Ik heb deze genomen dacht die meteen de clearblue test erbij Voordeelpakket ovulatietesten + zwangerschapstesten - Zwanger & Kids
Spannend Ben benieuwd hoe het je bevalt. Ik werd 13 januari ongesteld.. zit nu op CD 8, en ga op CD 11 beginnen voor de zekerheid.. Ik testte eerst 1 keer per dag en heb ook een cyclus 2 keer per dag getest. Toen was de test in de middag nog net niet positief en s'avonds een knaller... Dus was blij dat ik toen twee keer testte Weet hierdoor wel rond welke tijd ik mijn piek heb. Ik test standaard om 19:30
Ik heb in totaal 4 maanden ovulatietesten gebruikt en was zo: Knalstreep op dag 15 - ei op dag 16 of 17? Lengte van de cyclus: 27 dagen Knalstreep op dag 16 - ei op dag 17 of 18? Lengte van de cyclus: 30 dagen Knalstreep op dag 18 - ei op dag 19 of 20? Lengte van de cyclus: 30 dagen Knalstreep op dag 19 - ei op dag 20 of 21? Lengte van de cyclus: 32 dagen Dus mijn luteale fase schomelt ook heel erg!
Heb even een foto gemaakt van ons behangetje. Aangezien we niet willen weten wat het wordt, word onze kamer behangen met 1 groene wand en de rest gewoon wit. Wil er graag van die kubussen aan de muur hangen om dingetjes in te zetten. Sinds wij elkaar kennen doen we al aan stijldansen, elke zondagavond nu iets meer dan 5 jaar. Ontzettend leuk om te doen en we hebben een gezellige groep. Hier nogsteeds geen sneeuw, geen vlokje, helemaal niets!! Ik ben gistermorgen weer begonnen met testen. Testen doe ik altijd rond 11 uur 's morgens (tweede urine). Dan hoef ik er de rest van de dag qua drinken geen rekening mee te houden. De dipsticks heb ik deze keer besteld via zwanger en kids. Was set van 20 ovutesten en 4 zwangerschapstesten voor 16,50 euro. Moet je wel van houden om streepjes te kijken, anders moet je CB kiezen (heeft een smiley). Slaap lekker allemaal!
Wat een lief en schattig behang! Leuk En klinkt mooi, jullie idee voor een kamertje!! Wat gezellig zeg, leuke avond gehad? Jammer voor jou, geen sneeuw dus! Hier wel hoor.. sneeuwt al de hele avond
Oohja inderdaad. Nouja het is op zich wel stabiel, ondanks dat je cyclus steeds langer lijkt te worden. Het is altijd wel rond dezelfde dagen ongeveer. Ben benieuwd wanneer je deze maand je eisprong hebt! Ik baal zooo dat ik deze maand geen ovulatietestjes heb gebruikt haha, ik ben zo benieuwd naar mijn cyclus. Vorige maand was mijn luteale fase 12 dagen. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat ik pas zo laat mijn eisprong heb en nog steeds een cyclus van 29 dagen heb. Vanaf nu ga ik het echt bijhouden. Nouja hopelijk kom ik er nooit meer achter hoeveel mijn luteale fase was deze maand haha.
Bekijk bijlage 300195 ♥ Proberen zwanger te raken - Luffy90 (22 jaar) Tweede ronde, twee kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) NOD: 29 januari - MaryJ (20 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 29 januari - Tallie26 (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 1 februari - Knvs90 (23 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 februari - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 14 februari ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: juni 2013 - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013 ♥ Zwanger! ------------------------------------------------------------- Zo, ons lijstje even omhoog
Thnx MaryJ/Princessa! Bedankt.. staat een ezel, een ezelin en een schaap op. De rode neuzen komen mooi overeen met de gordijnen die al hangen, dus dat scheelt ook weer Ja was een gezellige avond. Is echt onze quality-time. Mijn man werkt in ploegen en ik gewoon kantooruren. Er zijn dus ook dagen dat we elkaar weinig zien. Is dan wel lekker zo'n vast moment in de week iets samen doen. Waar woont iedereen eigenlijk? Ik Groningen-stad.
als je erbij tempratuurt kan je als het goed is nauwkeuriger je eisprong berekenen. sommige vrouwen hebben hun eisprong op de dag dat ze positief testen met ovutest is mij verteld. ik ben deze maand ook begonnen met tempraturen op FF
Ja, dat is inderdaad handig. Ik temperatuur ook naast het testen. (tip voor de rest!) Als je www.fertilityfriend.com gebruikt om je temperatuur, uitslag testen e.d. bij te houden, kun je daar ook zien wanneer je eisprong is geweest. Is een website waarop je ook je temperatuurkaartje kunt analyseren.
mijn vorige piek was ook een knaller rond 8e heb ook ooit eens ergens gelezen dat je in de lente en winter ofz andere tijdstip je ei hebt ofzo zal eens opzoeken of ik het nog kan vinden
Ja ik zit echt te twijfelen of ik ga temperaturen. Maar ik vind het zoveel gedoe. Misschien dat ik een oor thermometer koop haha, maar vraag me af of dat wel nauwkeurig genoeg is. Oraal is namelijk niet nauwkeurig genoeg zeggen ze. En dat is natuurlijk wel heel erg belangrijk.