Ik had last van druk in mn onderbuik.. aan de li kant vooral.. en dat 2 dgn lang en toen was het weer over.. het was ook precies in de periode dat het had moeten gebeuren dus hield me daar aan vast
Vroeg me trouwens ook nog iets af mischien dat jullie er meer over weten Dat je het ook aan je cervixslijm kan herkennen maar ben sinds deze maand erop gaan letten maar word er nog nie wijzer van en van mn temp ook nog niet echt.. Hoe is het bij jullie rond de vruchtbare vragen als ik vragen mag
Inderdaad mijn libido stijgt ook haha.. maar je hebt gelijk.. kan het veel beter met die testen doen.. dus ga dat volgende x proberen
Gelukkig Ja, hier ook hoor! Lekker binnen gebleven, mij veel te koud brrr. Morgen wel weer boodschapjes doen.. maar dat is dan ook het enige haha. Ja, zou ik ook doen hoor! Even afwachten wat je cyclus nu gaat doen! Ik heb nooit vruchtbaarslijm gezien, althans van binnen zal er wel vruchtbaarslijm aanwezig zijn maar niet dat ik het heb gezien/gevoeld.. Maar toch zwanger worden Ik let daar dus nooit meer zo op.
Bekijk bijlage 300410 ♥ Proberen zwanger te raken - Luffy90 (22 jaar) Tweede ronde, twee kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) NOD: 29 januari - MaryJ (20 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 29 januari - Mellebel (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 31 januari - Tallie26 (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 1 februari - Knvs90 (23 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 februari - Littlewonder23 (24 jaar) Eerste ronde, tweede kindje (Mama van S.) NOD: 11 februari - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 14 februari - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: Nog onbekend na stoppen pil ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: juni 2013 - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013 ♥ Zwanger! - - - ♥ Afspraken - Echo's & Controle - - - ------------------------------------------------------------- Zo, ons lijstje weer omhoog gehaald Mellebel en littlewonder, jullie staan erbij!
Ja dat is goed! Leuk om dat zo bij te houden! Ik zit in mijn eerste ronde,eerste kindje en NOD is de 31e
Ik ga je erop zetten Weet jouw omgeving van het zwanger worden af of houden jullie het nog even geheim?
Ik ga me Toch maar aansluiten hier. Kan iemand erop zetten? Zit namelijk op me iPad. 24 jaar 2e kindje 11 feb m nod. Ronde 1
Welkom nieuwe meiden! Het was inderdaad lekker rustig vandaag hier haha. Het valt nog bij te lezen. Ik voel mijn eisprong ook niet echt, maar rond mijn eisprong voel ik wel van alles. En weet het ook wel bijna zeker als hij eenmaal is geweest. Vruchtbaar slijm, heb ik wel af en toe. Vooral inderdaad tijdens min vruchtbare dagen dat ik het echt met afvegen heb, en dan is het ook echt rekbaar en doorzichtig. Maar ik heb het meerdere dagen dus zie daar ook niet aan wanneer mijn eisprong nou precies is.
Mijn moeder weet wel dat we een kinderwens hebben en mijn beste vriendin.. verder weet niemand dat we ermee bezig zijn.. dat wil ik ook graag nog zo houden
Welkom! Leuk dat je hier komt kletsen. En spannend, een broertje of zusje voor jullie meisje! Ik ga je op de lijst zetten. Dat lijkt me wel fijn! Dan weet je in ieder geval dat je rond de vruchtbare periode zit ik kan daar echt geen pijl op trekken jammer genoeg. Altijd wel last van wat afscheiding maar nooit echt rekbaar... Morgen alweer de 22ste... aftellen haha! Dat wordt voor iedereen dus ook een verrassing Leuk hoor!
Oh, littlewonder ik heb bij Luffy de eerste letter van de naam van haar zoontje aangezien dit haar tweede kindje zal worden. Kan ik dat bij jou ook doen?
hoi allemaal, dat was een rustig dagje op ZP. Net de auto van Manlief uitgegraven...die moest nog aan het werk. Sommige van ons kunnen al aftellen naar NOD, spannend! Ik weet niet meer precies wie de vraag stelde over cervixslijm...ik heb hier altijd megalast van! En dacht ook altijd dat ik mijn eisprong voelde. Dan had ik opeens hele pijnlijke steken in onderbuik. Vorige maand voor het eerst ovu-testen gebruikt. De pijn voelde ik 2 dagen vóór een positieve test.. dus weet niet wat het was, maar geen eisprong in ieder geval. @ princessa, het wandelen met de hond was heerlijk. Die is zo gek als een deur als er sneeuw ligt. Lekker met z'n drieen grote wandeling gemaakt. Dat broodje van jou klinkt wel errug lekker!
Haha ovulatietestjes zijn toch het allerhandigst, moet me echt inhouden om ze niet alvast te kopen! Haha weer een dag voorbij! Pff tijd gaat best snel, maar toch voelt het zo langzaam. Als ik volgende maand zwanger raak ben ik in de zelfde maand uitgerekend als A* is geboren, zou ook wel heel bijzonder zijn. Dus misschien moet ik me daar maar op focussen, is de teleurstelling misschien minder groot. Haha pff ik ben obsessed, ik denk veeeelste veel na!
Ik verbaas me er overigens over hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Vorige maand had ik zo vreselijk veel symptomen, maar toch gewoon ongesteld geworden... waar hebben jullie nu last van na eisprong?
Ah, lekker frisse neus gehaald dus Lijkt me ook wel fijn als je een hond hebt, wandelen! Doe je toch minder snel zonder denk ik haha. Nee, niet doen hoor Misschien helemaal niet nodig! En inderdaad, de tijd gaat wel snel hoor.. strakjes alweer dinsdag, woensdag.. alweer de helft van de week voorbij Dat zou echt bijzonder zijn inderdaad.. Jeetje, mooie gedachten zeg! Ik hoop dat het nu raak is natuurlijk, maar volgende maand zou ook heel mooi zijn! Klopt! Ik heb dat ook erg gehad. Al moet ik zeggen dat na mijn zwangerschap ik die typische symptomen nooit meer gevoeld heb.. Maar ik ken het helemaal, je voelt soms ook gewoon van alles. Vervelend hoe je lichaam en geest spelletjes met je spelen