Hoi Dames, Wat is er weer veel gekletst. Tallie wat een leuke uitdaging! Ben benieuwd hoor... Hier vandaag weer naar de chirurg geweest. Mag mn rolstoel in principe wegdoen en weer zoveel mogelijk gaan lopen. Maaaar: ik hou nog wel een paar maanden pijn..zucht! Daarna naar het werk geweest. Er is in 2 maanden veel veranderd. 4! nieuwe cliënten..pfff De bedoeling is nou dat ik vanaf volgende week 2dgn in de week therapeutisch administratief werk ga doen op ons kantoor..Heb ik weer wat te doen he!
@princessa, graag gedaan! Ben blij dat jij het weer doet betekent dat het beter gaat toch? @suus, vervelende ervaring dus met brommer! Heb ook ongeluk gehad op mij 17e met scooter. Vergat even dat rechts voorrang had en toen kwam er een auto aan. Motorrijbewijs krijg je gelukkig niet zomaar, daar doe je 3 examens voor, dus mijn angst is wel weer over.. Oehhhh... Aftellen echt begonnen!!! @tallie, wat superleuk! Hoop dat het een succes wordt! Hier ook dol op sushi! @knvs, hier cracker met smeerworst, boterham met kaas en glas optimel. Vanmiddag met manlief lasagne gegeten ( heeft dienst van 15-23uur). Heeeeerlijk weer, net uur gewandeld met de hond... Die ligt nu knock-out Sorry als ik nog dingen ben vergeten, mijn geheugen werkt momenteel maar voor 25procent.
@Majtje wat goed nieuws!! die pijn is minder natuurlijk maar wel fijn dat je weer mag werken enzo @lilly wow 3 toetsen nou dan moet jij het wel kunnen ik heb er wel bewondering voor hoor lijkt mij dat je een snel slaap been krijgt hahahah
Nog 1 dan, heb hem al 100x gezien maar vind hem echt briljant. Kan origineel niet meer vinden, deze is wat vervuild door abc YouTube
Wij hebben vandaag lasagne gegeten, was lekker. Hier verder nog niets veranderd, rommelende buik, zere borsten, veel plassen en merk sinds vandaag ook sneller moe en geirriteerd en dat herken ik ook van de vorige zwangerschap. Je zou toch zeggen dat dit wel heel erg op een zwangerschap lijkt en dat mijn lijf me niet voor de gek houd... ik hoop het zo... Morgen wil ik weer een testje doen. Zo dat over mij en zou nu even een dubbel pagina openen om te lezen en te reageren...
Hmmmmm lekker Krijg er honger van! Heb nog niet gegeten, staat een maaltijdsalade in de koelkast... zo maar even snel eten. Hihi ga zo even voor je kijken Als je op CD 23 ongesteld bent geworden dan is je luteale fase als het goed is 8 of 9 dagen (stel je eitje is 24 uur na positieve ovulatietest gesprongen) en dat is inderdaad redelijk kort. Maar.. misschien moet je cyclus nog even op gang komen! Komt goed Gaat inderdaad wel beter! Voel me oke! Hahahah ik zag dit filmpje paar dagen terug hier voorbij komen.. super grappig!
wondertje- Gaan jullie ook morgen testen? Hopelijk word het positief! cupcake- Hoe wat het op kraambezoek, dan gaat het weer extra kriebelen he... knvs- hier bij ons was het mooie weer ver te zoeken, heel de dag grijs. Wat kan dat verschillen. mellebel- Hoe was het bij de verloskundige? majtje- Goed nieuws dus vandaag, nou maar rustig opbouwen. Niet alle blz. terug gelezen maar hoop dat ik niet iets belangrijks over het hoofd heb gezien. Wij zouden wel willen weten wat het word. We wisten het bij de eerste ook en dat was handig maar ook erg leuk. Misschien een rare vraag maar hoe weet je hoelang je luteale fase is?
Ik ga zo na het eten lekker m'n bed in.. ben weer onwijs moe dus daar ga ik lekker aan toegeven Wil trouwens waarschijnlijk nog wel een CB digital doen.. ik wil graag 3+ zien staan! Maar ik moet nog even kijken wanneer precies. Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger en de CB werkt als volgt: Zwanger 1-2: 3 tot 4 weken zwanger Zwanger 2-3: 4 tot 5 weken zwanger Zwanger 3+: 5+ weken zwanger En ik had met 4 weken en 4 dagen nog 2-3, klopte dus wel goed.