Haha suus, als je dát in de strijd gaat gooien ga je vast winnen... Wel even iets leuks aantrekken, heeft nog meer effect
Mag ik ook meekletsen hier? Hier geen onthormonen e.d. maar gewoon gestopt met condoomgebruik.. Kán zijn dat ik al zwanger ben, ben morgen in elk geval 4 weken niet ongesteld geweest. Stom, 1e ronde en nog niks bijgehouden dus nu weet ik niet meer zeker wanneer ik ongesteld was geweest, alleen de laatste dag.. de 21e. Ga dit weekend als ik niet rode monsters heb testen... Als ik het volhoud..
Hoi meiden! Lilly156 goed hoor -2 kg! ik moet ook afvallen maar nu ik zwanger ben gaat dat niet lukken maar dit gaat natuurlijk ook voor wil er ook ongeveer 10kg vanaf.. tijdens de zwangerschap probeer ik gewoon nog zoveel mogelijk te lopen/fietsen etc.. dan probeer ik in ieder geval op mn gewicht te letten.. SuusD: Nog eventjes en dan gaan jullie ervoor! spannendd Ik heb vandaag chili con carne gegeten.. pff het was lekker maar ik boer het nog steeds op haha Cupcake: leuke dingen heb je gekocht! heerlijk he zo shoppen Ano123: welkom! en spannend hoor.. hoop datet raak is Ik duik nu lekker mijn bed in.. ben kapott Morgen ben ik trouwens jarig.. 25 jaar alweer! besef het niet zo..als kind ben je er meer mee bezig dan nu En nog even voor op het lijstje: 11 mrt hebben we de eerste echo Weltruste allemaal!
Bedankt dames! Ik heb nu gemerkt dat ik alles in een rustiger tempo moet doen, dan blijft het bij alleen misselijkheid en hoef ik niet naar de wc te rennen. (Tot nu toe...) Als ik teveel wil doen, komt mijn lichaam blijkbaar al in opstand!?! Verder voel ik me eigenlijk best goed! Maar zal ook wel heel erg blij zijn als die echo is geweest en we het iedereen kunnen vertellen! Dan hoef ik ook geen smoesjes meer te zoeken...
Goed dat je lichaam het nu aangeeft! Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren eerste echo spannend komt dichterbij met de dag
Ik wou wakker blijven om je als eerste te feliciteren mellebel maar mijn ogen zakken dicht dus alvast GEFELICITEERD!!! @Lilly156 Het is geluk!!!! Wij beginnen vanaf morgen !!!!!
Happy bday Mellebel! En gefeliciteerd Suus hihi.... was het een pikant pakje Goedemorgen andere meiden.... straks meer! Fijne dag Kus
@Mellebel: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er er leuke dag van!! Super suus!!! Nu maar hopen dat het heel snel raak is!
Bekijk bijlage 307498 Bekijk bijlage 307497 ♥ Proberen zwanger te raken - Ikke24 (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje (Mama van F.) NOD: 15 februari - Wondertjeinmaak (24 jaar) Vierde ronde, eerste kindje NOD: 18 februari - ManoukSpoor (21 jaar) Tweede ronde na MA, eerste kindje NOD op: 23 februari - Lov23 (29 jaar) Eerste ronde na MK, derde kindje NOD op: 25 februari - Tallie26 (26 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 maart - SuusD (23 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 8 maart - Knvs90 (23 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD: 10 maart - Lilly156 (28 jaar) Tiende ronde, eerste kindje NOD: 13 maart - Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 16 maart - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil - Majtje (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - - ♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 6 oktober 2013 - Mellebel (24 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 10 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje (Mama van S.) Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Nmv: 26 februari - Eerste echo - Littlewonder23: 18 maart - Intake verloskundige & eerste echo - Mellebel 11 maart - Eerst echo -------------------------------------------------------------
Nogmaals GEFELICITEERD MELLEBEL!!! @tallie26 hahaha ik dacht hij moet er wel 100% achter staan dus heb niet mijn pikante pakje aangetrokken maar vanavond wel hoor als kado hahaha Ik hoop ook dat het snel raak is maar ik wacht gewoon af ik vind het al fijn dan ik de condooms niet meer hoef te gebruiken @Prinsessa Wat spannend!!!! gaat nu wel snel na je eerste afspraak geloof ik @Lijst volgends mij kunnen we : Nog niet begonnen met zwanger raken uit het lijstje halen