Hoi dames! Ik ben Melanie, 24 jaar en mijn vriend en ik willen voor ons eerste kindje gaan! 2-12-12 met de pil gestopt 6-12-12 Ontrekkingsbloeding 3-01-13 Eerste echte menstruatie +- 31-01-13 verwacht ik mijn menstruatie weer(hoop het niet natuurlijk) Ik had vorige week mijn eisprong.. het zal snel zijn maar ik hoop natuurlijk dat er een zwangerschap aan zit te komen Iedereen succes gewenst!! Liefs
Welkom eda! Wat rot van je miskraam zeg, ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden! Zo'n luier taart is inderdaad wel erg leuk! Ik heb ook een zwangere vriendin, dus ga het onthouden! Ik heb even pauze op m'n werk, zo weer aan de slag tot 6 uur. Iedereen werkse of succes met soppen!
Welkom hier dames @ Eda Wat erg Eda van je miskraam maar dit jaar moet het gewoon jou jaar worden @ Mellebel dat zou inderdaad wel mooi zijn als het meteen raak is ik hoop zelf dat het bij mij ook snel raak is @ nieuwe meiden waar komen jullie vandaan? en wat voor werk doen jullie? of studeren jullie nog? en jullie vriend man?
@ SuusD Ja lijkt me helemaal geweldig. Heb nu ook echt dingetjes waarvan ik denk: zal het zo zijn?? maar dat haal ik denk allemaal in mn hoofd omdat ik het zo graag wil..hahah en hoop dat het bij jou ook snel lukt! En als antwoord op je vraag: Ik kom uit Zaandam.. ik werk op een klinisch chemisch lab in Amsterdam.. verricht o.a. veel bloedafnames. Mijn vriend is ordeverzamelaar @ een distributiecentrum van een supermarkt. En jij? Liefs!
@SuusD: woon in Belgiƫ (West-Vlaanderen) en zelf ben ik dierenarts en man werkt voor gas- en elektriciteitsnetwerk. Studies hebben dus veel tijd gevraagd en ben dus denk ik de oudste op dit forum... zou graag hebben dat 2013 beter verloopt dan hoe 2012 geƫindigd is, maar ga er zo een beetje van uit dat ik eerder 2014 in het vizier moet houden...
Hallo dames, Welkom! Vervelend verhaal zeg, hoop dat 2013 jullie jaar wordt! En mellebel hoop dat snel raak is! Zit ook in mn 1e ronde en voel van alles hihi...
Goedemiddag girllzz.. Wauw leuke taart zo eentje wil ik er ook wel krijgen haha Ik ben niet echt creabea heb weinig geduld Ik heb vanmiddag toch nog maar even ovutesten van de KV gekocht want CB geeft nog geen smiley aan (net getest) maar zag wel dat de strip stukke donkerder is als gisteren avond wil zie nu wel 2 duidelijke blauwe strepen dus mis komt het eraan. Maar vind 2x CB wel erg duur worden dus test door met kv en als er een knaller tussenzit een deze dagen dan doe ik ter bevestiging die CB nog eens Ik ga vanavond prak rode bietjes eten met kipsnitzel yummie Oja heb ook tarwekiemolie gekocht vandaag las dat dat goed voor je was ook als je zwanger wilt worden so i give it a try X
Hoihoi!! Welkom in dit forum! Bedankt voor het delen van je verhaal! Hoop dat 2013 jouw jaar zal zijn!! @ alle andere nieuwen: welkom!!
Rustig avondje hier op het forum... is wat anders dan gisteren met 10 pagina's haha.. vanavond lekker andijviestamppot op hmmmmm... en net nog even een uurtje geklust op zolder.. de gipsplaten zitten weer voor een gedeelte tussen de balken. Wordt onze nieuwe slaapkamer, kan niet wachten Nu even lekker badderen, misschien tot straks
Haha Hier is het een beetje een blubber bende, en lekker glad natuurlijk Hm lekker, mijn broodjes waren er uiteindelijk ook! Lekker gebraden kip met kruiden en een soort sausje op basis van mayonaise, lekker sla, komkommer, tomaat.. Jammie!! Was het nog lekker wandelen? Welkom hier Eda! Wat naar zeg! Ik hoop dat je heel erg gauw weer zwanger mag zijn en je bent hier natuurlijk van harte welkom om je hart af en toe te luchten Een miskraam kan erg veel invloed op je hebben weet ik helaas uit ervaring.. Knuffel! Welkom hier Spannend hoor voor jou! Heb je ovulatietesten gebruikt? Is inderdaad erg leuk Nog lekker gewerkt? Hahah moet zeggen dat ik van nature niet zo handig ben hoor het bedenken kan ik allemaal prima maar het uitvoeren... haha Haha Ik wil 'm ook graaaag ontvangen hoor! En, jammer dat je nog geen smiley had vandaag. Maar morgen weer een dag en dan zit je op dag 16 zie ik net! Dus dat komt wel goed En hmmm klinkt zeker lekker, lekker gegeten? Haha Het is inderdaad rustig, heb niet zoveel terug moeten lezen.. Hmmm lekker stamppot, vind ik heerlijk! En lekker in bad.. gebruik je wel eens spulletjes van Lush? of Sabon?
Ah oke! Omdat je zei dat je je ei had gehad dacht ik van wel haha Maar kan inderdaad erg handig zijn hoor.. zo weet je toch een beetje wanneer je je NOD kan verwachten! Hopelijk heb je die helemaal niet nodig en ben je deze ronde lekker zwanger!
@ Princessa Ik weet bijna zeker dat ik mn eisprong gevoeld heb.. dus weet het ongeveer en rond die tijd ook gemeenschap gehad.. maar tis handiger om het zeker te weten dus ga het hierna met testen doen
Ik dacht mijn eisprong altijd te voelen maar dat klopte helemaal niet na het gebruik van ovulatietesten Ik voel m'n eisprong niet altijd, maar meestal een soort zeurend gevoel aan de linker of rechterkant van m'n onderbuik. En dat is VOOR dat m'n ei daadwerkelijk springt, meestal als ik een positieve ovulatietest heb gehad.. of iets ervoor.
@prinses ja heb heerlijk gegeten Heb jij gegeten en lekker gewerkt.. Het was helemaal uitgestorven hier denet haha @Mellebel @Eisprong : wat voor symptomen heb jij precies dan? Ik heb altijd wel gevoelige borsten en mn libido stijgt haha heb ik gemerkt sinds ik er op ben gaan letten Maar gebruik wel ovutesten want last van mn buik heb ik wel vaker.