Super nieuws CC Xenia, ook voor jou super dat het eindelijk duidelijk is. Hopelijk snel prijs dan gaan wij gelijk op . Zullen we daar voor gaan? Zondag mijn nod maar tot nu toe voel ik niks bijzonders.
Super cc nu word het allemaal.superspannend. Ja lovare ik vind dit een super idee. Hopelijk heb ik een eisprong uit mezelf deze maand. Het is nu terug wie zoekt die vind mijn ei haha
Spannend Cupcake! Xenia duim voor je meis, trouwens..is je hond al terug gevonden? Vanmiddag een uitgebreid onderzoek naar ons meisje, hopelijk is alles in orde dan hoeft misschien de 20weken echo niet meer.. spannend deze dag!
ooh spannend knvs je bent ook al 16 weken ver, wat gaat de tijd vlug he ja hij was bij de politie. iemand had hem gevonden en naar de politie gebracht. Ik was zo opgelucht!
@knvs, spannend @xenia, is ook een goed thema voor pasen. Zoek ons ei . Alhoewel ik mijn ei nu wel gevonden heb. Ik ben alleen bang dat het niet raak is...
Hier net terug van het ziekenhuis. Gisteren was dus een mis communicatie, kreeg vandaag gewoon een echo en een intake maar goed! Volgende week de GUO uitgebreid echo. Vanaf nu moet ik elke week zo'n echo krijgen om de hartspier en boezem in de gaten te houden en de placenta en navelstreng toevoer, dat sws tot 24 weken! Daarbij word ook mn verloskundige afspraken verzet naar die datums voor bloeddruk ect dus ook regelmatig wat nu om de 3-4 weken was.. Vanaf 24 weken zullen de uit gebreide echo's om de 3 weken zijn.. en moet ook verplicht mn 20 weken echo daar doen ipv sophia.. Dus krijg het nog druk poehh..
Poehpoeh, het wordt daar je tweede huis dus. Maar alles voor het goede doel . Voel je je puk al trappelen of niet?
Je wordt goe opgevolgd zeg! Het zal idd druk worden hihi. Ja he lovare kvond ook ren passend thema. Ik hoop voor je dat bet deze keer raak is. Vervelend he die eachtbank. Vandaag mijn brief binnen doen voor demenopur bij de mutualiteit. En dan wachten totdat ik een brief terug krijg. Moet wel.zeggen dat ik er tegenop zie, terwijl ik.vorige week zo enthousiast was...
Lovare nee voel nog niks geloof ik haha weet niet zo goed wat ik moet voelen! Xenia dikke knuffel lieverd. Is niet niks allemaal.. je mag me altijd berichten xxx Geldt ook voor jou Lovare
Hee meiden! Beetje druk geweest hier, heb wel gelezen... Xenia en Lovare, passend thema idd haha Ik blijf uiteraard voor jullie duimen! Knvs, wat veel controle! Maar liever zo dan te weinig, toch? Lilly! Hoe was je vakantie? Cupcake, ga jij eens stoppen met al je drukke activiteiten en ga eens bevallen Wie typte nou pas dat Aline nog niet door sliep? Ik haal alle nicknames door elkaar haha. Is uiteraard niet fijn 😞 Geef je borstvoeding? Hier gaat alles met Aidan super. Hij slaapt nog steeds door... Van 20-8 met n voeding rond elf maar die drinkt ie slapen voor de helft... Nog even voordat ie naar 4 voedingen gaat denk ik. Wordt al een flinke kerel... 16 weken, 7300 gram en 66 cm haha. Ik geef nog steeds borstvoeding maar dan nog steeds via fulltime kolven. Met 4x kolven houdt ik meer dan 5 voedingen per 24 uur. Het is een hoop gedoe maar ben wel heel trots dat ik het heb volgehouden en dat het nu goed gaat... Lijkt nu wel ondenkbaar, 13x per dag kolven maar dat is pas 10 weken geleden haha. Verder helaas ook slecht nieuws... Schoonmoeder voelde 3 weken geleden een knobbel in haar borst... Vanmiddag is ze geopereerd aan borstkanker... Operatie is goed gegaan gelukkig en over 10 dagen krijgen we te horen of de tumor verwijderen voldoende was of dat de kanker os uitgezaaid. Heb er een goed gevoel over maar blijven heftige tijden. Hoop dat ik niemand vergeten ben! Hier nog een foto van onze knul. Dikke kus
