ikke spannend hoor en succes morgen! Ik zal hier gaan kijken als ik wakker ben Hier weer thuis van het werken.
Goedenavond dames.. Hier een lekker relaxt dagje gehad..beeje gerommeld aan de overkapping. Heb de lampen aangesloten, behalve eentje..toen ik die aan wilde sluiten sprong de stop.mdat was kwart voor 6 dus vond het wel ff mooi geweest haha.. Vl blijft vragen: en al ongesteld..toen ik zei: nee..begonnen hij een soort voetbalhooligan achtig te roepen: testje testje testje..hahahaha..heb maar toegegrven voor zijn gevoel (en voor mn eigen) maar helaas.. Merk wel aan mezelf dat ik kribbig ben en vanmiddag nog staan huilen (toen had ik nog niet getest..haha)...langzaam word ik mn lijf beu..zoveel kwaaltjes maar niks positiefs..nog ff afwachten en anders een bloedtestje laten doen bij de ha.. Vandaag alweer 6.5jr samen met vl!! Tijd lijkt te vliegen..we wonen deze week ook alweer 2jaar in ons huis.. Oej paardrijden..nope ik pas: 1x er af gevallen en 1x getrapt...paarden mogen mij niet en ik mag paarden niet..haha Onze vakanties staan al geboekt..eind mei midweekje normandie met mn schoondamilie..eind juni en eerste week juli grote vakantie: 2wkn pyrieeen en nog een week alpen..ow en ja: wij houden van bergen!! Ik hoop dat mn enkel dan al dusdanig herstelt is (en mn conditie ook) dat ik mn racefiets kan meenemen.. Oeh tallie: mooie haard!! Hoe staat de kamer er verder voor..en hoe is het met devfezondheid? Voel je je al wat beter Spannend hoor ikke24..wat denk je zelf?? Ik ga zo mn luiken sluiten..slaap lekker allemaal!!
majtje balen van de nega test. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Gefeliciteerd met jullie 6,5 jaar samen!
Meiden, even globaal teruggelezen maar er is niet zoveel blijven hangen.. Wat betreft de lijst; die kan je wel overnemen hoor Lilly
Spannend, Ikke!! Ben benieuwd wat de test morgen zegt. Laat je het weten? En Majtje: gefeliciteerd met jullie 6,5 jaar samen! Das al een mooi poosje! En ook al twee jaar een eigen huisje, heerlijk is dat hè? Hier net terug van een avondje oppassen op mijn achternichtje van 10 maanden. Zo'n schatje!! Morgen komt mijn vader gezellig langs en verder geen plannen. Lekker rustig zondagavondje. Merk trouwens wel dat ik met mijn ongesteldheid nu zonder pil meer buikpijn en lage rugpijn heb dan toen ik nog aan de pil was. Niet zo fijn, maar gelukkig is dat altijd maar een paar dagen. Slaap lekker meiden!
Goedemorgen! Nou hier ook nog een witte test... misschien over 2 dagen maar weer proberen. Voel van alles wat volgens mij niks met ongi worden te maken heeft, maar misschien ook wel. Laat het dan maar komen dat onzekere is ook niks. We zullen zien. Verder niet echt iets op de planning vandaag, Hier is het weer ook niet echt geweldig voor een lekkere wandeling.
@anne herkenbaar ik heb dat ook altijd. Weet wel dat ik me zonder pil veeeeeel beter voel. @ikke hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Wij wilden dus ook gaan wandelen.....maar even kijken of het nog iets wordt. @all hier weer bizarre dromen.....over zwschapstesten....bevallen..... En een zo vreselijk. Mijn dochter wilde nuet luisteren toen we op een brug wandelde en valt ze zo het water in. Ik erachteraan maar ik,voelde haar niet maar toxh redde ik haar. Bah wat een vieze droom!
