Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier gaat het goed!
    16 weken is toch wel weer een mijlpaal..
    Heb ook al een klein buikje, gisteren vroeg iemand voor het eerst ben je zwanger ♡
    Vanmiddag voor een andere woning kijken spannend..

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Dat is leuk he als ze het beginnen te zien:) wanneer mag je terug voor echo?
    Gaan jullie kijken voor een andere woning, alli succes hopelijk vind je vlug iets naar je zin

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hallo dames! Ook ik kom weer eventjes hier kijken! ;)

Cupcake: Hoe gaat het met je? Einde al in zicht? ;)
    Was even benieuwd of je kleine gedraaid is, die lag toch in stuit?

Xenia: Lijkt mij heel moeilijk, het lukt niet maar ze hebben er ook geen reden voor gevonden? Hopelijk lukt het toch 'spontaan' voordat je aan IVF begint. Al enig zicht op wanneer dat proces zal gaan starten?

Tallie: Ik ben jaloers! Mijn dochter slaapt nog steeds niet elke nacht door, het is nu ongeveer 2 nachten doorslapen, 2 nachten nog 1 of 2 keer wakker worden. En een erg leuke foto! Ik zal ook nog even met mijn meisje pronken! ;)

Knvs: Een prinsesje is erg leuk! ;) En met dit lekkere weer kun je mooi beginnen met je buikje pronken! Hihi!

Ano, gefeliciteerd met je dochter! :D En overtijd gaan is idd geen pretje, heb zelf nog 8 dagen extra moeten wachten...

Hier gaat het allemaal goed! Mijn dochter is alweer bijna een half jaar!! :$ Ze zit nu weer in een sprongetje, dus het is even een iets minder makkelijke periode. Daarnaast denk ik dat ze nu toch echt tandjes gaat krijgen, dus dat maakt het dubbel feest... ;)

Ik probeer wel regelmatig hier eventjes mee te lezen, maar ik reageer eigenlijk erg weinig. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat de 'laatsten' ook snel zicht hebben op een baby.

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat een leuke foto Nmv!
    Ja hier echt de laatste loodjes.. Hij ligt gelukkig niet meer in een stuit, maar is nog steeds niet ingedaald. Hoop dat hij dat nog wel even wil doen voordat ineens m'n vliezen breken!

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ook dat komt wel goed Cupcake! Hier (wederom) hetzelfde verhaal, pas ingedaald een paar dagen voor de uitgerekende datum...

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia ik moet 7april weer en dan hoor ik hoe vaak ik extra mag!
    Zijn ssa antistoffen gevonden waardoor ik nog meer in de gaten moet worden gehouden, moest al elke maand 1x voor mijn autoimuumziekte en nu zal dat vaker moeten.. spannend!

Huisje vonden we wel wat morgen even verder in gesprek met de woningbouw..

Leuke foto nmv, tijd gaat veelste snel!

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @xenia, oh vervelend dat je deze ronde mis liep.. En nog erger dat het is gaan ontsteken, ik hoop dat je snel herstelt.

@Ano, gefeliciteerd met M.onique. Geniet er van :). Wel echt heel balen dat je spiraaltje in je buikholte beland is.. Was hij heel snel na de bevalling geplaatst?
    En bedankt. Ik hoop ook dat ik snel eens geluk heb.

@knvs, leuk dat het eindelijk zichtbaar is :) Ik duim voor je huisje. Wel kut van je auto-immuunziekte. Maar was is het risico als dat helemaal uit de hand zou lopen? Ik snap dat het sowieso heel naar is wat je hebt.

@nvm de tijd vliegt! Ze is al lekker aan het spartelen zie ik :)

Hier vandaag een gesprek met de lokale basisschool om daar muzieklessen te gaan geven aan midden en bovenbouw. Onderbouw ligt nog niet echt mijn talent...

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    lovare kindje heeft kans op hartafwijking, vroeg geboorte, dat mn placenta niet optimaal werkt en het kindje kan neonatale lupus hebben met de geboorte!

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wow, dat is een waslijst van dingen die je je puk echt niet gunt...
    Ik hoop gewoon dat je kindje straks helemaal niks mankeert en dat jij de enige bent die pech heeft met je auto-immuunziekte

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja het is alleen dat ze er nu achter zn gekomen dat ik de ergste variant heb, eerst alleen gedacht werd beperkt op de huid! Maar toch die ssa antistoffen gevonden..
    Maar ben ik goede handen in het erasmus MC..

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja dat geloof ik dat je daar in goede handen bent. Zijn er stoffen die jou ssa-antistoffen kunnen onderdrukken of is zoiets niet mogelijk?

Btw, mijn tempkaart kent momenteel maar een temperatuur :p. Echt al een aantal dagen op 36.7

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Nee dat kan niet onderdrukt worden, heeft met mn autoimuumziekte te maken.. Misschien na de zwangerschap maar wil eerst bv geven, even afwachten.
    Heb ik ook wellis gehad met mn temperatuur, zie je dat donor nog of niet meer?

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja er is gelukkig weer kans

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Succes!

Wij hebben trouwens een huisje :Dank

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Gefeliciteerd :D! Ga je nu ook je stadje uit of blijf je in dezelfde stad?

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Blijf in dezelfde stad!
    Het nieuwe huisje is denk 300 meter verder op ahha, hadden een extra kamer nodig en wilde graag in dezelfde wijk blijven..

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Dat is makkelijk met verhuizen knvs :)

Lovare, fijn dat je weer kans hebt deze maand! Stabiel kaartje inderdaad. Spannend!

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @knvs, hihi, dan is er niet veel meer nieuws te ontdekken dan je nieuwe kamer in je huis ;). Maar wel fijn dat jullie gevonden hebben wat jullie zochten.

@CC, thanks :D . Ja hij is en blijft bizar stabiel.. Hou je het nog een beetje uit die laatste dagen?

19. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hoi allemaal,
    knvs proficiat met je nieuw huisje!
    cc je kan al serieus aftellen he, hou je het nog wat vol
    lovare ik duim voor je dat het vlug prijs mag zijn
    Hier vrijdag naar de nieuwe gyn geweest, amai wat een verademing. ze legde alles supergoed uit. en we mochten kiezen ofwel starten met ivf ofwel een keer of 3 nog proberen met menopur en inseminatie. Nu ook teweten gekomen dat je inseminatie zoveel keer mag doen als je wilt, het is de menopur die maar 6 keer word terugbetaald. Nu alles in orde aan het brengen voor de menopur (allerlei papieren). dus binnen een week of 4 kunnen we hiermee starten. Nu deze ronde lekker zelf nog eens proberen. zie het wel zitten. en als het met de menopur nog niet lukt moeten we dan over na ivf. vrijdag was btw mijn eerste dag van de cyclus

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Fijn dat je meer duidelijkheid hebt Xenia. Hoop natuurlijk dat IVF niet nodig zal zijn!

Hier goed nieuws, meneer is eindelijk ingedaald! Ligt nog niet helemaal vast, maar hij kan in elk geval niet meer terug of iets tussen komen. Dus dat is een opluchting! Zijn de vele harde buiken niet voor niks geweest.
    Verder hou ik het nog goed uit! Ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar ons mannetje, maar ik vermaak me nog prima. Het word nu wel wat zwaarder en ongemakkelijker allemaal, dus zou het ook niet erg vinden om nu te bevallen. We wachten het af :)

Deel Deze Pagina