Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha ik ben op zich wel gewoon bij maar als je een dage gewerkt hebt is het lastiger.

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    ♥ Proberen zwanger te raken
    - Lovare (23 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 12 februari
    - Ikke24 (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje (Mama van F.) NOD: 15 februari
    - Wondertjeinmaak (24 jaar) Vierde ronde, eerste kindje NOD: 18 februari
    - ManoukSpoor (21 jaar) Tweede ronde na MA, eerste kindje NOD: 23 februari
    - Lov23 (29 jaar) Eerste ronde na MA, eerste kindje NOD: 25 februari
    - Tallie26 (26 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 maart
    - Knvs90 (23 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD: 10 maart
    - Lilly156 (28 jaar) Tiende ronde, eerste kindje NOD: 13 maart
    - Ann87 (25 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 16 maart
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil
    - Majtje (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil

♥ Nog niet begonnen met zwanger raken
    - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: maart 2013

♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 6 oktober 2013
    - Mellebel (24 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 10 oktober 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje (Mama van S.) Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Mellebel: 18 februari - Intake VK
    - Nmv: 26 februari - Eerste echo
    - Littelwonder23: 18 maart intake en eerste echo VK
    -

------------------------------------------------

Hier is de bijgewerkte lijst.@Lovare : ik heb je even laten staan.....
    @ iedereen, misschien is het handig dat je even een PB stuurt als ik iets moet aanpassen.. dan mis ik ook niets :D
    @zwangere dames, volgens mij houd iedereen van een varassing toch? M.a.w. niemand wil het geslacht weten toch? dan kan ik dat nog even aanpassen..

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Mooie lijst weer :D Lilly is idd wel handig om gewoon pb te sturen idd.

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    He meiden.

Nou had een heel verhaal getypt maar drukte op terug met m'n telefoon vanavond dan maar weer overnieuw doen :)

hier druk druk morgen heel het huis verven.
    Dus alles aan kant maken vandaag

X

5. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Fijn dat je de lijst bijgewerkt hebt, Lilly! Pb sturen met wijziging is wel handig. Of anders een bericht plaatsen in kleur zodat je weet dat dat een wijziging is...

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Owh das balen knvs!!!
    Veel succes met opruimen/schoonmaken.

Kleurtje is inderdaad ook goed idee ann!

7. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Hej ladies!

Hier een heerlijk relaxte zondag. Verwend met een ontbijtje op bed!! Dus lekker uit kunnen slapen en op het gemakje wakker kunnen worden. Daarna lekker aangerommeld. Mijn bubbelbad maar eens goed schoongemaakt (zo'n rotklus!!). Had van HG whirlpool reiniger maar wat een rotzooi is dat! Je moet dan je bad vol laten lopen tot de openingen en dan het middel toevoegen. Bad aanzetten en het moet vanzelf gaan. Nou: binnen een minuut staat een schuimkraag op je bad waar je u tegen zegt. Dus: geen aanrader! uiteindelijk toch maar met de hand gedaan..

Vandaag ook de laatste lampen aangesloten onder de overkapping. Zal vanavond is een foto maken als ze aan staan. Ben stiekem wel weer een beetje trots dat ik ze heb aan kunnen sluiten..

Wat mijn onderbuik betreft. Nog steeds geen teken van ongi maar wel gevoelige tepels erbij. Gisteravond nog even op mijn test gekeken die ik die avond had gedaan..Was een tuurstreepje verschenen (was na de 5mn gelijk naar beneden gegaan omdat ik mijn moeder verwachtte, die zou op visitie komen). Nou weet ik dus niet of die vrij snel was verschenen of pas na een paar uurtjes(indrooglijntje). Over een paar dagen dus nog maar eens testen als ik nog steeds niet ongi ben.

Agja: ik ga verder niksen..haha VL zit schaatsen te kijken en ik ga me maar weer eens verdiepen in de wet van poortwachter. Morgen gesprek met mijn teamleider over mijn re-intigratie. Zij denkt dat ik met een automaat mag autorijden, maar dat ga ik dus mooi niet doen (heb een schakelbak en ga dus mooi geen automaat huren). Morgen ook controle bij de chirurg dus even bij hem voorleggen wat hij vind.

8. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf hoor majtje.... zo lekker aanklussen. Snap wel dat dat trots aanvoelt :)
    Heb je een buiten bbad?

Hoop dat het echt n lijntje is! Fingers crossed....

Woon je trouwens richting moerdijk vanaf breda of de andere kant op?

Fijne niksdag!

9. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    brabantse land
    Haha zo rijk ben ik nou ook weer niet hoor..nee gewoon een bad met bubbeltjes in de badkamer..haha

Ik woon idd richting moerdijk als je binnendoor rijd..haha..volg je het nog..Woon in een stad die samengevoegd is uit 2 dorpen..dan moet je al een eind komen ;)

10. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    brabantse land
    hoe is het met de zolder??

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Majtje altijd fijn als iets af is he. Heerlijk gevoel geeft dat. Hopelijk is de test over een paar dagen posi.

Hier helemaal nergens meer last van, vanmorgen/vanmiddag nog een raar gevoel maar dat is weg.
    Hier vanmorgen ook van manlief ontbijt op bed gehad. Heerlijk wakker worden zo.

12. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Hier geen ontbijt op bed gezien..:( Maar wel een beetje uitgeslapen omdat mijn man bij mijn zoontje was, ook fijn!

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden.

Zag dat er was getest door een aantal meiden BALEN ZEG.

#lil leuk dat je de lijst gaat bijhouden :)

Heb niet alles terug gelezen want er word zoveel gekletst dat houd ik echt niet bij.

Hier alles aan kant gemaakt dan kunnen de muren morgen gesaust worden ben wel weer aan wat verandering toe ga voor zandtinten nu was alles wit.

Heb btw de ovutesten van 123 besteld dus die zal ik morgen wel binnen krijgen.
    Mijn ongie is ook eindelijk voorbij duurt altijd 8 a 9 bij mij soms iets korter maar das zelden.

#prinses hoe is het? Nog last van je kwaaltjes?

#Suusd nog aan het klussen zag dat je lampen had opgehangen ect.
    Word zeker mooi creabea :D
    Moest nog aan je denken want keek traumateam van de week en daar hadden ze in de wachtkamer ook een leuke boom geplakt!
    Of was jij dat niet met het bosthema?? sorry als ik het verkeerd heb hoor mn hoofd is als een zeef

Xxx

14. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hoi meiden!
    Ik ben weer back in town!
    Heb wel terug gelezen hoor maar niet opgeschreven/onthouden wat er allemaal gezegd is ;) wel dat er dames zijn die negatief getest hebben.. jammerr :( ben benieuwd wie de volgende is!

Heb het erg leuk gehad in Eindhoven dit weekend!! en mn vriendin reageerde zo leuk!! ze was erg blij! Ze word nu toch een beetje tante ;)

vanavond ga ik met VL lekker bankhangen.. .. hij was gisterochtend vroeg al weg om te werken dus heb hem gister ook niet gezien.. dus ff de schade inhalen haha

Iedereen een fijn weekend gehad??

En morgen voor het eerst naar de VK.. voor de intake.. dan gaat het toch echt beginnen allemaal..ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat we de echo afspraak krijgen! :D

15. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @Majtje: Oeh spannend!! Hopelijk krijg je over een paar dagen een positieve test! Ik ga heeeeel hard voor je duimen, meis!

@knvs: Wat duurt jouw ongesteldheid lang... Heb je dit altijd al zo lang gehad? En dan heb je er ook nog zo'n last van, brr.. Fijn dat het nu over is.
    Zandtinten op de muren, mooi zeg! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Show je dan een fotootje? :)

@Mellebel: Super dat je vriendin zo leuk heeft gereageerd! Is het een goede vriendin van je? Zie je haar veel? En spannend!!! Morgen je intake! Gaat idd dan allemaal beginnen. Ben je niet bang dat het ook allemaal ineens heel snel gaat? Willen jullie trouwens het geslacht van jullie kindje weten over een tijdje?

16. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Jaa had dat al verwacht ;) Jaa wij waren altijd onafscheidelijk.. vanaf ons 15e.. we deden bijna alles samen.. maar het werd helaas minder toen ze een vriendje leerde kennen die uit Brabant (Nuenen) komt.. dit is nu 2 jaar geleden.. we woonden eerst vlakbij elkaar maar nu is zij daar gaan wonen.. dus het is nu wat lastiger om elkaar vaker te zien.. maar we whatsappen veel en hebben contact via facebook.. :)

Wij willen het geslacht weten en laten het dan ook de buitenwereld weten.. aangezien we het toch niet voor ons kunnen houden.. tis ook makkelijker shoppen op die manier..:p

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    #ann ja heb dat altijd al gehad schijnt niks mis mee te zijn het verschilt gewoon per persoon :)

hier ook lekker bankhangen vanavond

fijne avond meiden

18. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mogelijk zo gaaf nieuws!!!
    Koken is al jaren mijn hobby en eigenlijk droom ik er al lang van om vanuit huis daar iets mee te kunnen doen. Maar ja, zoiets opstarten blijft een risico.

Omdat ik naast gastouder graag weer iets in de horeca wil doen, ben ik aan het solliciteren bij lunchrooms. Een daarvan reageerde op mijn cv, waar meerdere kook workshops op staan. Nu mag ik op proef sushi leveren voor een weekend en als het bevalt, voor vast!

Echt zo gaaf! Kan het nog niet helemaal geloven. Ben dus de hele avond aan het rekenen etc haha.
    Ik maak trouwens vaak sushi en geef ook workshops:)

Wilde dit even met jullie delen!
    Slaap lekker, morgen weer werken terwijl ik na 8! dagen nog niet helemaal beter ben, zal wel pijn doen:(

Trusten!

X

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Suuuupergaaf meid! Wat een leuke uitdaging!! Hoop dat het iets gaat worden!

Succes & sterkte met werken morgen! Vroeg opstaan zal ook wel tegenvallen ;)

20. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Wauw, wat super!! Echt heel gaaf! En sushi is zoo lekker! En leuk om te maken :D ben heel benieuwd!

Slaap lekker en werkze morgen!

Deel Deze Pagina