Blijkbaar denkt niet iedereen door zo over. Ik kan beter gewoon mijn mond houden aangezien er nogal wat prikkelbare mensen hier zitten en ik blijkbaar te hard ben ofzo..
Geniet van jullie avond dinner ik ga denk ik voor de kip sate hihi Avond dinner chique woord voor de mac donalds hahah
Aloha lekker vaag met de apotheek, hopelijk volgende week het goede binnen. Suus meid je moet gewoon doen wat goed voelt voor jou! Dikke knuf meid. Lov lekker frietjes, hier nog geen idee wat we gaan eten. Kunnen we het hier gezellig houden?? Eet smakelijk allemaal.
Uhm ik kijk een paar uur niet en nu ineens dit... ik ben me van geen kwaad bewust eerlijk gezegd... ik vroeg alleen of ze een babykamer ginf behangen of de babykamer. Daarop antwoordde suus dat het paar paginas terug stons dus ben terug gaan lezen. Daar zag ik de kast waaruit ik dus begreep dat het de kamer is die behangen werd. En toen vroeg ik over de kast of ze die ging verven of niet en iemand anders vroeg wat voor kleuren de kamer werd... toen ging het daarna over kamertjes in het algemeen.. dus ik snap nu echt even het probleem niet... Maar voel me niet meer welkom, spijt me zeer maar ik was van mening dat ik me best deed geïnteresseerd naa en over iedereen te zijn. Overigens ben ik de enigste nieuwe tetta kletste hier al.
O Ik eet spruiten... blegh.. eerste zwangerschap wist ik dat ik zwanger waa omdat ik ineens de pan spruiten leeg at haha Ik maak ze nu heel soms omdat ml ze lekker vind. Bij mij zwemmen ze in appelmoes anders krijg ik ze niet weg
Hallo dames, Het gaat hier geloof ik niet allemaal even goed... Er waren een paar rake opmerkingen! Ze waren wellicht niet zo bedoeld, maar ze kwamen op de meeste mensen wel verkeerd over. Ik hoop dat we dit achter ons kunnen laten en dat het hier wel gezellig blijft! Je mening geven mag natuurlijk altijd, maar probeer het dan ook op die manier te verwoorden. Dan voelt ook niemand zich aangevallen. Nu ga ik maar snel eens aan het eten beginnen! Zal later nog wel verder lezen hier...
Zooo lekker sfeertje hier. Helaas geen rustig en vertrouwd forum waar ik mijn verhaal even kwijt kan. Misschien weer terug naar het idee van een forum in plaats van een onstabiele verzamelbak van ieders mening? Ik ben hier om te kletsen en ideeen uit te wisselen.... lijkt me weer heerlijk... Jullie eten lekker vandaag! Ik ga zo mn zieke lijf de supermarkt in slepen en boodschappen doen. Tot later meiden
Ik weet nieteens over welke 'rake' opmerkingen het gaat laat staan dat ik die opmerkingen hatend of aanvallend bedoeld heb. Neem tenminste aan dat het over een opmerking van mij gaat
Dames, haal mij maar van de lijst af. Ik ben ben hier toch alleen maar de boosdoener. Kan beter ergens anders gaan kletsen. Voel me hier ook niet welkom
Jammer hoor.......je had ook gewoon op een gegeven moment weer mee kunnen gaan kletsen ipv door te draven ... Dus dat jij je dan nu niet welkom vindt is toch jammer....?