Jammer ikke!! Is dit ronde 1? Jeetje majtje, wat vervelend dat je lijf zo lang op zich laat wachten. Denk dat je cyclus gewoon nog op gang moet komen! Zo vervelend, want je wil gewoon zwanger zijn! @ ann, ik heb ook meer last dan met de pil. Ik ben overigens ook vreselijk emotioneel en kan bijna om alles wel janken...pffff!
@ikke: Wat jammer zeg! Misschien is je hcg waarde nog niet hoog genoeg? In welke ronde zit je nu? @Lov: ik voel me zonder pil ook veeeel beter! Voor zover ik dat nu kan zeggen... Zo fijn! Alleen die ongesteldheidspijntjes heftiger. Tsja.. Als dat alles is... Wat naar van je droom joh, over je dochter. Brr! @Lilly: Dat emotionele heb ik altijd, haha. Ben echt een emotioneel wrak wat dat betreft. Fijn dat je de lijst overneemt! Lief van je!
Ikke24 & Majtje, wat ontzettend balen van jullie witte test!! Zeker gezien jullie wel wat kwaaltjes hebben, dan wil je gewoon duidelijkheid!! Hopelijk snel alnog een posi test voor jullie!! Dat afwachten is maar niks.. Leuke vakantieplannen heeft iedereen ook! Wij willen in Maart ook nog even een weekendje weg, misschien met Pasen ofzo.. En ook nog op onze eerste trouwdag. We hadden namelijk een super mooie luxe kamer met jacuzzi tijdens onze huwelijksnacht, maar hebben er helaas niet van kunnen genieten omdat we er half3 in bed lagen en 9uur weer aan ontbijt!! Dus dat willen we nog even over doen Fijne dag allemaal! Ik heb vanmiddag een high tea bij een vriendinnetje!
Ik ben bang dat ik op rood/paars mag. Ik had ineens vanmorgen van licht bloedverlies, zonder daadwerkelijke krampen. Nu moet ik zeggen dat ik al een paar dagen symptoomloos ben. Misschien dat het toch door de strepsils komt .... Voorlopig nog geen volledige doorbraak, maar dat zal vanzelf wel volgen
Lov bah wat een nare droom. Ikke balen van de nega test. Cupcake lekker nog een terug naar die kamer. Loveare hopelijk zet het niet door. Hier nog niets te bekennen, wel ee rare droom gehad maar verder.niets. hier nog geen plannen vandaag behalve werken.
Wondertje ook al gekke dromen hahaha Cupcake ja zo'n suite is eigenlijk onzin als je er nooit echt gebruik van kan maken hè hahahaha... Lovare zou jammer zijn. Trouwens bizar dat ik veel meiden in 2 topics tegenkom en iedere keer hetzelfde verhaal vertel.... Ga dus nu ook niet meer overal hetzelfde reageren hahaha vindt het zo stom om alles dubbel te doen alsof ik het voor het eerst hoor hahaha
Het is pas de tweede ronde, het zou daarom ook niet erg zijn als het nog niet zo is maar een beetje duidelijkheid zou wel fijn zijn. Helaas zijn er meer meiden die dat gevoel herkennen... Ga het (proberen) van me af te zetten en hopelijk lukt het me om tot woensdag te wachten voor nog een testje, of dinsdag
Lov dat heb ik ook haha maar is wel zo gezellig. hihi Hier een beetje een misselijkheid gevoel maar dan toch ook een honger gevoel. Beetje vaag
Hee meiden, Balen van de witte testen en mogelijke ongesteldheid :'( Hier verwacht ik deze maand helemaal niets ivm de keelontsteking... Vandaag voor het eerst iets lekkerder i mn vel....morgen weer werken das minder.... Zolder gaat super! We hopen over 2 weken over te kunnen naar boven zalfoto's plaatsen Fijne zondag allemaal! X
Ja, dat heb ik ook! Schrijf in alle 3 de 2013 topics.. Dus reageer ook niet altijd op alles, kost me een uur!