Heeeel rustig. Aidan werd vanochtend pas om half 6 wakker jeeeeeej 😄 Verder nog nieuws/nieuwtjes/ontwikkelingen?
Hallo, Hier vannacht supermisselijk geweest, de hele week doodmoe. Ik dacht ja is het toch al prijs. Dan vanmorgen maar een test gedaan. Jammergenoeg negatief . Deze namiddav een dutje gedaan. Ik kon niet meer. Nu terug supermisselijk. Hopelijk geen buikgriep aan het krijgen
Beterschap xenia.. Wie weet zolang je nog niet ongesteld bent, altijd kans.. @hier gisteren goede echo gehad.. Blijf wel onder behandeling in het ziekenhuis dus zal de verloskundige afbellen na de echo donderdag, we willen toch nog even graag spieken Echo foto staat in mn album.. Hoe is het met derest??
hier in de namiddag dan nog geslapen, nog even misselijk geweest en dan was het weg, hmmm raar. hier nog op wacht voor mijn maandstonden, mijn buik begint wel al te rommelen dus denk niet dat het nog heel lang zal duren . dan op naar mijn laatste poging van inseminatie. het is goed dat je bij hen onder behndeling blijft knvs, beter het veiligste voornemen. joepi ik ben een weekje in congé. Dit zal deugd doen, nu hopen dat het zo'n zalig weer blijft
Super schattig Tallie! Knvs, fijn dat alles goed was. Wij hebben morgen de groeiecho. Wel gek hoor, de laatste echo voor we m in t echt gaan zien
Wat leuk taillie heel mooi. Pfff hier vanmorgen nog getest en had wel goede hoop want kben misselijk en moe. Maarja terug een negatieve test. Dus nu echt wachten op die rode duivels Veel plezier bij de echo cupcake
CC lijkt me idd een spannende gedachten.. Ik krijg zelf met 38,39 weken nog echo's, duurt nog een tijd!
Hopelijk hoeft het geen ifv te worden xenia.. Duimmmmmmmm voor je! Hier gaat alles goed.. Hoe is het met derest? Leuk weekend gehad? Ik heb op mn neefje gepast en gisteren samen met mn zus weggeweest!
Ja ik hoop het ook maar ik vrees ervoor. Hier ook een leuk weekend gehad. Babyborrel gedaan van een.vriendin en was superleuk en dan gisteren gaan wandelen
Hier voor t eerst weer n avondje wrggeweest met carnaval maar ging moeizaam haha. Kwam er moeilijk in en niks smaakte me maar uiteindelijk ging bessen 7up er wel in. Uiteindelijk wel een leuke avond gehad. M'n schoonouders sliepen bij ons, uit logeren kan ik nog niet over m'n hart verkrijgen haha. Schoonouders deden ook de nacht en ochtend voeding dus kon weer n x blijven liggen al werd ik wel wakker. Vanochtend kwam Aidan pas om half 7 dus gaat echt de goede kant op 😄 Fijne week allemaal! X
Heerlijk Tallie! Xenia, ik hoop ook dat IVF niet nodig is Hier alles nog goed.. Begint nu wel heel dichtbij te komen!! Voel me nog wel goed, behalve dat ik totaal geen eetlust heb ik eet echt omdat het 'moet' maar t gaat niet van harte. Alles zit gewoon een beetje in de knel in m'n buik. Na deze week ga ik ook niet ver meer auto rijden, ik zit gewoon niet meer lekker achter het stuur. Ik moet echt een beetje naar achter kunnen zitten. Vandaag naar m'n ouders gereden (half uurtje) en word dan gewoon misselijk. Dus ik rij vanaf volgende week alleen nog met iemand mee en anders komen ze maar naar mij toe Deze week ga ik ook m'n tas voor t ziekenhuis maar eens klaar zetten.. Nu ga ik er niet van uit dat hij veel te vroeg wordt geboren, maarja je weet t nooit!