@xenia, nieuw onderwerp: "wij zoeken ook paaseieren" Die wachtbank is echt irritant ja. Hoe lang moet je wachten op de menopuur? @knvs: mijn moeder zei dat ze de eerste trapjes van mijn verwarde met borrelende darmen, omdat ze altijd zo subtiel zijn. Maar wie weet duurt het tot 20 weken dat jij pas iets voelt. Dat verschilt per vrouw natuurlijk. En bedankt . We moeten nog steeds een keertje bijkletsen. Ik heb je al zo lang niet gezien en ik ben wel benieuwd hoe je je nu live voelt . @tallie, jij zoekt dus mee . Ik heb mijn ei gevonden, maar ik weet niet of ik hem mag houden nu anders moet ik een nieuwe zoeken komende maand. Wat is Aidan toch een snoetje! En wat knap dat je het zo lang met kolven vol houd, ik begrijp altijd dat dat best zwaar is. En mega k u t van je schoonmoeder. Ik duim heel hard mee dat alles bij haar goed is nu ze de operatie gehad heeft! Mijn temperatuur is nu weer prachtig ver omhoog, zeker voor dit moment van mijn cyclus, maar voor de rest voel ik niks bijzonders.... Alleen echt mega obstipatie tot het pijnlijke toe, maar dat is niet uniek met spastische darmen en een mogelijke ongi op komst.
Ja je kaartje ziet er mooi uit Lovare! Blijf gewoon duimen voor je Tallie wat een lekker ventje heb je En ik heb juist deze weken weinig op de planning om nog even rust te hebben voor de bevalling. Word nu toch wel spannend, maar denk dat ik overtijd ga.. Hoop alleen niet te lang hoor! Geen zin in een inleiding o.i.d.
ik heb gisteren de aanvraag ingediend en normaal duurt het 3 tot 4 weken voordat je de goedkeuring in de bus krijgt, dan kunnen we starten. Ondertussen nog eens heel natuurlijk proberen en hopen dat het daarmee lukt en alles kunnen aflassen. cc ik hoop mee voor jou dat alles op zijn tijd zelf in gang schiet. taillie zo'n mooi ventje, je zou ervoor smelten knvs dank je vind ik superlief! net terug nog eens ovulatietesten besteld via zwangeren kids. we gaan supergoed zoeken naar dat paasei
Ik ben op vakantie en jullie gaan weer gezellig kletsen! Leuk om alles terug te lezen en dat het goed gaat. Lovare, is het nog steeds spannend of is het over deze maand? Knvs, dat klinkt als een drukke periode! Alles voor een gezonde meid, toch? Zag de roze inkopen voorbij komen. Xeniatje, ik hoop zooooooo dat het snel raak is. Was inderdaad ook benieuwd naar je hond, maar gelukkig weef veilig thuis. Wat een lekker ding nmv. Al begonnen met bijvoeden? Tallie, Aline hoort bij mij slaapt nog niet door. Maar een keer per nacht vind ik prima. Cupcake, de laatste loodjes. Lekker rustig aan! Alles klaar voor je gevoel? Onze vakantie was geweldig. Aline lijkt wel geboren voor het vliegtuig. En voor de dames die nog eens gaan vliegen be aware.... volgens mij is er een geheime mile high baby club. Aline is erelid geworden met drie poepluiers op tien kilometer hoogte!
@cc: goedzo lekker rustig de laatste loodjes nemen. @xenia: ik hoop ook dat je met een leuke verrassing alles mag afzeggen @lilly, nee nog geen rood. Ik ben nog in de game Toch wel angst voor morgenochtend. Dat is nog niet mijn dag des oordeels maar ik heb vandaag wel een aantal keer ligte krampjes gehad, maar ook zeer gevoelige borsten wat ik normaal nooit heb. Ik ben echt bang dat mijn temp alsnog omlaag gaat... Meestal gaat deze ong. 3 dagen van te voren omlaag
Lilly wat fijn dat het goed ging in het vliegtuig.. Een leuke vakantie gehad? Lovare zag dat je temperatuur enorm is gedaald.. niet leuk Ik ga vandaag weer verder met inpakken en even langs de bouwmarkt.. Heb echt een hekel aan verhuizen en klussen maar ach het is voor een goed doel!
Ja is echt balen knvs... Ik ben gister ongi geworden weer een korte LF dan normaal... Even doorbijten hoor want je kan straks lekker je kamertje van je prinsesje ook inrichten