Proberen zwanger te raken in 2013

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Prinsessa, Jan 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik snap je vond het ook een beetje lullig voor je vandaar dat ik je een beetje verdedigde:D

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Ik heb het toch aan je gevraagd?
    Ik snap even niet wat er nu lullig is?

Hier vandaag ruzie gehad met de apotheek haha ik moet iets hebben voor mijn zoontje en eigen apotheek kon het niet leveren dus ziekenhuis had andere apotheek ingeschakeld. Kom ik daar na een week wachten tot het binnen was is het het verkeerde. Naja kan gebeuren heb allang door dat het missie bijna onmogelijk is maar goed. Meisje daar dus bellen met zkhs en leverancier hoor ik ineens achter de schermen iemand zeggen tegen haar.. ja hallo we gaan geen troep van een andere apotheek opruimen zeg maar dat het niet lukt. Nahhh ben echt even boos geworden! Uiteindelijk excuus gekregen en nu schijnt het besteld te zijn.. volgende week vrijdag komt het binnen.m word vervolgd dus..

Met gebroken enkel naar huisarts hinken is ook weer zoiets ja haha klussen met gebroken enkel lijkt me ook irritant ;) doe je zwangerschapstestjes om de zoveel dagen nu of niet?

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Ik blijf lekker mijn ding doen hoor hihi maakt me niet zo veel uit wat andere denken over hoe ik dingen aan pak het is namelijk aan mij en mijn vriend wat we doen met onze toekomst :D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik vond het gewoon lullig dat er zo over doorgegaan werd en het een beetje als .....niet goed ...l. Bestempeld werd.
    Snap je.....is vast niet zo bedoelt dat snap ik...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou lekker dan Aloha!
    Suus zeker meid! Hahaha

6. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh:S Ik zeg dat toch niet achter je rug om tegen Aloha? Je ziet toch dat ik schrijf dat ik het niet meer helemaal begrijp, moet ik het je dan ook nog eens persoonlijk vragen? Snap niet zo goed wat het probleem hier is.

7. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie zegt dan dat het niet goed is wat ze doet? Iedereen geeft toch gewoon zijn mening over wat zij zelf zou doen? Dat mag toch net zoals SuusD ook haar mening mag hebben?

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Ik meld alleen dat ik het fijner vind als het mij eerst word gevraagd wat er niet word gesnapt :)

9. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik snap niet of je nou wel of niet bezig bent. Want in je onderschrift staat dat jullie over 2 weken beginnen maar uit een vorig bericht van je maakte ik op dat jullie al wel onveilige sex hebben? Vindt het gewoon een beetje verwarrend allemaal. Kan het ook verkeerd begrepen hebben.

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Klopt het is namelijk zo dat het niet onveilig doe maar er niet op kan wachten aangezien ik graag een kindje wil en allergisch ben voor het materiaal van de condooms

11. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus dan heb je nu gewoon geen sex meer tot over 2 weken?

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik snap je hoor Suus, ik vond het ook een beetje aanvallend overkomen en dat kan volgens mij wel op een andere manier. De een begint met ovulatietesten in ronde 1, de ander niet. Dingen aannemen ("Ik neem aan dat je niet in de eerste ronde met ovulatietesten begint..") in plaats van het vragen lijkt me sowieso niet zo handig, hiermee impliceer je namelijk indirect dat het raar is om het wel te doen.

Ik wacht zelf ook liever met spulletjes kopen totdat ik een bepaalde grens over ben, maar ik ga niet zeggen dat dat spelen met de duivel is als ik weet dat andere dat hier wel graag eerder doen.

Vooral geschreven tekst kan anders opgevat worden, uiteraard niet kwaad bedoeld verder natuurlijk.

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Jawel alleen is niet zo prettig door die allergie voor condooms

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Helemaal mee eens

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Voordat dit uit de hand loopt ga ik even inbreken in dit topic de sfeer is hier niet zo goed meer
    Er is de afgelopen 180 pagina's gepraat over van alles ook over hoe de dames vanaf het begin van dit topic in elkaar zitten enz.
    En het lijkt me verstandig dat de nieuwe dames deze 180 pagina's even gaan lezen voordat ze iets nieuws typen
    Ik merk namelijk aan de berichten dat jullie een deel informatie missen van de dames die hier al langer zitten misschien verstandig om een nieuw topic te openen voor de nieuwe dames omdat wij (de dames die hier langer zitten) elkaar al goed kennen of de 180 pagina's te gaan lezen phoe wat een verhaal

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zo kwam het alleen even over;)......snap dat je dat niet zo bedoelde. Zo schreef ik dat toch ook.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het is idd even iets minder gezellig geworden.....:( jammer.
    Maar laten we er dan gewoon over ophouden.....;)

Wat gaan jullie eten dames? :D
    Ik heb net heerlijk verse vis gekocht....die zit nu in de oven en zometeen frietjes halen en heerlijk smullen! Kan me daar altijd zo erg op verheugen hahaha

18. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg toch niet dat het spelen met de duivel IS, ik zeg dat ik dat VIND

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eten.....dames.....:D

20. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus nou ik me aangevallen voel en ik me verdedig moeten we het ineens maar over iets anders hebben?

Share This Page