weekend kan. Dus nog even een weekje geduld hebben Fijn dag allemaal! Ik ga lekker bankhangen
@lilly dat is nog eens een zinbreker... Er zal vast wel een nieuw moment komen . Maar mooi dat alles goed gaat met je kleintje. @CC balen dat je zwangerschapsshoot niet door gaat. Hij is hopelijk wel naar later doorgeschoven? @knvs; gezellig, hoe oud issi? Hier lijkt het weer einde verhaal voor deze cyclus. Mijn temperatuur is veel te vroeg gezakt naar de onderkant van de boventemperaturen. Ik baal als een stekker. Bovendien last van weeige buikpijn zoals dat normaal ook met een menstruatie is. Gelukkig wel minder pijnlijk tot nog toe... Het meest rare vind ik dat het dit maal veel te vroeg is voor mijn menstruatie met maar een LF van 10 dagen... Ik ben benieuwd wanneer het door breekt, tot nu toe alleen maar witte vloed.
Dan is het nog wel redelijk te doen toch lilly, lijkt me verder wel weer wennen idd.. Je zal a wel missen!
Oh leuk, ga je nog wat leuke dingen doen? En om dingen nog even wat verwarrender te maken. Ik kreeg vanmorgen een sms van mijn donor of ik op valentijnsdag thuis ben. Dus ik vroeg hem waarom. Zegt hij: ik weet niet wat houden van is, maar ik kan maar niet ophouden met aan jou te denken. Ik wil gewoon steeds graag bij jou zijn. etc... Ja sorry hoor, maar ik weet gewoon niet meer wat ik met die knul aan moet. Hij heeft het de vorige keer aardig verkloot voor mijn gevoel.
We hebben cupcakes gemaakt en zijn daarna met de hondjes naar de speeltuin bij mij achter geweest, daar heb je een kabelbaan en dat was harstikke leuk! Alleen lag een grote plas in het midden en zei nog tegen hem roep me even dan kom ik je halen maar hij was eigenwijs eraf gegaan en probeerde de kabel naar boven te trekken, vervolgens glijd die uit en slingert die zo in die modderplas hahaha nou je kon me oprapen plaste zowat in mn broek van het lachen. Hij was zeiknat en onder de modder, heb hem dus een broek van mij moeten geven(joggingsbroek) hhaha.. Hij leek net mc hammer daarmee! Maargoed alles gewassen.. me zus kwam hem net halen die lag ook in een deuk! Gelukkig maar hahaha.. In het vervolg even extra setje kleding hier leggen! Nu lekker pizza besteld yummmmm...
Tallie jammer dat de shoot niet kan doorgaan! Lovare ik zou denk zelf opzoek gaan naar een andere donor, maar thats me! Hou niet van zulke vage dingen...
Ja dat overweeg ik ook knvs, maar ik denk dat ik sowieso niet inga op zijn date-verzoek... Kheb gewoon geen zin in gezeur.
Nee idd.. Maar stel je voor je raakt toch zwanger kom je er mis helemaal niet meer vanaf als die nu al zo doet!
haha knvs ik zou me ook een breuk lachen @ lovare Zo raar eerst wil hij niets en nu plots wel, hij draait met de wind. Kzou toch ook overwegen voor een andere donor. Is uw ongi al doorbroken of niet? oooh wat jammer cupcake dat je shoot niet is doorgegaan. gelukkig is het niet veel later, positief denken uw buikje zal dan ent ietsje groter zijn Ik kom hier zot! gisteren was mijn collega terug die zwanger was, dus continue over zwanger zijn praten, bezig zijn over nog een andere collega die ook zwanger is, kom dan een andere collega van een andere afdeling praten over haar zwangerschap pfff ik had dan mijn follikelmeting maar doordat het zondag was moest ik naar het verloskwartier. eenmaal daar aangekomen begeleid de verpleegster me en vraagt ze aan me zo je voelt je kleintje niet meer? euh... nee ik kom voor de follikelmeting. oei sorry dan maar de dokter assistent halen, die kwam eraan hoogzwanger! ze keek dan en gelukkig 1 eitje die rijp is ze gaat dan alle materiaal gaan halen voor de inseminatie. hoor ik dan het monitoring met de hartslag van een babytje dan een babytje die aan het huilen was... Vandaag dan de inseminatie gehad, ook overal dikke buiken. heb dit nog nooit zo erg gehad... Bij de inseminatie moest hij mijn baarmoederhals terug dilateren, dit lukte eerst niet. ik begon al te panikeren dat het niet zou lukken voor vandaag. maar uiteindelijk (na veel pijn) lukte het. nu moet ik 14 dagen wachten en dan zo snel mogelijk testen want als ik positief test moet ik vaginale tabs plaatsen en dan 14 dagen later een afspraak maken met de gyn. zo dat was even mijn verhaal blij dat ik het van me af heb kunnen schrijven