Proberen zwanger te raken in 2013 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knvs90, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Oh lovare! Wat vervelend meid! Stomme cycli ook steeds!

Xeniatje hoe is het met je? Heb je weer frisse moed, of lukt dat nog niet zo?

Pfff..ik ben alweer toe aan vakantie. Het is volop genieten met zon kleine meid in huis, maar door al die andere dingen is mijn energielevel onder 0. Bleh!

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Lovarevwat jammer. Hoe lang is je lf nu? Mijn gyn zegt dat da vaste lengte moet zijn. Dan raar dat hij korter is.
    En cc voel je al iets? Het is voor alle moment he.
    Oei lilly dat is niet leuk. Rust maar goed dat je energielevel terug stijgt.
    Hier terug moed al hoop ik enorm dat het deze ronde lukt zodat ik niet moet starten met die menopur

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Vandaag uitgerekend!!

Maar helaas nog rustig, geen gerommel..

4. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen lovare.... :(
    Knuffel!

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Lieve meiden! hoe gaat het hier? ik heb al een tijdje niets van me laten horen, heb een beetje alles gemeden om er niet mee bezig te zijn..

Vrijdag is het moment daar datk voor het eerst naar de gyn ga, helaas nog steeds wisselende rondes en nog geen duidelijkheid daar in kunnen krijgen. Hoop nu verder te kunnen komen.

Iedereen lekker weekend gehad? Fijne avond!!

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    He mandy dat is idd even geleden.
    Hier gaat het goed alleen erg druk ivm nieuwe woning en ziekenhuis bezoeken..

Spannend de eerste afspraak ben benieuwd of er wat uit zal komen.. Liefs

7. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Wauw je zital op 17 weken! gaat hard! ik moet jullie maar snel volgen haha!
    zit je al in je nieuwe huis? hier bijna 3 kamers over! Kleintje waar blijf je haha!:)
    ik hou jullie op de hoogte! fijne avond xx

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Nee vandaag de sleutel!

9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    dikke proficiat knvs!!! nu de verhuis :) ik vond dit altijd zo plezierig.
    mandy ik doe mee met jou om snel te volgen! hopelijk weet je snel meer van de gyn.
    Hier goed verschoten, mijn goedkeuring voor menopur is al toegekomen! normaal zei de gyn 3 tot 4 weken. Nu is het amper een week. Dan maar gebeld voor een afspraak, vind het wel beangstigend. Hopelijk kijkt ze eerst eventjes met een echo en als er toch zou een eitje op komst zijn, zou ik mss toch die ronde nog even willen uitdoen. Eerst afwachten wanneer de afspraak komt

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Heb de echo fotos van vandaag in mijn album gezet.

De uitgebreide echo van vandaag zag er helemaal perfect uit ons meisje groeit goed, 10 teentjes en 10 vingertjes ect..
    Zoo blij :D

11. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik las het op FB knvs. Wat een goed nieuws!!
    Nu echt genieten he...!

He mandy, leuk van je te lezen. Wel jammer dat het nog geen positief nieuws is. Hou je taai!

Xeniatje, wat geweldig dat alles zo snel rond is! Nu snel een mooi ei en beginnen maar... (duimduimduim)

Hier alles goed. Morgen is Aline alweer 5 maanden. Time flies!
    Heb haar net in bed gelegd en zit de kamer ernaast achter de pc. Gisteren en eergisteren was inslapen moeilijk met als gevolg 25x de trap op een neer... vandaag hopelijk beter.

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    juist de foto's bekeken knvs, wat mooi!
    en lilly heeft aline gisteren nu terug probleem gehad met inslapen of is het nu vlot verlopen? mijn vriendin haar kindje is nu 3 maanden en ook zo'n moeilijke inslaper.
    pfff gisteren telefoon gehad van de gyn om te zeggen dat ik donderdag mocht gaan om alles op te starten maar in plaats van bevestigen heb ik moeten afzeggen. Ml wil deze ronde nog uitdoen op natuurlijke manier. Ik mag wel utrogestan starten na mijn eisprong. Benieuwd hoe dat ga lopen. ik begrijp ml wel dat hij deze ronde ronde nog een kans wil geven en op een antuurlijk manier wil doen maar alngs de andere kant pfff... snap je?
    nu ja ondertussen mijn derde ovulatietest gedaan en hij loopt op! zo raar terwijl het anders is wie zoekt die vind naa rmijn ei. en nu ziet het ernaar uit dat hij mooi op tijd zal komen.

