5 maandjes, het is wel mijn half broertje. Mijn vader is hertrouwd, en zijn vrouw is ong 10 jaar jonger. Vandaar het grote leeftijds verschil.
@prins ik heb prima geslapen.en alweer klaar met werken. @kinderwagen wij hebben een joolz day gekocht. was een fout op een site. snel bestelling gedaan en voor het geld gekregen.haha Gelijk was de prijs aan gepast op de site. Het is de enige kinderwagen die in me auto past. Dus we hadden geluk
Wij houden het niet voor ons zelf mijn familie weet het al en zijn familie niet die zijn nogal van de stabiele financiele situatie en huisje hebben gekocht enzo dus vandaar dat wij het geheim houden maar als ik eenmaal zwanger ben dan denk ik dat ik het na de eerste echo vertel ook omdat de opa van mijn vriend 90 is en achteruit gaat. De ovulatie testen komen bij mij vandaag binnen ben benieuwd ik vroeg me wel af moet je nou al seks hebben voordat die dikke lijn aanwezig is? over de baby spullen mijn moeder had nog een wieg en ledikantje dus dat scheeld en heb een commode gekocht voor 30 euro en een kinderwagen voor 50 euro (allemaal via marktplaats) ook omdat ik van 50er jaren spullen houd ik haal ook dingen van kringloper leuk tuinbroekje enzo wij hebben 2000 euro gespaard voor eventuele kosten en de baby/kinderkast ik hoop stiekem dat ik die van mijn moeder krijg maar anders koop ik een mooie op marktplaats zo iets
scheelde het veel de joolz day fijn zeg dat hij in de auto past Bij mij moet ik geloof ik de achterbank plat doen maar ik ga meer dragen in een draagzak of doek voor grote wandelingen heb ik de kinderwagen
Wauw, goed gedaan! Ik heb net ook een lijstje gemaakt maar zit al aan de + 3500 En dan heb ik nog lang niet alles, maar je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil. Ik snap het wel! Is een hoop geld inderdaad, maar ik ben in dat opzicht echt (vervelend.. haha) perfectionistisch En je kan bij de Joolz natuurlijk de reiswieg vervangen voor het zitgedeelte en dan heb je er nog erg lang plezier van! Lucky you Dat zijn nog eens leuke dingen haha. Ben ook benieuwd voor hoeveel je 'm uiteindelijk had! Ja hoor Het is alleen belangrijk dat je bij een positieve test zorgt dat je sex hebt (en de dag erna zou ik doen!) Dat scheelt zeker veel geld! Erg handig! Mooie kasten trouwens, past ook mooi in het thema wat je wil Ik weet dat ik van mijn moeder ook een groot cadeau krijg (hebben we al eens besproken, erg he haha ) en ze had het zelf over een kinderwagen.
Jeetje 3500 ik ga ook maar eens kijken hahah dat bedrag hebben wij niet hoor een kinderwagen wauw als je dat zou krijgen super !!! kun je toch een bedrag eraf schrijven van de 3500
De joolz day kosten Hij kosten normaal 799-,in actie. En heb hem voor 599-,gekocht en zat een adapter bij voor maxi Cosi. Toch 200 uitgespaard.
De achterbank plat gaat helaas niet. We hebben al 1 kindje. Haha nu is het meer nadenken wat je gaat kopen
Je hebt echt 200 euro uitgespaard heel goed zeg! Leuk dat je een een broertje of zusje gaat klussen !
Wij vinden het heel erg leuk. Onze dochter wil er niets van weten.haha Wil je een broertje of zusje dan is het antwoordt een overduidelijke nee.
Goedemiddag girlzz. Ik viel pas laat in slaap ben zenuwachtig voor morgen Ik ga ook maar is kijken op die site waar jullie het over hebben. Nog geen piek gevonden hoop vanavond alsnog hij is al donkerder als gisteren! @ovutesten en klussen. Je kan gewoon klussen maar zou wel op de dag van de piek klussen en die erna wat eten jullie vandaag hier brocolli met kaassaus en gehaktballetje yumm. Vanavond 4handen op een buik kijken
Klussen blijft het belangrijkste he hahaha... Ik ga vanavond lekker sushi eten bij sumo met vrienden mmmmmmm
Mijn testen zijn binnen hmmmm lekker broccoli!!! en Sumo pas op dat je je niet klem eet hahahha ik ga zelf spinazie eten met gehakt balletjes hahhaha gister was het er niet van gekomen dus hebben we pizza uit de vriezer gehaald
gezellig zelf hou ik echt niet van sushi @spinazie hmm lkkr we eten het hier ook wellis met bourcen yumm
Zal zo even mijn lijstje plaatsen Maar heb wel echt de dingen opgeschreven die ik zou kopen maar niet perse zo duur hoeven te zijn hoor! Bijvoorbeeld een luiertas van het merk Fab Die is niet echt budget proof. En je hebt gelukkig ook nog 8 maanden de tijd om mooie spulletjes te kopen Haha, dat scheelt. Is toch weer 200!! Welke kleur heb je? Haha Even wennen aan het idee misschien, gelukkig nog wel even de tijd voor als het raak is. Snap ik! Spannend morgen! En hoop dat je ook je eitje snel gevonden hebt. Lekker hoor Ik weet nog niet wat we gaan eten.. moet nog naar de winkel! Vier handen op één buik heb ik twee afleveringen van gezien. Wel leuk programma! Hmmm lekker! En gezellig, veel plezier alvast.
Hier net de ovulatietesten besteld... ben benieuwd wanneer mijn ei zich deze maand zal melden Zal zo even het lijstje plaatsen wat ik heb gemaakt met benodigdheden... Ik mis nog een hoop volgens mij!
Hoi meiden! Weer lekker veel gekletst vandaag! Ik ga zo ook maar eens koken, mijn man is laat thuis dus ga zelf vast eten. Er staat lekker zalmfilet, aardappeltjes en doperwtjes op het menu! Vanavond lekker een avondje op de bank.. Ook twee handen op 1 buik kijken! Ik zit nog te twijfelen of ik zo nog een ovutest ga doen.. Ik heb ze nu 2 weken achter elkaar gedaan.. Vorige week woensdag een bijna piek gehad incl zeurend gevoel en meer afscheiding. Daarna testjes wit gebleven.. Dus officieel heb ik nog geen positieve test gehad, maar wel het idee dat toen m'n ei was :S dus vind het een beetje nutteloos om door te blijven testen. Heb besloten er even mee te stoppen tot ik evt weer symptomen krijg die erop kunnen wijzen. Zowiso is dit nogmaar de eerste ronde en ben er al veel teveel mee bezig! Voelde gisteren ook heel de dag een soort spanning, werd er gewoon misselijk van! Dus moet het ff een beetje loslaten Fijne avond meiden!