Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Wil je zwanger worden?

Voor de meiden die interesse hebben is super veel info op te vinden over zwanger worden.
    Ik vond het wel intressant :)

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ok wat ik nu ga vragen heb ik lang in gehouden voelt als een rare vraag en ben een beetje bang hem te stellen *bloost*

smeren jullie nu al jullie buik in voor striea enzo ?
    ik doe dit nu al een maand

Ik woon in Hilversum (ook wel het gooi genoemd of mediastad)

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ja, in dat overzichtje lijkt het wel langer te worden maar als je mijn hele overzichtje ziet dan zie je dat het echt heel erg schommelt. Ik hou het al heel lang bij! Haha, hier mijn lijstje van de afgelopen tijd:

27 dagen
    29 dagen
    30 dagen
    23 dagen
    27 dagen
    31 dagen
    28 dagen
    33 dagen
    31 dagen
    29 dagen
    27 dagen
    30 dagen
    34 dagen
    30 dagen
    32 dagen
    37 dagen
    48 dagen

Die laatste 2 cyclussen? Snap er NIKS van :( Maar toen heb ik ook geen ovulatietesten gebruikt. Dus ben heel erg benieuwd naar deze maand inderdaad.

En ik vond het hele uitrekenen van je luteale fase nog best lastig! Want je begint dan op de dag van je vermoedelijke ei en je eindigt met tellen VOOR je NOD.. Dus als ik dan naar mijn rijtje kijk zou het zo zijn:

Ei op dag 17? Lengte van de cyclus: 27 dagen, luteale fase van 11 dagen?
    Ei op dag 18? Lengte van de cyclus: 30 dagen, luteale fase van 13 dagen?
    Ei op dag 20? Lengte van de cyclus: 30 dagen, luteale fase van 11 dagen?
    Ei op dag 21? Lengte van de cyclus: 32 dagen, luteale fase van 12 dagen?

Ik hoop dat jij er ook helemaaaaal niet meer mee bezig hoeft te zijn en geen ovulatietestjes voor de volgende ronde nodig hebt :D haha

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Domme vragen bestaan in mijn ogen niet! Bovendien moet je ze toch ergens kunnen stellen!?

Ik denk dat je wel wat vroeg bent met smeren (tenzij je een hele droge huid hebt). Ik zou zelf beginnen als je kunt zien dat je groeit, dus na een positieve test en dan vanaf een week of 6-8??
    Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt! Bovendien heb ik ergens gelezen dat je onderste huidlagen scheuren en niet je bovenste. De creme die je zult smeren komt niet zo diep door de huid heen.

Ik ben zelf wel van plan te smeren als ik een positieve test heb, met dat denk ik echt: baat het niet, dan schaad het niet!

Op je voeding letten is dan veel belangrijker. Zorg dat je niet meer aankomt dan nodig.

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha ik heb dat tijdens de zwangerschap niet eens gedaan. Heb ze wel helaas, ik heb er heel erge aanleg voor. En dan kan je smeren wat je wilt maar dan voorkom je het echt niet. Natuurlijk kan je voor de zekerheid wel smeren tijdens de zwangerschap, maar daarvoor heeft echt geen zin. Is zonde van je cremetjes :p

6. Prinsessa

Geen domme vraag hoor! Ik ben heel heel heel erg gevoelig voor striae dus ik kan smeren tot ik een ons weeg maar weet sowieso dat ik er last van ga hebben :p Maar dat vind ik niet zo erg hoor!

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Dat heb ik ook gehad omdat ik de verkeerde link pakte.
    Mis kan ik je wel helpen :)

log in op je acount
    KLIK op my chart eenmaal daar zie je recht bovenin sharing KLIK daarop en dan zie je in het lijstje staan GET CODE daar KLIK je op.
    Dan scroll je naar beneden op die pagina dan zie je BBCODE staan
    dan zie je een lange link en een simple link eronder staan je moet die simple link kopieeren en in je handtekening zetten

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    @ iedereen. Is het een idee om dit forum 'besloten' voort te zetten? Dan kan ook niet iedereen alles meelezen. Als er dan nog mensen zijn die zich willen toevoegen kan dat altijd nog.

9. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Had het echt al 100x geprobeerd en toen ik net zei dat het niet lukte, dacht ik... toch nog 1x proberen en ja hoor...gelukt!
    Zie mijn handtekening.

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik denk dat je laatste twee cyclussen gewoon komen door je hormonen die in de war zijn ofzo of doordat je ziek was. Het zal vast wel weer korter worden. Je lijstje ziet er verder nou niet echt zorgwekkend uit. Je hebt geen hele erge uitschieters behalve de laatste twee keer. Maarja het is natuurlijk wel vervelend als het zolang duurt.

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    ja zag hem ineens staan haha :D

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik vind het ook wel lekker aan voelen heb inderdaad droge huid.
    Het gaat mij vooral om de rek van mijn huid :)
    Ik dacht inderdaad ik ga gewoon smeren misschien helpt het.
    Ik heb trouwens op mijn borsten binnenbenen heupen en rug en beetje boven armen al striea hoor vind het ook niet zo erg.

Ik heb wel wat overgewicht ik weeg 77 en ben 164cm maar we hebben alleen maar breed gebouwde vrouwen in de familie. Toen ik 68 woog voelde ik mijn bot van mijn heup dat deed zo veel pijn. Ik vind 70 mooi gewicht ben wel proberen af te vallen :)

13. Prinsessa

Er is inderdaad een mogelijkheid om in een soort club verder te gaan, waarbij niemand kan meelezen maar een nadeel daarvan vind ik dat je dan geen handtekeningen ziet, geen foto's kan plaatsen en geen aparte onderwerpen kan maken volgens mij :)

Je hebt gelijk! Ik hoop dat het goedkomt deze maand :D Heb er geen slecht gevoel over tot zover!!

En voor jou duim ik gewoon lekker door... :D:D

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik vind het goed ik houd wel van wat rustiger topic en op foto's laten zien vinden we wel wat toch :)

@prinsessa ik denk ook dat als je ziek bent je lichaam even uit z'n doen is hoor :) ziet er toch wel mooi uit je cyclus

15. MaryJ

MaryJ Lid

17 jan 2013
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja is zeker lekker dan zo'n avondje samen, ik werk ook in ploegen en mijn vriend naja soort van kantooruren. Maar vandaag en gister werkt hij van 15:00 tot 23:00. Echt ongezellig:p

Maar ik woon in de Zaanstreek. :)

16. Prinsessa

Ik hoop het :D Hou jullie op de hoogte over deze aankomende cyclus... in ieder geval maar beginnen met testen. En jij natuurlijk ook voor de eerste keer!

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Nou meiden ik ga lekker mijn bedje in.

Slaap lekker alvast!

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Luffy ik volg jou.... :)
    Ga ook lekker mijn bedje in.. slaap lekker!!

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik ook truste allemaal! slaap zacht

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik woon in de buurt van breda...

Weet niet meer wie de vraag over het testen stelde?
    Omdat ik niet weet hoe mijn cyclus werkt ga ik - als ik 1 feb niet ongesteld ben- testen. Mn schoonvader is die dag jarig maar zal me niet teveel illusies maken dat het meteen raak is hihi. Maar hoe gaaf zou het zijn?!

Mij maakt het niet uit of het besloten is... als jullie dit willen vind ik het prima!

Slaap lekker en tot morgen

Deel Deze Pagina