Juist gekeken naar de broken circle countdown. Pfff wenen .iet te doen hihi. Hele mooie maar wel een zware film vind ik Ja cupcake gewoon doen waar je het beste bij voelt het is al niet meer zo lang he
pff vandaag wat een baaldag. Ik heb al die maanden geen last gehad van de nevenwerkingen maar dat is afgelopen, misselijk lopen hoofdpijn en volop aan het diëten om dan toch weer aan te komen zo zwaar ontgoochelt. en waarom heb ik dan die nevenwerkingen, voor neits want het lukt maar niet :'(
Xeniatje.. dikke knuffel meid! Sorry dat ik zo laat reageer.. cupcake, heel herkenbaar hoor! Ik had dat ook. Kon niet meer lekker rechtop zitten enzo. en elke boterham die er naar binnen ging bleef net achter mijn keel hangen. Zo voelde het in ieder geval. Daarom heten het ook 'de laatste loodjes'. Lekker rustig aan. Hier alweer drie weken aan het werk. Aline komt 2 á 3 keer per nacht. Maakt zulke grote stappen qua ontwikkeling en ook van de kleding is alweer een maatje opgeborgen. Ze zit nog steeds boven het gemiddelde en is echt een lange slanke baby. Hopelijk gaat ze snel weer wat beter slapen. Dan heb ik ook weer puf om dit soort dingen bij te houden. Al doet een glimlach heel veel goed en ben je meteen alles vergeten.....
Dikke knuffel xenia! ♡ Vanmiddag de 3d echo gehad.. wauw zo speciaal.. Hier even 2 foto's ervan, zal morgen even derest stammen
Echt mooie plaatjes knvs! Zeker aan net genieten van het weer! Heerlijk! Dit weekend lekker weg geweest met m'n mannetje.. Gek idee zo voor de laatste keer echt samen Vanmorgen naar de vk geweest, alles was prima, ook de uitslag van de groeiecho. Alleen meneer is nog niet ingedaald of bezig met de indaling. De volgende controle over 2 weken zou dat wel zo moeten zijn, anders moet ik naar de gyn voor extra controles. Dus ik moest hem maar even goed toespreken ik voel zelf ook dat hij nog niet ingedaald is.. Dus hopelijk snel verandering!
Hopen dat ie snel indaalt Cupcake! Wat zou je graag willen qua bevallen? Hopelijk gooit ie je 'planning' niet in de war
Ik heb geen heel plan voor m'n bevalling.. Hoor zo vaak dat t toch anders loopt het liefst poliklinisch dus zonder toeters en bellen in het ziekenhuis, met een band om je buik ben je toch minder mobiel. Maar wat moet dat moet.. Dus ik laat het allemaal gebeuren.. Maar als hij niet ingedaald is kan de navelstreng eerst eruit komen of om zn nek gaan zitten wanneer de vliezen breken. Dus dat is natuurlijk niet een fijn idee. Dus hoop dat hij nog op tijd gaat zakken.
Als hij niet is ingedaald moet je naar de gyn? Vreemd, was hier niet zo... Als mijn vliezen zouden breken, moest ik gelijk de vk bellen en gaan liggen. Pas bij de controle vlak voor 40 weken was mijn dochter ingedaald! Hoezo laatste moment?!? Ik ben ook poliklinisch begonnen, maar werd uiteindelijk overgedragen. En ik wil je vooral succes wensen met het wachten! Vooral als je overtijd gaat, dan duuuuuuurt het lang!
Oke, dus het indalen kan echt nog even duren Ik ga er ook maar niet van uit dat hij eerder komt.. Tot nu toe vermaak ik me nog prima, heb het gewoon druk haha. Hoop dat de laatste weken ook lekker snel gaan.. Maar inderdaad, elke dag overtijd lijkt me ook teveel.. Dan word je echt ongeduldig
cupcake hopelijk daalt hij vlug in en ga je niet overtijd dat is echt saai! hier vrijdag naar de gyn geweest en dinsdag krijg ik de laparoscopie, hij zal dan kijken als er geen verklevingen zijn of een blokkade die in de weg zit. hopelijk vind hij iets zodat het opgelost kan worden en weten we dan uiteindelijk hoe het komt dat het maar niet wil lukken om zwanger te worden. Ondertussen ook mijn eitje bekeken en die was bijna nog niets gegroeid hij was van 1.3 (woensdag) naar 1.5 (vrijdag) geweest dus deze maand clomid genomen voor niets We hebben ook beslist om te stoppen met de clomid (emotionele rollercoaster pfff) en dan zullen we starten met spuiten menopur
Hi xeniatje, zag op fb dat het inmiddels is gebeurt. Heb je ook al uitslag? Hoop zooooo dat ze het vvinden en makkelijk kunnen verhelpen! Beterschap meid! Hopelijk heb je er niet teveel last van.
Goeiemorgen ja inmiddels is de opratie gebeurd. Pfc pijn en kan bijna niets doen terwijl er hier nog eentje rondloopt die aandacht vraagt. Ze hebbrn niets abnormaals.gevonden alles is in orde. Maandag terug op controle en dan zal ik redelijk vlug mogen.beginnen met menopur ben benieuwd
Wel fijn om te weten dat alles er goed uit zag Xenia.. Hoop dat je snel baat zult hebben bij de menopur! Beterschap!
Ja vandaag al minder pijn. Heb dan natuurlijk een beetje willen opruimen en overdaad schaad altijd he haha dus nu weer rust. Ja ik hoop ook dat de menopur iets uithaalt al geloof ik niet meer in de iui duslaat ons maar snel aan de iui beginnen
hallo iedereen, wat is het hier rustig. vandaag terug naar de gyn op controle ben benieuwd wat hij gaat vertellen.
Zeker rustig Succes Xenia! Spannend! Vanmorgen bij de vk geweest en mn mannetje is nog niet ingedaald. Dus straks even een echo laten maken of daar een reden voor is. Dan morgen gesprek bij de gyn voor de uitslag. Vk zei wel dat hij nog best wat ruimte heeft, dus waarom zou hij klem gaan liggen als hij nog lekker kan zwemmen?? Klinkt wel logisch