Jeetje........wordt nu wat kinderachtig hoor......ik dacht probeer het gewoon leuk te houden. Maar opeens is de sfeer helemaal anders geworden en eerlijk voordat jullie kwamen was dat niet....sorry hoor.
Kinderachtig? Wat is er kinderachtig? Dit is dus precies de reden waarom ik liever niet halverwege in een topic terecht kom..
Nou tetta maar geen meninf meer geven wand dat word blijkbaar niet op prijs gesteld als het afwijkt van hun mening.
Dat je zo door moet gaan laat het toch gewoon rusten.....kan toch. @mamavancheyenne slaat natuurlijk nergens op wat jij nu zegt.
Ja, jij vind dat dat zo is Mag hoor, maar als ik weet dat er hier dames zijn die het wel leuk vinden om alvast aankoopjes te doen zou ik niemand voor het hoofd willen stoten en vind ik dat (duivel) onnodige informatie. Mening geven mag altijd maar het kan in mijn ogen ook op een andere manier. En misschien komt het ook wel omdat het daarvoor al over Suus ging (dat het eigenlijk maar vreemd is wat ze doet en dat jullie het niet snappen) en dan net nog even een schepje erboven op. Althans, zo kwam het over op mij.
Suus zegt zelf dat ze graag heeft dat het aan haar gevraagd wordt zodat ze uitleg kan geven. Dan doe je dat en dan is t nog niet goed! Ik ben gewoon geinteresseerd, mag dat niet? en Lov23, ik blijf doorgaan? Ik heb graag dat iets uitgesproken wordt voordat er wordt doorgegaan
Van mij mag je hoor....hahahaha dacht alleen even de sfeer leuk te houden. Maar praat het vooral uit.....maar misschien via pb doen dan? Zo nu ga ik echt.....de visjes zijn bijna warm.....