Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik ken het dat je lichaam je voor de gek kan houden. Mijn vriend en ik hebben bijna twee jaar voor 't zingen de kerk uit gedaan haha. Zoveel maanden was ik er van overtuigd dat ik zwanger was, terwijl die kans natuurlijk nihil was. Vooral na mijn miskraam is mijn lichaam heeeel lang in de war geweest en had ik echt alle zwangerschapskwaaltjes die je maar kunt hebben bijna.

Helaas is de enige manier om zeker te weten dat je zwanger bent een testje!

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Kun je nagaan wat een zwangerschap met je lijf doet. En zelf als dat vroeg wordt afgebroken heb je er dus nog heel lang last van.
    Ben je nu weer 100%?

Testen zet je dan weer met beide benen op de grond. Ik test overigens bijna niet omdat ik het frustrerend vind. Als ik echt paar dagen te laat ben test ik (2x gebeurt), bleek dat mijn cyclus aan het veranderen was.

Ik ga afsluiten! Welterusten allemaal!

3. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo weer wat bijgelezen :)

Ik had het idee dat mijn cervixslijm verdikt was en had wat pijn in mn onderbuik...
    Het is natuurlijk pas mn 1e ronde dus ga er vanuit dat t nog niet raak is.
    Krijg de ovutesten morgen binnen:)

Nu ik er over nadenk, die pijn en dat slijm had ik ook tijdens de pil hmmm....

Wel heb ik allerlei stomme klachten... mn borsten doen pijn, heb de hele dag maagzuur, met vlagen supermoe... we zullen over 2 weken weten hoe erg mijn lichaam en mind aan het vervelen zijn haha.

Vandaag n overzicht gemaakt qua spullen en kosten voor de baby.... maar dan ook echt alles. Zelfs vriendlief vond het leuk om samen naar spulletjes te kijken hihi... echt zo lief!

Ik ga lekker slapen. welterusten en tot morgen !

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    persoonlijk voel ik mijn eisprong nooit hoor en dat slijm valt ook niet echt op vind ik

maar algemeen naar je lichaam luisteren kan wel.

ik wist vroeg dat ik zwanger was: vanaf dat ik overtijd was gevoelige borsten en dan maar 10 dagen erna test gedaan bij arts (bloed) en wist ook heel vroeg dat het eigenlijk niet goed was (gevoeligheid nam af, niet meer moe dan anders...) en is mijn 'mk' met bloedverlies volgens mij zeker 10-15 dagen later opgetreden dan sterfte van de vrucht want mij hcg op 19 okt was 1309 en op 07 nov 400 (en de week erachter 28)

ben niet van plan om telkens te testen bij mijn NOD, pas als ik echt overtijd ben denk ik. De laatste keer was ik dus al meer dan 2 dagen overtijd, ik begon wel te hopen en zo, maar ben blij dat ik geen test verprutst heb, want negatief: dan begin je toch te twijfelen, van misschien heb ik toch te vroeg getest. Dus je hebt er niet zoveel aan.

Ovulatietesten: nu voor de eerste keer gebruikt, ben al 4 dagen bezig, al 4 dagen negatief... we zien wel, het geeft me wel meer inzicht in mijn cyclus, want ben meestal zeer kort (22 dagen) dus was een beetje aan het stressen dat mijn eisprong direct na mijn regels kwam en dat ik bijna geen tijd had om te klussen, maar deze keer is het niet zo, dus wel goed om te weten

Omwille van mijn mk ben ik wel van plan eens ik eindelijk terug zwanger ben om elke week bloed te trekken bij huisarts om hcg en prog te meten zodanig ik kan zien als het weer misgaat (blijkbaar verdubbelt hcg om de 2 dagen...) en gynecoloog zei dat ze dan ook een extra vroeg echo aanbiedt (rond 5 weken) vooraleer de 7 weken echo om al eens te zien... tja, toekomstmuziek hé

iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen zeker?

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    @ littlewonder gezellig dat je je ook hier aanluit :D

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    wij houden het zwanger worden voor ons zelf vind het toch iets intiems tussen mij en mn vriend en zou het vervelend vinden als mensen zouden vragen of het al raak is enz..
    wil het vertellen denk na 8 weken ofz

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik ga me bedje opzoeken truste meiden tot morgen :)

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Haha,ja dacht doe eens gezellig:D

9. littlewonder23

Slaap zacht.

ik ga ook me bedje opzoeken.

10. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

11. littlewonder23

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Goedemorgen meiden, allemaal lekker geslapen? :)

13. Prinsessa

Dat had ik ook heel erg :):) Erg is dat hé? Je gaat jezelf helemaal gek maken! Maar soms voel je ook ECHT gewoon rare dingen.. blijft apart!

Nog maar 7 daagjes voor jou!!

Dat is leuk om te doen! En al helemaal samen met je vriend :D En, viel het een beetje mee het uiteindelijke bedrag?

Vroeg testen kan je inderdaad helemaal gek maken en het zegt niks, je kan zwanger zijn en dan hou je toch de hoop dat het misschien wel raak is. Ik ga nu ook nooit meer testen dan 14 dagen na vermoedelijk ei.. ;) Dan zou er wel iets te zien moeten zijn op een zwangerschapstest.

Klopt, je kan dan ook vroegere echo krijgen. Ikzelf wil juist na mijn miskraam geen vroege echo, wil het liefst zo lang mogelijk wachten :) De kans op een miskraam neemt natuurlijk elke week weer af hoe verder je zwangerschap vordert, maar iedereen is daar natuurlijk anders in uiteraard!

Dat vind ik ook! Hier wil ik zelfs wachten tot de 12 weken..

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Goede morgen!

15. Prinsessa

Ik ga zo even lekker ontbijten, vandaag een rustig dagje.. Vanochtend werken en mijn iPad wordt geleverd als het goed is :D Vanmiddag boodschapjes doen, wasje draaien... En vanavond lekker filmpje kijken op de bank.

Julie nog plannen? :) Meiden die de ovutestjes hadden besteld daar zullen ze wel binnen komen vandaag denk ik..

Fijne dag allemaal!!

16. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL

17. Prinsessa

Heel erg handig! Ga ik misschien vanavond ook even doen :) Vind €2100 echt heel erg meevallen inderdaad.. Zat het kamertje er ook bij? Ik heb alleen zo'n vermoeden dat het bij mij wat meer zal zijn :) Alleen de kinderwagen is al rond de €1000.

Wat voor kinderwagen had jij op het oog?

18. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, echt alles!
    Heb een mooie wagen bij babydump gezien....

Dit is met n gratis maxicosi en luiertas voor 379,-
    Vind het een prachtige wagen en niet duur!

Bijgevoegde bestanden:

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik zou zo graag de Joolz willen hebben, maar ik twijfel eigenlijk of ik wel 1000 euro aan een kinderwagen uit wilt geven haha. Iedereen verklaart mij voor gek. En mijn broertje heeft net 4 maanden in die reiswieg gelegen en toen vond hij het al niet meer leuk. Dus 1000 euro voor een buggy vind ik wel duur. En ook als ik met mijn broertje loop loop ik overal tegenaan haha, vind het zwaar irritant kinderwagens :p Maar hij wel heel erg mooi de Joolz, haha ik ben er nog niet overuit.

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud is je broertje?

Deel Deze Pagina