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia ja snap je man wel zou toch geweldig zijn als het natuurlijk zou lukken, zal keihard voor je duimen

Lilly vervelend dat aline niet wilde slapen, hopelijk gaat het nu weer beter?!

14. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Knvs gefeliciteerd met je sleutel! nu klusser de klus? of valt het allemaal mee?

lilly woow wat vliegt de tijd! 5 maanden alweer!
    ik besef ineens datk al bijna een jaar met jullie klets!:D

Xenia hoop dat je snel je ei zult vinden en dat het vanzelf wil lukken! zag ik net in je handtekening dat je kortgeleden wel zwanger was? sterkte meid! ik duim voor jullie!!
    khoop dat ze bij mij ook gelijk aan de gang gaan, voordatk bij de huisarts voor een langer gesprek kon was het 3 weken verder en daarna voor de gyn 6 weken verder. Alsk daar ben zitk op dag 15, hieruit moet dan al wel wat te zien zijn, ben dus heel benieuwd! :)

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Er was wat uitstel met de sleutel die krijgen we nu morgen..
    Maar kwa klussen valt het redelijk mee.. nieuwe vloer, verven, behangen, nieuw keukenblok ect.

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Ah mandy dit moet ik nog verwijderen uit mijn handtekening. Achteraf te weten gekomen van de gyn dat ik niet zwanger was maar dat dit een nevenwerking was van mijn pregnyl.
    Ik denk dat mijn ei in de aankomst is hihi. Heb een positieve ovulatietest! Wanneer springt mij. Ei dan na een posi ovulatietest?

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ lilly, balen van je energie

@xenia, dat zou ook moeten, maar nu eindelijk het begin min of meer gestabiliseerd is, is de lf wisselvallig. Ik had ooit 13 dagen, nu heb ik een maand met 9, een maand met 11 en 10 dagen gehad... Echt heel kut...
    Wel heel spannend dat je wel al met je medicatie begint. Ik begrijp ML ook wel. KLusse ;)!

@knvs, ik ben blij voor je dat je meisiej gezond is. Zo lekker verhuizen en dan de babykamer klaar maken ;)

18. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia ja ei kan 12/36uur springen na een ovulatietest gewoon extra gezellig maken met je man een paar dagen ;)

Lovare kan hoor je lf, heb ik ook gehad was nooit hetzelfde ook tussen de 10 en 14.. Volgens mijn gyn was dat geen probleem.

Vandaag verf gehaald en hebben de kleur voor de babykamer uitgekozen ♡ licht roze.. ben er blij mee!
    Vandaag nog even genieten van de rust en dan druk aan de klus!

19. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oh ik hoop dat mijn lf wat stabiel is. Ja ik mag beginnen met utrogestan direct na mijn eisprong. maar ben terug onzeker hoor, mijn vertrouwen is ver te zoeken :) Op de bijsluiter staat dat je maar pas op dag 17 mag beginnen kwestie van geen bloedingen op te wekken. en van mijn gyn moet ik direct na mijn eisprong beginnen. Maar wanneer zal hij dan vallen. Nu tussen de 12 en 36 uur. hopelijk voel ik hem springen ofzo. Normaal kan ik mijn ei ook wel niet missen. We hebben nu om de 2 dagen seks. Maar nu twijfel ik van zou ik het zo houden of zou ik nu een dag of 3,4 na elkaar seks hebben -. tot die vruchtbaarste periode voorbij is? pfff ik maak me er terug echt te druk in.
    oooh knvs super ik zou ook voor roze gaan voor een meisje :)

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Xenia voorheen hadden ik en mn vriend ook sex om de 2 of 3 dagen maar de maand dat ik zwanger raakte hadden wij het 4dagen achter elkaar gedaan haha.. of het toeval is!
    Je gyn zou het wel weten toch en anders morgen even bellen omdat je toch onzeker word omdat er in de bijsluiter wat anders staat..

Deel Deze Pagina