Meiden... Dat een gedoe vanmiddag zeg! Hoop ook dat de gezellige sfeer weer terugkomt!! Ik heb lekker 2 soorten mini quiche en stokbrood met zelfgemaakte eiersalade gegeten.. Heerlijk! Moet zo nog een taartje maken, maar heb stiekem niet zo'n zin hihi.. Maargoed toch maar even beginnen Nog leuke avondplannen hier?
Hey, ik dacht ik kom hier gezellig meekletsen omdat mijn maandforum een beetje plat ligt . Hier misschien 1e kind. Mijn nod was 12 feb. sindsdien nog niet ongi, maar testen blijven negatief. Ben 23 jaar. Cyclus is strakke 28 dagen en laatste ongi was 15 januari. Was trouwens niet gepland, maar mocht het wel zo zijn is hij/zij van harte welkom
Heej little, Jij hebt toch acrylnagels? Worden je eigen nagels daar niet heel lelijk van? Vroeg me af, zit er zelf weleens aan te denken. Watvoor kleur draag je meestal? Veel plezier vanavond!
Ja klopt. Nee gelukkig niet. Is verschillend enne keer wit,ander keer kleurtjes. Nu heb ik witte acryl met nailart en steentjes.
Tetta, ik hou ook van eerlijkheid en ben dan ook altijd erg direct. Er is vandaag zoveel gezegd en er zijn mensen gekwetst. Ik zeg daarmee niet dat het jouw schuld is..
Idd een beetje vreemde opmerking. Dus de rest liegt hahaha. Ook jammer dat tetta niet op mijn bericht reageert....bedoelde het alleen maat goed Hier heb ik trouwens gelnagels. Doe het altijd zelf. Nooit een cursus gedaan gewoon goed afgekeken haha. Vindt het altijd supermooi
Hier zit ook gel over de acryl maar dat ik voor de nailart zo dat het netjes blijft zitten. Net mannetje en dochter weg gebracht. Die zitten op een verjaardag. Ik moet daarna ook nog even naar een verjaardag. Bijna vergeten dus dat wordt opsplitsen.
Acrylnagels is inderdaad een goede manier om nagelbijten af te leren. Maar eigenlijk geldt dat ook voor nagellak in het algemeen (is niet zo lekker)
Ik snap nog steeds niet wat er nou gebeurd moet zijn...? Niemand geeft ook reactie op mijn vorige bericht. Ik stap er ook uit. Jullie zijn al zo'n hecht clubje daar komt niemand meer tussen blijkbaar. Jammer want op pagina 1 staat toch echt dat dit topic voor iedereen is die al bezig is met zwanger worden of gaat beginnen met proberen in 2013. En het jaar is nog geen 7 weken begonnen... Succes allemaal met aftellen tot het moment dat de anticonceptie in de prullenbak verdwijnt, het zwanger worden het zwanger blijven en wellicht wel bevallen nog dit jaar.