heb nog niet gereden heb vandaag even mee gekeken en paarden uitgezocht wat ik mag gaan verzorgen had genoeg keus ben gegaan voor een bonte en een koffie bruine pony gegaan ga vanaf dinsdag weer rijden zal dinsdag wel spierpijn hebben ja haha. Ga zo even die testen bestellen toch maar van 123ovutesten xx
jeej suus nog minder dan 2 weken. Waar zit je ong met je cyclus? knvs90 leuk hoor paardrijden, hier vroeger ook veel gedaan. Nu niet meer. Hier vanmiddag werken tot 23:00 uur. Dus ben er vanavond ook gewoon bij, is altijd een rustige dienst
Klinkt heerlijk paardrijden maar ben altijd een beetje bang geweest voor paarden. We hebben eens een uitstapje gehad van de basisschool vroeger naar een manege....kreeg een jongen vol een trap van zo'n beest. Maar was ook erg fout van de manege want hij stond achter het paard.
Als ik niet zwanger blijk ga ik van de zomer weer drie weken rijden op de paarden van vrienden in frankrijk. Vond t de eerste keer best eng, maar met een week was ik goed gewend en was t juist heel leuk. De spierpijn is dan weer wat minder
Ik wilde dit ook even met jullie delen: Ik was gisteren een beetje geïrriteerd omdat het soms wel lijkt alsof ik continu naar de wc moet. Daarom zei ik een beetje boos: Ik moet alweer pissen! Zegt mijn man: Let je wel een beetje op je woorden? Ik wil niet dat die kleine straks dit soort dingen zegt Ben nog maar net zwanger!!
@knvs, dan had ik het verkeerd begrepen @nvm, hihi.... En dan nog duurt het nog wel even voor je echt op je woorden moet letten. Mannen! Hier net even gedut. Jeetje mina, ben steeds zo moe! Heb het echt toe aan zon denk ik. Deze zomer naar Kroatië. Als ik nog niet zwanger ben ga ik weer een heerlijke strandrit maken (gaat er niet bepaald rustig aantoe). Jullie al ideeën voor vakantie?
@nmv hahah geweldige uitspraak!! @lily156, ik herken het gevoel, aan zon toe zijn!! Leuk, naar Kroatie, ben ik een paar jaar geleden ook geweest! Wij zijn afgelopen jaar naar de Malediven geweest, ook als huwelijksreis.. En dat is heerlijk bevallen! Dus we gaan dit jaar misschien wel weer die kant op.. Maar dat ligt natuurlijk wel aan een evt zwangerschap, we hebben pas half September vakantie. We willen dan ook pas in Mei iets gaan boeken.. Eerst half mei nog naar NY!!! @Ann87, ik wil voorlopig nog niet naar de dokter. In veel topics waar meiden hier ook last van hebben zeiden ze dat de ha je toch eerst een half jaar laat wachten voor ze iets doen.. Hoop natuurlijk niet dat het zover gaat komen! Dus wacht nog even af.. @all Ik ben lekker bezig om m'n keukenkastjes even lekker op te ruimen/ uit te mesten! Ik ben niet zo'n opruim type(doe het wel) maar vandaag heb ik t ff te pakken.. Heb soms van die vlagen! Straks nog even wat lekkers bakken voor bij de koffie vanavond! Fijne dag nog
#lil volgens mij had ik het verkeerd neergezet hihi Hier nog geen plannen voor vakantie wil mischien gewoon van de zomer lekker hier blijven.
@cupake: Malediven, heerlijk! Wij zaten te twijfelen tussen een aantal bestemmingen voor huwelijksreis. We hebben uiteindelijk gekozen voor Cuba. Dat is ook supergoed bevallen. NY al eens eerder geweest? Lijkt me ook leuk. Wij gaan In Mei nog een weekje naar Barcelona. Als we nogeens naar Amerika mogen gaan, wil ik heel graag de route66 rijden per motor... Denk dat dat echter nog heel lang zal duren.. Lekker schoonmaken! Soms heb je het daar even aan toe succes!
Klinkt goed meiden, die vakanties! Wij zijn 2 jaar geleden in Mexico geweest, daarvoor paar x Turkije. Afgelopen december naar Egypte... wilde vorige week weer maar dat lukte niet... als gastouder ben ik gebonden aan vakanties, wellicht dat we in mei lekker naar Turkije gaan.... 27 graden dan, heeeeerlijk Vooral Egypte beviel goed, heerlijke weer in onze winter EN niet zo ver vliegen, ben daar niet zo'n fan van.... Heb trouwens net echt een supermooie sfeerhaard voor onze droomslaapkamer gekocht via marktplaats! Echt een spotprijsje... hier is ie... tadaaaaa Mooi is ie he Ben er ZO blij mee! Was maar 110 euro !!!
nvm haha geweldig, duurt wel wat langer hoor voor je op je woorden mag gaan letten lovare dat klinkt heerlijk in frankrijk gaan rijden hihi, hangt nu alleen dus vanaf of je zwanger bent. Tallie ziet er heel mooi uit! cupcake lekker hoor ny! Lijkt mij ook gaaf om daar een keer heen te gaan. Wij gaan in april een week naar Vlieland.
@nmv: Haha, achja, beter nu afgeleerd dan wanneer de kleine je wel kan horen . @Lilly, nja ik ga dus in Frankrijk paardrijden, als ik niet zwanger blijk te zijn . Dus de tijd zal het leren. In maart krijg ik te horen wanneer mijn vriendin en ik daar heen kunnen. Zal dan lekker 2 weken vrije natuur in een mooi huisje zijn. Lekker elke ochtend een paar uurtjes wandelen. @tallie: die open haard hebben mijn ouders ook, erg mooi! Nou mijn darmen zijn weer tot rust gekomen na t pijnlijke gerommel van vanmiddag. En weer een verschrikkelijke honger. Maar niks wat ik kies lijkt lekker genoeg te zijn
Ja klopt ben ik, wil morgen gaan testen, echt heeel benieuwd... Allerlei kwaaltjes dus ergens goede hoop, maar tegelijk ook weer niet bang dat ik het me maar zelf aanpraat. Even een paar dagen druk gehad met andere dingen, maar lees alles wel mee hoor, zal proberen weer wat vaker te reageren...